Gå til innhold

Utro menn...


Kaisamaia

Anbefalte innlegg

Gjest Skippern

fyfaen, hadde det vært en mann som var TS, hadde han fått så mye stygt slengt mot seg, men hu her får jo nærmest klapp på skulderen.....

forum.dobbeltmoralisme.no..........

Vi menn i denne tråden støtter deg, sammen med få kvinner. Det er et dårlig tegn for kvinnene.

Kristen - Den holdningen din, den bidrar til å bre usikkerhet i hele befolkningen. Man trenger ikke være moralist i denne saken for å mene at det du gjør er galt. Det finnes mange single der ute, like gode og bedre enn en giftig gift mann.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om de som er utro på reiser osv. sier det til partneren... Var med en gift mann i natt. Fantastisk sex. Så på morgenen sier han at han har litt dårlig samvittighet nå som han har blitt edru :P Men han visste nok godt hva han holdt på med. Han måtte ringe dama på skype, så hun ikke ble mistenkelig... Hva slags forhold er det uansett da...ringe dama før klokka ti på en søndag så hu ikke blir mistenkelig? Uansett, fin sex og interessant å se hvor mange gifte menn som vil ha sex :P

Klarer du ikke å finne en bra singel mann?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om de som er utro på reiser osv. sier det til partneren... Var med en gift mann i natt. Fantastisk sex. Så på morgenen sier han at han har litt dårlig samvittighet nå som han har blitt edru :P Men han visste nok godt hva han holdt på med. Han måtte ringe dama på skype, så hun ikke ble mistenkelig... Hva slags forhold er det uansett da...ringe dama før klokka ti på en søndag så hu ikke blir mistenkelig? Uansett, fin sex og interessant å se hvor mange gifte menn som vil ha sex :P

For å svare litt på det du spør om. I og med at jeg selv har syndet mot moral og etikk, vil du for øvrig ikke bli fordømt av meg. Jeg regner for øvrig med at de som fordømmer deg, selv er helt uskyldige og har aldri gjort noe galt.

Gifte menn som er utro gjør det antakeligvis av akkurat samme årsaker som kvinner som har sidesprang. Det bød seg en ukomplisert anledning til erotisk spenning sammen med et annet menneske man fikk en god relasjon til. Vanskeligere er det nok ikke.

Nå kan jo jeg som mann nevne at det også finnes mange gifte kvinner som oppsøker ukomplisert sex og at dette som regel skjer når omstendighetene er trygge. Og nei, man forteller ikke om slike hendelser når man kommer hjem til ektefellen. Gifte kvinner oppsøker som oftest gifte menn for sidesprang. Det garanterer at det forblir ukomplisert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer du ikke å finne en bra singel mann?

Han er jo ikke interessant. Jeg skrev om fenomenet i et tidligere innlegg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo ikke interessant. Jeg skrev om fenomenet i et tidligere innlegg.

Joda, det er sikkert sannsynlig at TS har tapt i konkurransen med andre kvinner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett, fin sex og interessant å se hvor mange gifte menn som vil ha sex :P

Det jeg lurer litt på; Er dette noe du gjør ofte? Prøver du å finne ut hvor mange gifte menn som vil ha sex med deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS, grunnen til at du ikke bryr deg er fordi du mest sannsynlig har en eller annen form for personlighetsforstyrrelse.. hvis du bevisst går inn for å vræke etterskapet til en eller annen stakkar mangler du totalt evnen til empati og evnen til å se din egen rolle i ting LOL. Skjønner godt at folk ser ned på deg når du gir fullstendig blaffen i hvordan du ødelegger for andre

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidssone

Stor klem til deg, trådstarter.

Du må ha det fryktelig vondt på et eller annet nivå, siden du finner glede i å fyre opp tankekjøret til alle usikre koner og samboere her på KG.

Jeg er i grunnen veldig glad for at jeg kjenner mange menn som (hevder at de) aldri har vært utro, fordi prisen for et nummer som ser billig ut, antas å være høyere enn det de er villige til å betale.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle tider i alle samfunn har man spurt hverandre hva hensikten med å være et slikt snyltedyr er.

Har de en funksjon? Slik som veggdyrene og parasittene i senga? At de skal fjerne døde hudceller eller skal renovere på en eller annen måte?

Jeg som en wannabe filosof har alltid forsøkt å finne nytteverdien av all tenkelig atferd.

Her må vi jo bare gi trådstarter rett!

Hun gjør da ikke noe ulovlig?

Gjør ikke kristen trådstarter bare det feminismen kjempen og trumfet gjennom? Retten til å være utro? Retten til å skade andre menneskers parforhold?

Kristen får bare belønninger hun. Ingen kan såre henne, hvem skulle det vært? Den forbanna forpulte friheten kvinner fikk gjorde ikke til annet enn ugagn og skade for samfunnet.

Forstår dere ikke selv, - at den friheten dere absolutt skulle ha, - friheten til å være utro, - den slår ut på dere selv?

Jeg bare ler av hele greia jeg. Jeg synes egentlig det er flott at kristen legemigjør de lovene jeg er så imot og de lovene dere er så for. haha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Friheten kvinner får fra feminisme er bra, men det som ikke er greit er kjønnskvotering og særretter til kvinner (eller menn) som er pålagt av staten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle tider i alle samfunn har man spurt hverandre hva hensikten med å være et slikt snyltedyr er.

Har de en funksjon? Slik som veggdyrene og parasittene i senga? At de skal fjerne døde hudceller eller skal renovere på en eller annen måte?

Jeg som en wannabe filosof har alltid forsøkt å finne nytteverdien av all tenkelig atferd.

Her må vi jo bare gi trådstarter rett!

Hun gjør da ikke noe ulovlig?

Gjør ikke kristen trådstarter bare det feminismen kjempen og trumfet gjennom? Retten til å være utro? Retten til å skade andre menneskers parforhold?

Kristen får bare belønninger hun. Ingen kan såre henne, hvem skulle det vært? Den forbanna forpulte friheten kvinner fikk gjorde ikke til annet enn ugagn og skade for samfunnet.

Forstår dere ikke selv, - at den friheten dere absolutt skulle ha, - friheten til å være utro, - den slår ut på dere selv?

Jeg bare ler av hele greia jeg. Jeg synes egentlig det er flott at kristen legemigjør de lovene jeg er så imot og de lovene dere er så for. haha.

Hvor tar du det fra at feminismen gir kvinner rett til å være utro? Skjønte ikke denne logikken. Har ingenting med frigjøring å gjøre.

Anonym poster: 416eb7aa240f87844c359a9954ccfa9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym

Ikkesant, kvinner tenner jo mer på menn som er gifte enn menn som er single.

Når jeg spør kvinner hvorfor det er sånn så får jeg bare til beskjed at det er ER sånn, ingenting å gjøre med.

Jeg derimot ga meg ikke, - jeg har funnet ut hvorfor kvinner synes det er mer stas med menn som er gifte enn menn som ikke er gifte.

- Årsaken er at kvinner sammenligner seg og finner belønninger hos andre kvinner. En mann ingen andre kvinner liker, - liker heller ikke henne. En mann andre kvinner vil ha, vil kvinner også ha.

Flokkdyr.

Jeg er ikke med på den Waco. For meg er en gift man skikkelig TURNOFF, ja generelt opptatte menn som sikler på meg, ber jeg fucke off!!! De viser med en gang at de er upålitelige drittsekker.

Har noen venninner derimot som er litt som du beskriver. Fellesbetegnelsen på dem er : DÅRLIG SELVBILDE. Underbevisstheten deres søker opptatte menn, fordi deres dårlige selvbilde ikke fortjener bedre. De tar til takke med et billig nummer med en opptatt mann, hva forteller det : jo, at de ikke har noen krav i forhold til en mann, han er opptatt, ergo : er de nr 2, eller på et ennå lavere nivå, han kan ikke forplikte seg, ergo : de tar til takke med noen som ikke er tilgjengelige, de har sex med denne mannen selv om de vet at han ikke ser på dem som sin ene, og at han ikke kan satse på henne. Dette synes de er helt greit fordi de føler de ikke fortjener bedre , som sagt : DÅRLIG SELVBILDE.

Det siste var du også inne på : en annen dame har vist interesse for han, det gjør han mer attraktiv i hennes øyne, da hun har så dårlig selvfølelse at andre må ha vurdert han først!

Tips til ts : jobb med selvbildet ditt. Å søke bekreftelse hos gifte menn med å ha sex med de, er ingen oppbygging av selvbildet, tvert imot! Skal vedde på at du innerst inne føler en tomhetsfølse og brukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS - hva er det du vil med denne tråden? Hva er det du lurer på som du trenger KG til?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym

TS - hva er det du vil med denne tråden? Hva er det du lurer på som du trenger KG til?

