Yesterday Skrevet 6. juli 2013 #381 Del Skrevet 6. juli 2013 Vi har ingen store planer men hvis været er ok senere skal vi grille. Hvis ikke så drar vi kanskje ut og spiser, det er lenge siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 6. juli 2013 Forfatter #382 Del Skrevet 6. juli 2013 Hørtes koselig ut! Vi har vært på spontan lunsj hos et vennepar i dag. Kjempekoselig også SÅ deilig vær da Gjett om jeg er noe særlig solbrent i nakken? Jepp!! Vi endte opp med litt småting til jenta i magen i dag og endelig fikk jeg kjøpt uroen jeg har siklet på alt for lenge. Den er så fiiiin. Gleder meg til å få hengt den opp neste friperiode mannen har Vi kommer til å fikse barnerommet og seng først neste friperiode sidn jeg får masse overnattingsbesøk mens mannen er borte og hvis vi setter opp kommoden vi har tenkt å kjøpe til jenta vår tror jeg ikke gjestesengene kommer inn i rommet en gang Så kommer ikke til å vaske noe tøy eller ordne så veldig mye mer utstyr før det er på plass. Kjedelig å vaske alt tøyet når det ikke er noen plass å putte det. Endte opp med å stjele manmens ene skuff i vår kommode mens han var borte, men måtte flytte tøyet hennes over i barnevognen når han kom hjem for han fant ikke boxerene sine Nå håper jeg han kommer ned snart så vi kan begynne på maten, er sulten kjenner jeg. Han vasker bil, men tror han snart er ferdig. I dag blir det hjemmelaget indisk butterchicken på oss, nam nam! Ha en strålende helg i finværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 7. juli 2013 #383 Del Skrevet 7. juli 2013 Uro ja, til senga? Det har jeg ikke tenkt på. Bare tenkt på å kjøpe en babygym. Mye dere skal fiske på babyrommet? Vi skal ha gutten hos oss så lenge det går så barnerommet fikser vi senere, det er så lite så er ikke så mye gjøre der. Skal ikke male eller noe. Vi har fått en kommode nå så skal begynne å vaske babyklær i dag! Venter på en til kommode Gleder meg til å vaske klærne, tenk å glede seg til noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #384 Del Skrevet 7. juli 2013 Til senga ja Den er så fiiin Vi skal ha henne på rommet vårt i sin egen seng vi også, men vi har ikke noe plass til klær og utstyr så når vi rydder ut pcen osv fra kontoret for å lage plass til barnerom kan vi like godt bare gjøre det i stand. Stress å skulle rydde ut der igjen Kjenner jeg gleder meg skikkelig til å vaske tøyer hennes og legge det i kommoden selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 8. juli 2013 #385 Del Skrevet 8. juli 2013 Er ivrig selv, skulle vente med å vaske resten til vi kom hjem fra ferie, reiser onsdag til mine foreldre, meeeen det klør i fingrene nå Så trur jeg setter på en til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 8. juli 2013 Forfatter #386 Del Skrevet 8. juli 2013 Det skjønner jeg godt at du vil Kos deg med vasken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #387 Del Skrevet 9. juli 2013 Deilige sommeren! Den indiske maten vi lagde på lørdag er seriøst det beste jeg noensinne har spist. H-e-r-r-e-g-u-d så godt! Avsluttet det hele med en sjokoladefondant før vi tasset bort til ei venninne som hadde litt folk. Var der noen timer, kjempekoselig. Søndagen gikk med til å rydde litt her hjemme og besøk av mannens foreldre. Vi lagde hjemmelaget vaniljeis med karamellsaus og jordbær. Var kjempenam! I går var det jo kjempevarmt her hjemme så jeg tenkte at det var en god anledning til å endelig få brukt en av de 100 kjolene jeg har, så feil kan man ta De ble jo litt i korteste laget kan du si siden magen har blitt så STOR. Minner meg på at jeg kanskje skulle ha lagt ut et magebilde her, den har jo bare skutt avsted den magen Etter å ha prøvd sikkert 14 kjoler kom jeg på en hvit fin blondekjole jeg kjøpte for et par år siden som jeg ikke har fått brukt (lappen hang til og med på...) og jammen passet den Nå er mannen hos en kamerat også skal han hente sykkelen sin som har vært på reprasjon. Kjenner jeg er supermisunnelig på at han skal ut og trene etterpå. Bekkenet mitt har virkelig takket for seg i løpet av natten så her blir det ikke akkurat den helt store aktiviteten i dag. Får besøk av ei venninne senere, det blir vel sånn ca det eneste jeg skal i dag Ha en fin dag i finværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #388 Del Skrevet 9. juli 2013 Her kommer dagens magebilde! 