AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1101 Del Skrevet 2. februar 2021 Noen som vet om ny sesong kommer rett på Discovery+ når den slippes i USA? Eller må vi liksom vente et halvt år? Anonymkode: 61711...8ea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. februar 2021 #1102 Del Skrevet 2. februar 2021 De er voksne mennesker og har selv valgt å leve på den måten. Jeg synes også alle fire konene virker selvstendige og i stand til å ta egne avgjørelser og klare seg selv om de må det. Jeg synes det er unødvendig å kalle voksne og samtykkende menneskers levemåte som syk, bare fordi man selv ikke ville levd slik. Jeg ville personlig aldri ønsket å dele hjem og mann med én eller flere andre kvinner, men de opplever tydeligvis nok fordeler med det til at det veier opp for ulempene og det må da vel være mulig for andre å akseptere. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 2. februar 2021 #1103 Del Skrevet 2. februar 2021 Det er vel ikke noe sykere å leve som disse fire kvinnene enn andre måter å leve på. I dag lever menn som far og medfar, kvinner som mor og medmor så hva er sykt med fire kvinner som velger å leve med samme mann? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 2. februar 2021 #1104 Del Skrevet 2. februar 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Noen som vet om ny sesong kommer rett på Discovery+ når den slippes i USA? Eller må vi liksom vente et halvt år? Anonymkode: 61711...8ea I fjor gikk sesongene nesten samtidig. Tror Norge lå omtrent tre-fire uker bak USA, men mye tettere enn tidligere, da Norge ofte lå flere måneder bak. Så med det i tankene er det håp for norsk premiere i løpet av våren. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1105 Del Skrevet 2. februar 2021 8 minutter siden, KaBom said: I fjor gikk sesongene nesten samtidig. Tror Norge lå omtrent tre-fire uker bak USA, men mye tettere enn tidligere, da Norge ofte lå flere måneder bak. Så med det i tankene er det håp for norsk premiere i løpet av våren. Weee! Anonymkode: 61711...8ea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2021 #1106 Del Skrevet 2. februar 2021 Jeg har nettopp tatt igjen den siste sesongen og jeg syntes det var veldig rart at Maddie absolutt skulle føde på et kvinnesenter 2 timer unna der de bodde, i stedet for på nærmeste sykehus, når de visste at babyen hadde misdannelser. Eller at kvinnesenteret i det hele tatt godtok at hun fikk føde der. Jeg skjønner at misdannelser i fingre og ben i seg selv ikke er krise, men sånne ting kan jo fort henge sammen med andre medisinske problemer. Det var ekkelt å se nyfødt baby på båre inn i sykebil, hadde de født på et sykehus hadde jo ikke det vært nødvendig. 😕 Anonymkode: 61711...8ea 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaBom Skrevet 8. februar 2021 #1107 Del Skrevet 8. februar 2021 Tittel og beskrivelse av de to første episodene i den nye sesongen. Spoiler ikke handlingen direkte, men legger det bak spoiler uansett i tilfelle noen vil se de helt blindt. Spoiler Being Strong or Being a Bitch Sister Wives: Season 15, Episode 1 Janelle gathers Kody and the wives to talk about their increasingly tense family dynamic; Kody gets honest and says no loner wants to advocate for polygamy; Robyn and Christine open up about their own insecurities as they question everything. Air date: February 14, 2021 Felons No More Sister Wives: Season 15, Episode 2 The Browns visit their polygamist friends to discuss the sudden and exciting possibility that polygamy will be decriminalized in Utah. The car trip to get there is a mess, but once there, the excitement is palpable. Air date: February 21, 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1108 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 2.2.2021 den 19.13): Jeg har nettopp tatt igjen den siste sesongen og jeg syntes det var veldig rart at Maddie absolutt skulle føde på et kvinnesenter 2 timer unna der de bodde, i stedet for på nærmeste sykehus, når de visste at babyen hadde misdannelser. Eller at kvinnesenteret i det hele tatt godtok at hun fikk føde der. Jeg skjønner at misdannelser i fingre og ben i seg selv ikke er krise, men sånne ting kan jo fort henge sammen med andre medisinske problemer. Det var ekkelt å se nyfødt baby på båre inn i sykebil, hadde de født på et sykehus hadde jo ikke det vært nødvendig. 😕 Anonymkode: 61711...8ea Det er nok lett å si for oss som bor i Norge, med et helt annet fødselsystem enn i USA. Jeg er ikke uenig, men synes ikke det er rart at de velger annerledes der borte. Anonymkode: be404...e59 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1109 Del Skrevet 9. februar 2021 10 hours ago, AnonymBruker said: Det er nok lett å si for oss som bor i Norge, med et helt annet fødselsystem enn i USA. Jeg er ikke uenig, men synes ikke det er rart at de velger annerledes der borte. Anonymkode: be404...e59 Jeg er kjent med det, men i staten hun bor i høres det jo ut som å føde på sykehuset er det som er helt standard, siden eneste alternative opplegg var to timer biltur unna og det ikke var mulig å få jordmor til hjemmefødsel. Så hun gjorde det jo vanskeligere for seg selv uansett om helsesystemet er annerledes. Og mannen hennes har jo en fast, stabil jobb og har helt sikkert helseforsikring i orden også. Anonymkode: 61711...8ea 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2021 #1110 Del Skrevet 9. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er kjent med det, men i staten hun bor i høres det jo ut som å føde på sykehuset er det som er helt standard, siden eneste alternative opplegg var to timer biltur unna og det ikke var mulig å få jordmor til hjemmefødsel. Så hun gjorde det jo vanskeligere for seg selv uansett om helsesystemet er annerledes. Og mannen hennes har jo en fast, stabil jobb og har helt sikkert helseforsikring i orden også. Anonymkode: 61711...8ea I USA koster det 40-60k å føde på sykehus med forsikring. Hun og mannen flyttet med et lite barn og ett til på vei til en stat der de ikke kjenner noen for at han skulle jobbe der. Jeg tar en wild guess her og tipper at økonomien var elendig og at de ikke hadde pengene og prøvde å spare. Hun kommer jo fra en kultur hvor det er helt vanlig å føde hjemme, og fra en familie med mye gjeld (Christine betaler fortsatt ned på gjelden etter at Truly ble syk for mange år siden). Jeg er enig i at det er sykt, sett med norske øyne, men kan på en måte se hvorfor de tenkte at det var et fornuftig valg. Hun fikk jo masse backing fra mødrene sine også, spesielt Robyn uttalte i serien at hun var stolt over at Maddie ikke fødte på sykehus. Anonymkode: 83522...949 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1111 Del Skrevet 1. mars 2021 Da starter det visst opp igjen til førstkommende torsdag på tlc. Hvis noen vet klokkeslett og dag helt sikkert er det fint om dere skriver det her. Jeg syns faktisk at spoiling hører til i en egen tråd, for jo flere som leser det her selv om det er skjult, jo større sjanse blir det for at noen bare må kommentere litt høyt om det. La oss få vente med å kommentere til hver enkelt episode er sendt på tlc i denne tråden. Anonymkode: 8d592...1b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1112 Del Skrevet 1. mars 2021 18 minutter siden, AnonymBruker said: Da starter det visst opp igjen til førstkommende torsdag på tlc. Hvis noen vet klokkeslett og dag helt sikkert er det fint om dere skriver det her. Jeg syns faktisk at spoiling hører til i en egen tråd, for jo flere som leser det her selv om det er skjult, jo større sjanse blir det for at noen bare må kommentere litt høyt om det. La oss få vente med å kommentere til hver enkelt episode er sendt på tlc i denne tråden. Anonymkode: 8d592...1b5 Hurra!!! Kl 22-23 på torsdag står det her: https://tvguide.vg.no/p/1LhVBj-1m-cQn Anonymkode: 61711...8ea 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1113 Del Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hurra!!! Kl 22-23 på torsdag står det her: https://tvguide.vg.no/p/1LhVBj-1m-cQn Anonymkode: 61711...8ea Sendes på tlc eller? Anonymkode: 22169...90a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1114 Del Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da starter det visst opp igjen til førstkommende torsdag på tlc. Hvis noen vet klokkeslett og dag helt sikkert er det fint om dere skriver det her. Jeg syns faktisk at spoiling hører til i en egen tråd, for jo flere som leser det her selv om det er skjult, jo større sjanse blir det for at noen bare må kommentere litt høyt om det. La oss få vente med å kommentere til hver enkelt episode er sendt på tlc i denne tråden. Anonymkode: 8d592...1b5 Da kan jo du lage din egen tråd hvor du merker tydelig i tittel «no spoilers». Anonymkode: 83522...949 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1115 Del Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da starter det visst opp igjen til førstkommende torsdag på tlc. Hvis noen vet klokkeslett og dag helt sikkert er det fint om dere skriver det her. Jeg syns faktisk at spoiling hører til i en egen tråd, for jo flere som leser det her selv om det er skjult, jo større sjanse blir det for at noen bare må kommentere litt høyt om det. La oss få vente med å kommentere til hver enkelt episode er sendt på tlc i denne tråden. Anonymkode: 8d592...1b5 Stort sett alle spoilere i tråden her, er blitt gjemt bak sånn spoiler-drop-down meny greie. Synes det har fungert supert, og ser ikke noen grunn til å lage en ekstra tråd om samme program når det har såpass "liten" følgerskare. Anonymkode: ab530...949 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1116 Del Skrevet 1. mars 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Sendes på tlc eller? Anonymkode: 22169...90a Ja, det står jo i linken Anonymkode: 61711...8ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie Skrevet 4. mars 2021 #1117 Del Skrevet 4. mars 2021 Nå ligger sesong 10 episode 1 ute på Discovery+. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ada@ Skrevet 5. mars 2021 #1118 Del Skrevet 5. mars 2021 Hollie skrev (7 timer siden): Nå ligger sesong 10 episode 1 ute på Discovery+. Jeg får ikke åpnet episoden, den bare snurrer så er et eller annet galt. Får dere andre sett den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1119 Del Skrevet 5. mars 2021 Kommentar til nyeste sesong: Jeg ser den nyeste sesongen og det ser ut til at de virkelig sliter nå. Virker som om de må ta noen gjennomtenkte og ordentlige valg om hvordan de ønsker å leve fremover. Kody virker totalt utbrent i forholdene og har mistet gnisten han hadde i tidligere sesonger. Anonymkode: e3902...1fc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #1120 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kommentar til nyeste sesong: Jeg ser den nyeste sesongen og det ser ut til at de virkelig sliter nå. Virker som om de må ta noen gjennomtenkte og ordentlige valg om hvordan de ønsker å leve fremover. Kody virker totalt utbrent i forholdene og har mistet gnisten han hadde i tidligere sesonger. Anonymkode: e3902...1fc Jeg synes det bare har gått nedover siden robyn kom inn i livet deres. Det er tydelig at Kody har en favorittkone. Det riktige hadde bare å latt de andre gå og hatt et vanlig liv med henne å virker nesten som at det er det han ønsker å. Han virker dritt lei! Alle er sure...De smiler jo ikke lengere? Å Robyn ser konstant sliten å sur ut - hun som var sååå blid og sprudlende før. Å meri - hva gjør hun der enda? De har jo ikke et forhold lengere. Nei dette er bare surr Anonymkode: 22169...90a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå