Gå til innhold

Utro menn...


Kaisamaia

Anbefalte innlegg

Lurer på om de som er utro på reiser osv. sier det til partneren... Var med en gift mann i natt. Fantastisk sex. Så på morgenen sier han at han har litt dårlig samvittighet nå som han har blitt edru :P Men han visste nok godt hva han holdt på med. Han måtte ringe dama på skype, så hun ikke ble mistenkelig... Hva slags forhold er det uansett da...ringe dama før klokka ti på en søndag så hu ikke blir mistenkelig? Uansett, fin sex og interessant å se hvor mange gifte menn som vil ha sex :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på om de som er utro på reiser osv. sier det til partneren... Var med en gift mann i natt. Fantastisk sex. Så på morgenen sier han at han har litt dårlig samvittighet nå som han har blitt edru :P Men han visste nok godt hva han holdt på med. Han måtte ringe dama på skype, så hun ikke ble mistenkelig... Hva slags forhold er det uansett da...ringe dama før klokka ti på en søndag så hu ikke blir mistenkelig? Uansett, fin sex og interessant å se hvor mange gifte menn som vil ha sex :P

Du hadde blitt overrasket over andelen gifte kvinner som vil ha sex også...

Anonym poster: 7ac9a9d83f51d395237bb399ea68c3d5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at dere synes det. :-)

Jeg syntes nå bare det var en fin mann å ha sex med. Han er ikke herfra og han er gift, på den måten slipper jeg at alle får vite om det. ;-) Har ikke tenkt å møte ham igjen. Må variere litt ;-)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde blitt overrasket over andelen gifte kvinner som vil ha sex også...

Anonym poster: 7ac9a9d83f51d395237bb399ea68c3d5

Ikke overrasket over det, nei:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Homewrecker!

På hvilken måte er man en homewrecker om de "der hjemme" aldri får vite det? Slike menn har sex utenom ekteskapet, om det ikke hadde vært med Kristen hadde det vært med en annen.

Så hvem er da homewreckeren?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moralen er høy som alltid på KG.

Anonym poster: cfe8ae0f86642b6a736caf23e25fe3be

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fyfaen, hadde det vært en mann som var TS, hadde han fått så mye stygt slengt mot seg, men hu her får jo nærmest klapp på skulderen.....

forum.dobbeltmoralisme.no..........

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Nå er det fyren som skal klandres her, men jeg synes det er greit at slike som puler gifte menn holder kjeft. Det har noe med folkeskikk å gjøre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal bare den gifte mannen klandres?

hu har da bidratt til å ødelegge et ekteskap...men det er vel greit, fordi hun er kvinne eller hva?Hvis det var en gift kvinne som var utro hadde det vel også vært greit.....

Endret av Fortuna Xania
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal man plutselig ta ansvar for andres valg også nå da? Så hvis jeg gir bort min mobil til en kamerat så må jeg passe på så at h*n ikke benytter den til å kontakte andre ligg (enn den h*n er sammen med)? For noe annet er umoralsk av meg?

Voksne mennesker må stå til svars for sine valg. Ingen andre enn den personen som begår ugjerningen må stå til svars for de handlingene og gjerningene.

Å klandre TS for at fyren hun lå med er umoralsk og det er hennes feil er bare langt og helt fjernt langt ute på viddene. Det er ikke hennes feil. Hun er bare ansvarlig for at hun ikke er utro.

Anonym poster: 76a0f835306cd25f30d3b7b8a591852a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, jeg synes jo det er greit å "snakke" om det her. Snakker ikke med andre om det selvfølgelig.

Jeg ville nå bare fortelle hvordan det kan være. Jeg har vel tidligere sagt noe om at jeg liker å være med på å "lure" gifte damer/kjærester osv...som tror alt er rosenrødt... Det liker jeg. Og det er sikkert ikke helt bra, jeg er sikkert litt syk på sinnet akkurat der, men det er nå bare sånn ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel tidligere sagt noe om at jeg liker å være med på å "lure" gifte damer/kjærester osv...som tror alt er rosenrødt... Det liker jeg.

thumbsup.png

Anonym poster: 76a0f835306cd25f30d3b7b8a591852a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg synes jo det er greit å "snakke" om det her. Snakker ikke med andre om det selvfølgelig.

Jeg ville nå bare fortelle hvordan det kan være. Jeg har vel tidligere sagt noe om at jeg liker å være med på å "lure" gifte damer/kjærester osv...som tror alt er rosenrødt... Det liker jeg. Og det er sikkert ikke helt bra, jeg er sikkert litt syk på sinnet akkurat der, men det er nå bare sånn ;)

Du har tydeligvis litt issues. Hva med å snakke med noen om dem istedet for å trykke det ned med tilfeldig sex og lure deg selv til å tro at du trives slik.

Anonym poster: cfe8ae0f86642b6a736caf23e25fe3be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordelen med å ha sex (tilfeldig eller ei) med gifte menn:

1. De tar ikke kontakt med deg i tide og utide

2. De hilser ikke på deg om dere møtes tilfeldig på gata, med andre ord slipper du å forklare hvem han er til de du evt går sammen med.

3. De er ikke interessert i smalltalk om du møter dem i kassa på Rema.

4. Med andre ord ingen kleine situasjoner der du lurer på hva du skal si til dem.

5. De maser ikke om å være med deg på dine sosiale aktiviteter.

6. De er gift. De vet hvordan behandle en dame. ;-)

Anonym poster: b433ce516617c5f48f93182891e13be1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om de som er utro på reiser osv. sier det til partneren... Var med en gift mann i natt. Fantastisk sex. Så på morgenen sier han at han har litt dårlig samvittighet nå som han har blitt edru :P Men han visste nok godt hva han holdt på med. Han måtte ringe dama på skype, så hun ikke ble mistenkelig... Hva slags forhold er det uansett da...ringe dama før klokka ti på en søndag så hu ikke blir mistenkelig? Uansett, fin sex og interessant å se hvor mange gifte menn som vil ha sex :P

Ikkesant, kvinner tenner jo mer på menn som er gifte enn menn som er single.

Når jeg spør kvinner hvorfor det er sånn så får jeg bare til beskjed at det er ER sånn, ingenting å gjøre med.

Jeg derimot ga meg ikke, - jeg har funnet ut hvorfor kvinner synes det er mer stas med menn som er gifte enn menn som ikke er gifte.

- Årsaken er at kvinner sammenligner seg og finner belønninger hos andre kvinner. En mann ingen andre kvinner liker, - liker heller ikke henne. En mann andre kvinner vil ha, vil kvinner også ha.

Flokkdyr.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi

Vel, jeg synes jo det er greit å "snakke" om det her. Snakker ikke med andre om det selvfølgelig.

Jeg ville nå bare fortelle hvordan det kan være. Jeg har vel tidligere sagt noe om at jeg liker å være med på å "lure" gifte damer/kjærester osv...som tror alt er rosenrødt... Det liker jeg. Og det er sikkert ikke helt bra, jeg er sikkert litt syk på sinnet akkurat der, men det er nå bare sånn ;)

Om dette er så kult, hvorfor snakker du ikke om dette offentlig da??

Jeg ser ikke hva som er så bra med restene til en annen kvinne. Det er bare tapere som synes at de ikke fortjener noe bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om de som er utro på reiser osv. sier det til partneren... Var med en gift mann i natt. Fantastisk sex. Så på morgenen sier han at han har litt dårlig samvittighet nå som han har blitt edru :P Men han visste nok godt hva han holdt på med. Han måtte ringe dama på skype, så hun ikke ble mistenkelig... Hva slags forhold er det uansett da...ringe dama før klokka ti på en søndag så hu ikke blir mistenkelig? Uansett, fin sex og interessant å se hvor mange gifte menn som vil ha sex :P

Skjønner ikke at gifte menn gjør sånn, og ringer kona rett etterpå. Skikkelig ekkelt

Det er klart at det er hans skyld- det er han som er utro, ingen som tvinger ham. Samtidig klarer jeg ikke å forstå hvordan du rettferdiggjør for deg selv å være med på utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...