Gå til innhold

Cindi rocker mammatilværelsen, eller noe sånt :P

Cindi

Anbefalte innlegg

Åherregud... Jeg så akkurat ferdig Dexter. Tror jeg har litt hjertesorg....

Ja, ikke sant?!!? Det var fælt! :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1486643_10153687454960311_324738140_n.jp

Mjau mjau. Håper både du og snuppa sover nå :hjerte: Stor kattepusklem fra Wilma! (hun sier at dere må få dere katt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ble fin. Svigermor er heldigvis veldig glad i lille, og viser mye mer interesse for henne enn jeg noengang kunne forestilt meg (erfaringsmessig i forhold til hvor mye hun har stilt opp for storesøster). Så det ble koselig. :)

Nå ligger jeg henslengt på sofaen og beundrer det nye armbåndet jeg fikk av mannen min i dag. Superfint! Han er så god med meg :rodmer: Fikk sjokoladekake (bakt med soyamelk!), frokost på sengen, kjærlighetserklæring og smykke. Også fikk jeg sove leeeenge. Fineste mannen!

Her er smykket jeg fikk. http://mobil.emmaengstrom.devote.se/blogs/20899634/mini-twosome-bracelet.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Oioiii, det var da en positiv, overraskende melding må jeg si! Jeg var litt engstelig for at du skulle få en skikkelig kjip da, på en dag som egentlig er ganske spesiell for en førstegangsmamma. Men dette her lyder jo kjempebra! Og ikke minst så har du en fantastisk mann da.. .Finnes det en sånn type mann til? ....Har du en på lur et sted? :lete:

(en til overs vel og merke..)

Endret av NozMonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt at du har hatt en fin dag Cindi:) Jeg bakte også melkefri kake idag, men det ble 1-2-3 brownies fra regal (tror jeg….), som man bare tilsetter melkefritt smør og vann:) Veldig greit med lettvindtkake som er melkefri!

Tror det er noe i det å snuble over den rette….snublet over min på jobb jeg:D Og nå har vi straks 8 års bryllupsdag (vært enda lengre sammen da..)! Snubling er ikke så dumt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ringt angående melken jeg har liggende i fryseren, og jeg får ikke donert den, da jeg måtte ha tatt blodprøver før jeg pumpet meg. Synd da.

Men hvor lenge holder den egentlig i fryseren? Tenker jeg kanskje kunne brukt den i grøten til lille når magen hennes er litt mer robust? :vetikke: Det er jo så mye fin næring i den (pumpet 1 uke etter fødsel).

Jeg vet jo at det "bare" er litt under 2 liter melk. Men for meg så føles det som 1000 liter. Den er jo så verdifull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener på at det er 6mnd i dypfryst tilstand jeg…..men mulig retningslinjene har endret seg siden jeg ammet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det bedre med ammingen nå da hjärterdam? Du kan få morsmelken min, hvis du ikke synes det er kleint. ;) Det er jo feteste råmelken fra 1-2 uker etter fødsel. Så kan hjelpe på å få opp vekta inntil spruten står av dine egne pupper.

I natt sov lille i 9 timer i strekk! Det er andre gang siden fødselen, og jeg eeeelsker når det skjer! (selv om jeg blir bekymra og går og titter på henne en gang i timen :fnise: )

Jeg liker at hun sover bedre på natten, og at ting er litt mer forutsigbart. Hun sovner fremdeles ganske sent på kvelden, men det går bra for min del, for jeg er b-menneske uansett. Så det passer meg bedre å stå opp for dagen 10-11 enn 06-07.

Ting går ganske fint om dagen. Jeg koser meg som mamma, og er allerede inne på tanken om storproduksjon av barn her. Hahaha! :ler: Neida... Men èn til blir det nok.

Hun er så fantastisk, så jeg klarer ikke legge fra meg tanken om å få en søster eller bror til henne, som er minst like fantastisk. :rodmer::hjerte: Hun har nok hjernevasket meg de siste ukene med å være så innmari søt. Rart hvor fort man glemmer? :fnise:

Eksemen hennes kommer og går, og nå dro legen min på ferie, så jeg lurer på om jeg må trille en tur ned på helsestasjonen for å sjekke om legen er der og kan gi oss ny resept på salve til henne. Så får mor seg litt frisk luft i samme slengen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Inggolf

Går det bedre med ammingen nå da hjärterdam? Du kan få morsmelken min, hvis du ikke synes det er kleint. ;)

heheee :hoho:

Jeg skjønner hvorfor du skriver "hvis du ikke synes det er kleint" men det er jo egentlig ikke kleint, bare veldig veldig lurt! Ikke at jeg hadde klart å teste ut min venninners brystmelk....meeenneh, barnet merker jo ikke forskjell :laugh:

Jaaa til flere MiniHerr&FruCindi`er!

Er det et kjønn du ønsker litt mer enn det andre?

Ringte ikke legen deg tilbake etter at jeg dro fra deg på tirsdag da?

Du skulle jo høre om å få denne resepten blant annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemoren min foret opp både lillebroren min og ungen til bestevenninna si hun:) Hun hadde melk i bøtter og spann, mens venninna hadde ingenting, så de fire første mnd både ammet hun lillebroren min og pumpet ut melk som venninna var innom og hentet hver dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min skulle på ferie, så tror kanskje han glemte det i lykkerusen. :fnise: Jeg får ringe de på mandag å høre om en annen lege kan fikse det.

Jeg tenker jo at det ville vært fint for mannen min å få en sønn. Så vi ville nok ønsket en gutt, men det er jo fantastisk med en jente også, for vi har jo fullt jenteutstyr her i hus nå. ^^,)

Jeg synes jo det er kjempefint at man kan hjelpe andre med morsmelk. Skulle gjerne gitt morsmelk fast, om jeg bare hadde hatt nok, for det er jo den beste næringen et barn kan få. :Nikke:

In other news: Lille rulla rundt i dag!!! :bolledeig: SÅÅÅ gøy!!

Hun har gjort det før, men jeg trodde det bare var et uhell. Men i dag gjorde hun det mange ganger etter hverandre! Også lo hun skikkelig godt. Flotteste ungen min! :rodmer: 2 mnd og 3 uker gammel. Første gang var hun vel 2 mnd og nesten 2 uker, eller 1 uke. Ikke helt sikker akkurat nå. Men jeg syns hun er skikkelig skikkelig flink! :Nikke: og hun gjorde det helt av seg selv.

OG!!! I dag funka bæreselen!! Hun koste seg faktisk i den! Fantastisk dag med andre ord. :laugh:

Endret av Cindi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink lille er :) Så videoen på facebook, og hun er jo så herlig :)

Takk for tilbudet ;) men for å si det sånn, det er ikke produksjonen det er noe galt med her har jeg merka de siste dagene, jeg har rett og slett en latmakk til sønn som bare vil sove og kose :fnise:

Men, har vært innom sykehuset noen ganger for veiing denne uka, vekta er på vei oppover, har melk nok til en hel arme, og han spiser mer og mer :) Det går rette veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...