Hun forteller hvor dårlig selvbilde hun egentlig har. Først søker hun bekreftelse med å ha sex med en opptatt mann, for så å skrive om det her for å få oppmerksomhet. Det lyser dårlig selvbilde laaang vei!

"Tøm og røm", er uttrykk menn bruker om deg ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men TS,den dagen du gifter deg (får kjæreste, samboer e.l.) så er det vel greit at han ligger med andre damer?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om de som er utro på reiser osv. sier det til partneren... Var med en gift mann i natt. Fantastisk sex. Så på morgenen sier han at han har litt dårlig samvittighet nå som han har blitt edru :P Men han visste nok godt hva han holdt på med. Han måtte ringe dama på skype, så hun ikke ble mistenkelig... Hva slags forhold er det uansett da...ringe dama før klokka ti på en søndag så hu ikke blir mistenkelig? Uansett, fin sex og interessant å se hvor mange gifte menn som vil ha sex :P

Hårreisende av den mannen! Skjønner ikke noen kan finne på å gjøre noe sånn mot sin kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS, grunnen til at du ikke bryr deg er fordi du mest sannsynlig har en eller annen form for personlighetsforstyrrelse.. hvis du bevisst går inn for å vræke etterskapet til en eller annen stakkar mangler du totalt evnen til empati og evnen til å se din egen rolle i ting LOL. Skjønner godt at folk ser ned på deg når du gir fullstendig blaffen i hvordan du ødelegger for andre

Hvilken personlighetsforstyrrelse da? :-)

Atte hæ? Ødelegge et ekteskap? Regner med at han ikke sa noe til kona:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken personlighetsforstyrrelse da? :-)

Atte hæ? Ødelegge et ekteskap? Regner med at han ikke sa noe til kona:-P

Vel jeg føler heller for å rose sånne som deg opp i skyene. La vær å ta deg nær av alle bitterkjerringene som bare ser på deg som en trussel. Jeg ELSKER at noen kvinner er litt mer frigjorte og liberale, enn sånne snerpete kvinner som gjør det til sin plikt å holde sammen med andre kvinner i forhold og nekte å gjøre det vi begge egentlig har lyst til, bare fordi det er "umoralsk". Det er ikke lett å få tilfeldig sex med kvinner hvis du er i forhold, siden de ikke vil bidra, så jeg hadde ELSKEt å møtt på ei som deg når jeg er ute og reiser. SÅ thumbs up, ikke la folk ra deg ned. Du er en super ressurs for oss som liker å ha det gøy i stedet for å surmule og kritisere :) <3

Anonym poster: 727899e247c0ab31fbb185dae81e9be1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi menn i denne tråden støtter deg, sammen med få kvinner. Det er et dårlig tegn for kvinnene.

Kristen - Den holdningen din, den bidrar til å bre usikkerhet i hele befolkningen. Man trenger ikke være moralist i denne saken for å mene at det du gjør er galt. Det finnes mange single der ute, like gode og bedre enn en giftig gift mann.

Å bre usikkerhet i hele befolkningen? Vel...vær så god. De som ikke skjønner at alle potensielt kan være utro...de kan godt få høre det fra meg. Så kan man jo velge å leve i åpne forhold..da slipper man det maset :P

Jeg har forresten mange venner, ja, og er godt likt. Jeg hater ikke kvinner.

Jeg tar ikke "til takke" med dette... jeg liker det. Har ikke noe fast nå. Synes det er greit å pule litt rundt mens jeg venter... men har samtidig en fast elsker, som er, hold dere fast, GIFT!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Å bre usikkerhet i hele befolkningen? Vel...vær så god. De som ikke skjønner at alle potensielt kan være utro...de kan godt få høre det fra meg. Så kan man jo velge å leve i åpne forhold..da slipper man det maset :P

Jeg har forresten mange venner, ja, og er godt likt. Jeg hater ikke kvinner.

Jeg tar ikke "til takke" med dette... jeg liker det. Har ikke noe fast nå. Synes det er greit å pule litt rundt mens jeg venter... men har samtidig en fast elsker, som er, hold dere fast, GIFT!!

Så snart kommer det et innlegg fra deg som fra hun som nylig hadde blitt gravid med sin gifte elsker , i tråden : "yepp det er karma". Han fikk vite at hun var gravid, det ble slutt, jeg tipper hun ble dumpa. Hvis du leser hennes tanker, har den en ganske annen tone enn din bare til opplysning.

Yepp, det er karma...Lykke til med holdningene dine!

Personangrep fjernet.

Tekola, mod.

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...