Gå til innhold

Utro menn...


Kaisamaia

Anbefalte innlegg

Gjest Skippern

han tar jo skrittet om han prøver seg på andre..

Han må først slippe til i "skrittet". ;)

Ja, om man prøver seg på andre er skrittet tatt og veien tilbake blir svært kronglete, eller borte. Men om det er lyst i form av tanker er det ikke så ille. Det var det siste jeg tenkte på...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg syns man tar litt skylden fra han jo, for det blir jo som om det er elskerinnen sitt ansvar eller den potensielle elskerinnen sitt ansvar å passe på at mannen oppfører seg ordentlig.

Så man kan aldri være kritisk mot kvinner som vil være sammen med gifte menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han må først slippe til i "skrittet". ;)

Ja, om man prøver seg på andre er skrittet tatt og veien tilbake blir svært kronglete, eller borte. Men om det er lyst i form av tanker er det ikke så ille. Det var det siste jeg tenkte på...

Jeg tok meg selv i å le høyt nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Så man kan aldri være kritisk mot kvinner som vil være sammen med gifte menn?

jo, om de aktivt går etter gifte menn jo. Men det er jo fordi de er teite. Jeg forstår ikke hva som er så attraktivt med gifte menn.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skippern

Jeg tok meg selv i å le høyt nå :P

Ja, den var dårlig og tørr. Like tørr som hun (i "skrittet") han ikke fikk . :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jo, om de aktivt går etter gifte menn jo. Men det er jo fordi de er teite. Jeg forstår ikke hva som er så attraktivt med gifte menn.

Ikke jeg heller, men er av en eller annen grunn mange som er sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Han må først slippe til i "skrittet". ;)

Ja, om man prøver seg på andre er skrittet tatt og veien tilbake blir svært kronglete, eller borte. Men om det er lyst i form av tanker er det ikke så ille. Det var det siste jeg tenkte på...

jojo Jeg mente om han aktivt prøver å få seg med andre.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Så noen spørsmål (Robotkalle) - Er du medlem av alle datingsider på nett og er gift, eller i et forhold? Om så, er du ikke bekymret for å bli fersket? Har du ikke dårlig samvittighet? Hva om du havner i seng med ei som er utro og hun blir fersket av mannen sin? Hva med scenarioet jeg nevnte ovenfor...?

Alt det der er greit, men du hadde ikke vært sur, hadde det vært ren konsekvensanalyse vi diskuterte. Er du sinna på basehoppere, også? Du mener det er noe galt, utover hva jeg risikerer og hvordan jeg vurderer egeninteressene mine. Altså skulle det være en eller annen grunn til å gjøre noe annet enn hva jeg ser som mine interesser, når jeg tar alt med i betraktning, risikoen for å måtte sloss med en torpedo på døra, risikoen for å bli skutt, når jeg tar med risikoen for å bli uglesett sosialt, og miste kontaktnett. Hva er denne grunnen? Hva er det som blir igjen av argumentasjon, som skal fortelle meg at det er galt å være utro?

Beklager sent svar, men jeg ble bannlyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg synes jo det er greit å "snakke" om det her. Snakker ikke med andre om det selvfølgelig.

Jeg ville nå bare fortelle hvordan det kan være. Jeg har vel tidligere sagt noe om at jeg liker å være med på å "lure" gifte damer/kjærester osv...som tror alt er rosenrødt... Det liker jeg. Og det er sikkert ikke helt bra, jeg er sikkert litt syk på sinnet akkurat der, men det er nå bare sånn ;)

Du høres ut som en idiot. Du snakka nedsettende om kona hans i første tråd. Ikke rart du ikke vet hva ekte kjærlighet er -

Damer som knuller gifte menn, menn som knuller gifte kvinner, skal få sitte å skryte og snakke nedsettende om kona? Nei glem det mac. Du fortjener all den dømminga du kan få.

Folk kan kore om at folk som knuller gifte menn/kvinner er så uskyldige... Inntil de sitter på nett og snakker stygt om kona? Inntil de skriver innlegg som skal sverte andre?

Nei, såpass offer er du ikke. Ikke noe ros her i gården. Ekkel personlighet pluss knulle gift mann.... æsj

Anonym poster: c69365c2ecd4c0d0a008c5b2d80797ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt det der er greit, men du hadde ikke vært sur, hadde det vært ren konsekvensanalyse vi diskuterte. Er du sinna på basehoppere, også? Du mener det er noe galt, utover hva jeg risikerer og hvordan jeg vurderer egeninteressene mine. Altså skulle det være en eller annen grunn til å gjøre noe annet enn hva jeg ser som mine interesser, når jeg tar alt med i betraktning, risikoen for å måtte sloss med en torpedo på døra, risikoen for å bli skutt, når jeg tar med risikoen for å bli uglesett sosialt, og miste kontaktnett. Hva er denne grunnen? Hva er det som blir igjen av argumentasjon, som skal fortelle meg at det er galt å være utro?

Beklager sent svar, men jeg ble bannlyst.

Dersom du får juling, dør i en fallskjermulykke, osv, så er det kun deg det går utover (klart folk som er glad i deg blir lei seg, men du har jo ikke gjort dem noe)

Dersom du er utro, skader du et annet menneske psykisk dersom h*n finner ut av det. Hva er vitsen med å være i et forhold liksom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkesant, kvinner tenner jo mer på menn som er gifte enn menn som er single.

Når jeg spør kvinner hvorfor det er sånn så får jeg bare til beskjed at det er ER sånn, ingenting å gjøre med.

Jeg derimot ga meg ikke, - jeg har funnet ut hvorfor kvinner synes det er mer stas med menn som er gifte enn menn som ikke er gifte.

- Årsaken er at kvinner sammenligner seg og finner belønninger hos andre kvinner. En mann ingen andre kvinner liker, - liker heller ikke henne. En mann andre kvinner vil ha, vil kvinner også ha.

Flokkdyr.

Så glad jeg har funnet en mann som er veldig ledig. Andre kvinner har ikke sett på han som bra nok for å bli kjæreste med. Han er en helt herlig mann. Og jeg synes han er en 10'er på alle punkt.

Begynner imidlertid å bekymre meg litt for at han skal bli mer atraktiv for andre, nå når han har fått seg dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om de som er utro på reiser osv. sier det til partneren... Var med en gift mann i natt. Fantastisk sex. Så på morgenen sier han at han har litt dårlig samvittighet nå som han har blitt edru :P Men han visste nok godt hva han holdt på med. Han måtte ringe dama på skype, så hun ikke ble mistenkelig... Hva slags forhold er det uansett da...ringe dama før klokka ti på en søndag så hu ikke blir mistenkelig? Uansett, fin sex og interessant å se hvor mange gifte menn som vil ha sex :P

  • Disse personene er hele tiden på jakt etter oppmerksomhet. De er dramatiserende, følelsesmessig ustabile og viser overflatiske følelser. (Check!)
  • De må være i sentrum av oppmerksomheten hele tiden, og de avbryter ofte andre for å dominere samtalen.
  • De bruker et svulstig språk til å beskrive hverdagshendelser, og de søker hele tiden ros og anerkjennelse. (Check!)
  • De kan kle seg provoserende eller overdrive sykdom for å få oppmerksomhet.
  • De overdriver også vennskap og forhold, og de tror at alle elsker dem. (Check!)
  • De er ofte manipulerende. (Check!)

Vet du. Hele innlegget ditt oser: Den kvinnelige psykopaten! http://www.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article427072.ece

Fysj. Men det er jo flott at du endelig fikk deg et knull ts! Det var vel på tide!

Bare så merkelig at du skynder deg å legge ut om detaljer rundt det på et kvinneforum, på samliv og relasjoner, hvor gifte kvinner skal lese og du skal manipulere dem til å føle seg dårlig av det. Æsj.

Jeg synes du fortjener møkk.

Anonym poster: c69365c2ecd4c0d0a008c5b2d80797ba

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg synes jo det er greit å "snakke" om det her. Snakker ikke med andre om det selvfølgelig.

Jeg ville nå bare fortelle hvordan det kan være. Jeg har vel tidligere sagt noe om at jeg liker å være med på å "lure" gifte damer/kjærester osv...som tror alt er rosenrødt... Det liker jeg. Og det er sikkert ikke helt bra, jeg er sikkert litt syk på sinnet akkurat der, men det er nå bare sånn ;)

Jeg synes du burde sperre deg selv inne. Du er jo helt syk.

Anonym poster: 069ae61118e36bdf19e5f07ba2216243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om noen mnd gir mannen ts hadde seg med kjønnsvortene videre til kona si, en fin gave.

Anonym poster: 1ac9b3f31456dbb2bb12b2c6dba3299f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...