26+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 9. juli 2013 #389 Del Skrevet 9. juli 2013 Du sliter sikkert ikke med halsbrann som meg Liker indisk mat men ikke noe jeg bør satse på nå, har ikke hørt om den retten du nevnte. For en fin helg dere har hatt! Og en kjempe fin mage!! Jeg har og skutt i været i det siste syns jeg. Her har det pøsregnet i flere dager, så dere får kose dere i finværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 9. juli 2013 Forfatter #390 Del Skrevet 9. juli 2013 Har blitt litt halsbrann innimellom, men ikke sånn som deg heldigvis! Jaa, veldig fin helg! Godt å ha mannen hjemme Takk Er ingen tvil om at det er en liten skapning der inne hvertfall Magen vokser fort om dagen ja, spent på de neste tre mnd Kjedelig med regn, regnet myyyye her før finværet endelig kom. Skal nyte litt for deg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 13. juli 2013 #391 Del Skrevet 13. juli 2013 Fiiine babymagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 13. juli 2013 Forfatter #392 Del Skrevet 13. juli 2013 Takk Favole Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 13. juli 2013 #393 Del Skrevet 13. juli 2013 Jo, i dag går det veldig fint. Har hatt en skikkelig koselig dag sammen med samboeren og gleder meg til en like fin kveld Prøver å nyte de siste dagene i frihet før jeg skal på jobb igjen på mandag! Enn med deg, alt vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 13. juli 2013 Forfatter #394 Del Skrevet 13. juli 2013 Så bra dere koser dere, det er viktig! På jobb igjen mandag ja, kjedelig. Da får du nyte kvelden og morgendagen til det fulle Her er alt fint. Nettopp spist kjempegod middag og nå ligger vi helt utslitt her alle sammen Ha en fin lørdag Favole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #395 Del Skrevet 14. juli 2013 Skal si jeg har en propell i magen Hun har blitt så utrolig aktiv og sterk de siste ukene. I dag har magen hoppet alle veier med jevne mellomrom Fine jenta vår I morgen er det 3 mnd på datoen til termin. Tiden har gått så utrolig fort, men allikevel høres tre mnd ut som en halv evighet til Men, nå drar mannen bort om en uke og kommer hjem på kvelden 21.august og da er vi alt på 32+4 og vi skal ordne i stand masse her så den siste biten der går nok fort. Nå har vi snart fått oss gjerde i hagen også, blir skikkelig bra Tipper han er mer eller mindre ferdig i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 14. juli 2013 #396 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Min er og ganske aktiv og sterkere, gøy! Er 10 dager til jeg har 3 mnd igjen på datoen, ikke stor forskjell på oss Hvordan er formen din? Bra håper jeg Endret 14. juli 2013 av Yesterday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 14. juli 2013 Forfatter #397 Del Skrevet 14. juli 2013 Det er moro med mye liv Gleder meg så innmari til hun er her, men hun får jammen vente til oktober Nei, det er veldig kort mellom oss. Moro Formen er ganske grei hvis vi ser bort i fra bekkenet. Det gjør så vondt at jeg ikke vet helt hvor jeg skal gjøre av meg hver eneste natt og til midt på dagen. Men men. Det får man bare ta med seg for det er jo så verdt det til slutt Hadde bare aldri trodd at det kunne gjøre så vondt helt ned i tærne Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 14. juli 2013 #398 Del Skrevet 14. juli 2013 (endret) Oj ned til tærne faktisk! Jeg har det ille i bekkenet for tiden men bare over knærne. Ellers tuller ryggen litt og jeg sliter med lavt blodtrykk. Ble overrasket i går over hvor lavt det var. Sover bittelitt bedre men egentlig ikke fordi jeg må mye på do om natta og pga bekkenet. Akkurat nå sparker gutten min ganske hardt Endret 14. juli 2013 av Yesterday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 14. juli 2013 #399 Del Skrevet 14. juli 2013 Åå som jeg gleder meg til å kjenne liv fra babyen når jeg leser det dere skriver om det! Må være helt utrolig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 14. juli 2013 #400 Del Skrevet 14. juli 2013 Åå som jeg gleder meg til å kjenne liv fra babyen når jeg leser det dere skriver om det! Må være helt utrolig Syns ennå at det er litt vanskelig å tru at det er et lite menneske som lager de bevegelsene i magen min Samtidig så er jeg så vant med det nå at jeg ikke reagerer like mye som før, gleder meg til det blir enda heftigere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå