Gå til innhold

En mann fire koner- at ikke han blir fullstendig utslitt av å leve slik?

Gjest Sanne__

Anbefalte innlegg

58 minutter siden, EtLiteTroll said:

Hvor finner jeg podcasten? 

Anbefales, er kjempemorsom! Den ligger visst på apple podcast osv også.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nåvel skrev (7 timer siden):

Takk, ja den var gøy! Helt enig med dem😂

Endret av EtLiteTroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der fant jeg den frem også, men jeg har et teknisk spørsmål: den siste episoden ligger øverst
og jeg må styre selv for hver episode. Hvordan får jeg snudd spillelista så episode en ligger øverst
og så spiller den av alt på egen hånd, uten at jeg må inn og starte hver episode manuelt? 

Noen som kan mobilmagi her?  :klo: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hoppetaujenta said:

Og der fant jeg den frem også, men jeg har et teknisk spørsmål: den siste episoden ligger øverst
og jeg må styre selv for hver episode. Hvordan får jeg snudd spillelista så episode en ligger øverst
og så spiller den av alt på egen hånd, uten at jeg må inn og starte hver episode manuelt? 

Noen som kan mobilmagi her?  :klo: 

Antar det er podcasten du snakker om. I min spotify-app er det en knapp som heter "sort" til høyre for "all episodes". Der kan jeg velge "sort by date", da snur lista.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som at flere av konene kan komme til å forlate heimen.  Jeg mener Kody sa i en episode at å ha flere koner 

ville gjøre det lettere å komme inn i himmelen ??.

Om han da snart sitter igjen med en kone ( Robyn ) ,må han da ut på frierferd igjen ? 

Endret av Infinity
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det skulle så absolutt ikke forundre meg og jo yngre konene er, jo flere unger kan han avle over lang tid.
Han ser jo ut til å ha krefter nok til å sette i gang med frierferder til han dør... Kanskje han er frustrert over
å ikke kunne få flere med de gamle konene og en del av problemet ligger der? Vi får følge med i svingene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nana skrev (På 28.1.2022 den 23.24):

Jeg vet at i 90 days fiancé/before/after osv så får deltagerne 1000 dollar per episode, noe som i bransjen visstnok blir regnet som lite. Der blir det også spekulert i at mange av parene drøyer med å forlove og gifte seg fordi de da vil miste inntektskilden sin.

Vet ikke om lønnen til Kody og konene er sammenlignbare, men i så fall så blir det en del penger.

De burde jo tjene mye penger. Det hadde ikke blitt noen serie uten dem, og de utleverer sine privatliv. Det er helt feil hvis det kun er TV-selskapet som skal tjene penger på det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Infinity skrev (22 timer siden):

Det ser ut som at flere av konene kan komme til å forlate heimen.  Jeg mener Kody sa i en episode at å ha flere koner 

ville gjøre det lettere å komme inn i himmelen ??.

Om han da snart sitter igjen med en kone ( Robyn ) ,må han da ut på frierferd igjen ? 

Aha. Det er derfor han ikke vil skilles fra Meri, selvom han sier rett ut at ekteskapet er dødt, og at det har vært det i 10 år +

Til Christine hadde han sagt rett ut at han ikke var intr i noe intimt med henne. Men gå? Nei, ikke tale om. 

Må ut å finne seg noen flere koner da, ellers blir det et stusselig liv etter døden 🙄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psssst! Med sånn tankegang og oppførsel så blir det stusselig liv før døden også. :sukk: Bare nevner det, Kody...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sh999 skrev (8 minutter siden):

Herregud så usmakelig Kody er blitt 😱 Han er jo helt ute og kjører..

Ja, så på i dag, og han har virkelig blitt helt ufordragelig. Håper alle konene går fra han. Regner med at Robyn blir, men hun er vel og den eneste som Kody behandler bra.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

momo skrev (8 minutter siden):

Ja, så på i dag, og han har virkelig blitt helt ufordragelig. Håper alle konene går fra han. Regner med at Robyn blir, men hun er vel og den eneste som Kody behandler bra.

Ja, det gjør nesten vondt og se på. På grensen til psykisk mishandling for åpen scene 🙉

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåvel skrev (På 29.1.2022 den 17.13):

Takk for tipset om podcasten! Hørte på en episode i dag, den var morsom. De liker virkelig IKKE Kody. 🤣 Ikke at det er noe rart, da. De er ikke imponert over den intellektuelle kapasiteten til Robyn, heller. Kanskje ikke så rart det heller, i og for seg. 

Endret av Mmmwhatever
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest misssixty

Assaaa folkens...Det skumle pskyopatiske hånfliret/gliset på slutten i fjeset til Kody når han hadde den samtalen med konene? Jeg ble helt satt ut jeg 🤣 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
misssixty skrev (5 timer siden):

Assaaa folkens...Det skumle pskyopatiske hånfliret/gliset på slutten i fjeset til Kody når han hadde den samtalen med konene? Jeg ble helt satt ut jeg 🤣 

Jeg vet! Jeg fikk skikkelig frysninger av det. Skjønner godt janelle ba han dra til helvete

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Mmmwhatever said:

Takk for tipset om podcasten! Hørte på en episode i dag, den var morsom. De liker virkelig IKKE Kody. 🤣 Ikke at det er noe rart, da. De er ikke imponert over den intellektuelle kapasiteten til Robyn, heller. Kanskje ikke så rart det heller, i og for seg. 

Holder på å le meg skakk noen ganger når Corey parodierer Robyn. Stemmen ligner jo ikke, men det er voldsomt morsomt. For spesielt interesserte har de mange flere episoder på patreon, inkludert en eller to episoder hvor de gjør et dypdykk i økonomien deres, med konkurser og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er forferdelig å se på Kody for tiden. Han er så låst i boblen sin og fullstendig uvillig til å sette seg inn i andres situasjon. Og attpåtil skylder han på alle andre for at ekteskapene og far-barn-forholdene går ad undas. Det er til å bli gal av. :daane:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerte også på Kody’s sleske smil. Det var grusomt! Respekt for Janelle som gikk. Må ha vært veldig provoserende! 

Mulig han prøvde alt han kunne å holde humøret oppe, mtp kamera og tv. Det var kanskje viktig for han å vise at de velger å være i familien selv, de har fri vilje og han tvinger ingen.   Han sa jo selv han var sjalu. Men så ble det så overdrevent og feil isåfall. 

og sjalu? Fordi mødrene setter barna først? Det gjør jo faktisk Robyn også. Er jo sine barn ho tenker på når ho velger å isolerere seg. Flaks for ho at Kody er paranoid. Da får barna hennes pappaen for seg selv. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...