Gå til innhold

Utro menn...


Kaisamaia

Anbefalte innlegg

Vel jeg føler heller for å rose sånne som deg opp i skyene. La vær å ta deg nær av alle bitterkjerringene som bare ser på deg som en trussel. Jeg ELSKER at noen kvinner er litt mer frigjorte og liberale, enn sånne snerpete kvinner som gjør det til sin plikt å holde sammen med andre kvinner i forhold og nekte å gjøre det vi begge egentlig har lyst til, bare fordi det er "umoralsk". Det er ikke lett å få tilfeldig sex med kvinner hvis du er i forhold, siden de ikke vil bidra, så jeg hadde ELSKEt å møtt på ei som deg når jeg er ute og reiser. SÅ thumbs up, ikke la folk ra deg ned. Du er en super ressurs for oss som liker å ha det gøy i stedet for å surmule og kritisere :) <3

Anonym poster: 727899e247c0ab31fbb185dae81e9be1

Takk!

Hadde elsket å møte på deg også :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Vel jeg føler heller for å rose sånne som deg opp i skyene. La vær å ta deg nær av alle bitterkjerringene som bare ser på deg som en trussel. Jeg ELSKER at noen kvinner er litt mer frigjorte og liberale, enn sånne snerpete kvinner som gjør det til sin plikt å holde sammen med andre kvinner i forhold og nekte å gjøre det vi begge egentlig har lyst til, bare fordi det er "umoralsk". Det er ikke lett å få tilfeldig sex med kvinner hvis du er i forhold, siden de ikke vil bidra, så jeg hadde ELSKEt å møtt på ei som deg når jeg er ute og reiser. SÅ thumbs up, ikke la folk ra deg ned. Du er en super ressurs for oss som liker å ha det gøy i stedet for å surmule og kritisere :) <3

Anonym poster: 727899e247c0ab31fbb185dae81e9be1

Ros i vei. Håper kona di dumper deg først!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LineaAlba

Dette syns jeg var dårlig gjort av deg, og det virker som du er en veldig kynisk og pragmatisk person når det kommer til menn og forhold. Og det er litt trist.

Hvordan tror du det blir den dagen du selv blir gift, hvis det er noe du kan tenke deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da flere enn meg som ligger rundt! Kjære vene... og jeg skrev nå ikke startinnlegget for å diskutere moralen min eller evt. mangel på sådan. Men hvis dere absolutt vil diskutere det:, så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

Er da flere enn meg som ligger rundt! Kjære vene... og jeg skrev nå ikke startinnlegget for å diskutere moralen min eller evt. mangel på sådan. Men hvis dere absolutt vil diskutere det:, så.

Hvorfor skrev du innlegget ts?

Kos deg med dårlig karma!

P.S: les innlegget til "yepp, det er karma": hun holdte på med en gift mann, ble gravid, han gjorde det slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skippern

Er da flere enn meg som ligger rundt! Kjære vene... og jeg skrev nå ikke startinnlegget for å diskutere moralen min eller evt. mangel på sådan. Men hvis dere absolutt vil diskutere det:, så.

Han som er elskeren din: Gir han deg ikke nok? eller er det et avstandsforhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han som er elskeren din: Gir han deg ikke nok? eller er det et avstandsforhold?

Han gir meg mye! ;-) Men, ja, det er litt avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skrev du innlegget ts?

Kos deg med dårlig karma!

P.S: les innlegget til "yepp, det er karma": hun holdte på med en gift mann, ble gravid, han gjorde det slutt.

Har du lest innlegget om hun som ble gravid med samboeren sin og han gjorde det slutt? Herregud... alt handler da vel ikke om å bli gravid eller ikke!

Hvorfor skrev jeg det? Hmm..lurte vel på om det var noen som brukte å fortelle om utroskap på reiser, gjorde jeg ikke? Og så stilte jeg spørsmålstegn ved det faktum at mannen måtte skype med kona på en søndagsmorgen så ikke hun skulle bli mistenksom. Høhø..han hadde litt dårlig samvittighet stakkars... men han sa det var verdt det;) Han slikka meg i over 2 timer, veldig ivrig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Joda, DU kan og bli gravid ts! Og du kan få kjønnsykdommer! Og du vil mest sannsylig ende opp med en utro mann! Karma is a bich!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naria

Du er virkelig en spesiell person TS. Var det ikke du som freaket fullstendig ut av at du trodde romkameraten din hadde med seg en dame hjem fra byen og at det var helt uhørt å ha sex i samme hus som andre? Men allikevel synes du helt seriøst at det er uproblematisk å ha sex med andres ektefeller?

Jeg vet i hvert fall hva jeg mener er mest respektløst av de to..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, DU kan og bli gravid ts! Og du kan få kjønnsykdommer! Og du vil mest sannsylig ende opp med en utro mann! Karma is a bich!

Ja, jeg kan bli gravid, men mest sannsynlig ikke. Bruker p-piller og kondom. Kan selvfølgelig få kjønnssykdommer, men prøver å unngå det.

Har du opplevd noe fælt ettersom du er så opptatt av at karma skal ta meg? Har det noe å si for deg hva jeg ender opp med og ikke? Nervøs nå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hører du ikke selv hvor bekreftlesessyk og kynisk du er ts?

Ja, tenk at han hadde samvittighet for å skype med kona? Det er jo noe du ikke eier hensynsløse BITCH!

Kom deg på psykiatrisk, slutt å ha sex med gifte menn!

Ja, jeg er kynisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest

Han gir meg mye! ;-) Men, ja, det er litt avstand.

Ja, stakkars , det blir for lite bekreftelse på deg det da, du må ty til flere så du klarer å opprettholde en viss funksjon inhverdagen?

Får håpe han elskeren din og holder på med andre, så dere kan kose dere med kjønnsykdommer sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stakkars , det blir for lite bekreftelse på deg det da, du må ty til flere så du klarer å opprettholde en viss funksjon inhverdagen?

Får håpe han elskeren din og holder på med andre, så dere kan kose dere med kjønnsykdommer sammen!

For lite bekreftelse?! Han gir meg masse oppmerksomhet og vi har det kjempebra. Men jeg gjør som jeg vil og da hender det at jeg har sex med andre også.

Er det noe du har opplevd mye av ettersom du ønsker at vi skal ha kjønnsykdommer? Du har opplevd mye utroskap/kjønnssykdommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, jeg kan bli gravid, men mest sannsynlig ikke. Bruker p-piller og kondom. Kan selvfølgelig få kjønnssykdommer, men prøver å unngå det.

Har du opplevd noe fælt ettersom du er så opptatt av at karma skal ta meg? Har det noe å si for deg hva jeg ender opp med og ikke? Nervøs nå?

Snakker om å oppleve noe fælt...Du sitter og skryter av at du har deg med gifte menn og forventer sympati? Du er så ego at jeg blir KVALM!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Snakker om å oppleve noe fælt...Du sitter og skryter av at du har deg med gifte menn og forventer sympati? Du er så ego at jeg blir KVALM!!!

Hva mener du? Snakker om å oppleve noe fælt? Hæ...

Ja, jeg er ego og de fleste er ganske ego.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest

For lite bekreftelse?! Han gir meg masse oppmerksomhet og vi har det kjempebra. Men jeg gjør som jeg vil og da hender det at jeg har sex med andre også.

Er det noe du har opplevd mye av ettersom du ønsker at vi skal ha kjønnsykdommer? Du har opplevd mye utroskap/kjønnssykdommer?

Du skjønte ikke at det første jeg skrev var ironi...forteller hvor LITE du har mellom ørene, haha!

Men jeg forventet jo ikke bedre...

Og nei, jeg har verken opplevd å få kjønnsykdommer eller utroskap : jeg har såpass med empati for mennesker generelt at jeg skygger unna opptatte menn, i motsetning til deg!

Jeg tenker og med hodet, ikke fitta som du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg be dere allesammen om å besinne dere littegranne.

Ønsker dere å leve i et muslimskt land hvor man blir straffet for utroskap og det å begjære din nestes ektefelle?

Alle dere ønsker frihet for utro mennesker? Ingen av dere vil gjøre det straffbart å være utro? Så hva i helvete er problemet deres da? Dere vil jo at mennesker skal ha lov til å ligge med hvem en vil?

Rart jeg ler meg ihjel? Jeg vet at kvinner er som kristen det er derfor jeg vil ha utukt lovregulert gjennom lov, Mange ganger har jeg foreslått dette her, men bare blitt ledd av.

Haha, ingenting er så morsomt og gøyalt som å være på kvinneguiden over tid..! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvorfor skal bare den gifte mannen klandres?

hu har da bidratt til å ødelegge et ekteskap...men det er vel greit, fordi hun er kvinne eller hva?Hvis det var en gift kvinne som var utro hadde det vel også vært greit.....

Hvorfor? Fordi det er hans ekteskap. hans kone og kun hans ansvar å være tro mot sin kone. Misforstå meg rett. Jeg syns det er galt å bevisst legge seg etter gifte menn, men de som gjør det har ikke noe ansvar ovenfor mannens kone som de ikke engang vet hvem er. Det er ektemannens ansvar å ikke legge an på andre kvinner og det er ektemannens ansvar å avvise andre kvinner. Likedan om det var omvendt Endret av BettyBoop
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...