Yesterday Skrevet 27. juni 2013 #361 Del Skrevet 27. juni 2013 Ahhm sekvfølgelig!! Har jo hørt om det. Må bare forte meg og bestille når (hvis..) jeg blir gravid Du kan sikkert vente til uke 18 så du vet at alt er ok (eller uke 12), men jeg var tregere enn det. Er kanskje også litt vanskeligere å få time nå pga sommer Mente at jeg hater sånne uker hvor du innbiller deg at det er en dag eller to foran det det egentlig er. Hvis du skjønte? Så kos at mannen din kommer allerede i kveld Så koselig at du leser Missdior Nå har jeg sovet litt og det var deilig. Mannen er straks på vei hjem fra jobb også Lurt å bestille tidlig hvis man kan Missdior Man vet jo aldri om det skulle være så fullt at muligheten går fra en Smart! Ah sånn ja, tirsdag hadde jeg onsdag, og onsdag hadde jeg torsdag, og i dag er jeg veldig usikker på hvilken dag det er I tillegg har jeg innbilt meg at jeg var lengre på vei pga dette, ikke mye da, trudde at jeg var 23+3 i går men er jo det i dag Blir godt med litt hverdag igjen selv om vi begge ikke jobber fremover på en stund Blir også godt å få mer orden i leiligheten, siden vi begge har vært borte er det ennå litt kaos her. Er veldig trøtt, kanskje jeg skal prøve å duppe av litt jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 28. juni 2013 Forfatter #362 Del Skrevet 28. juni 2013 4.natta med suuuupercrap søvn for dette bekkenet har kommet på at nå er det krig.. Hmmm. Ikke så ny mulighet for å sove på dagen heller da vi har fullt program, så jeg vet hva jeg skal i ettermiddag Koselig med besøk som kom i går, men syns veldig synd på mannen som er helt ødelagt fordi kroppen er på Korea tid. Nå ligger han ved siden av og puster tuuungt, lille i magen har gymnastikk og pusekatten har morgenvasken Jeg liker det Ha en fin dag og goood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 28. juni 2013 #363 Del Skrevet 28. juni 2013 Kjedelig med ødelagt nattesøvn pga kranglete bekken da :/ håper du ikke blir plaget resten av svangerskapet ihvertfall! Men er vel hjelp å få hos fysio o.l. om du føler behov for det Håper dere får en fin helg sammen med besøket! Og at mannen får stilt seg om til riktig tid, må være veldig slitsomt for kroppen å stille seg om slik. Kos dere i massevis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #364 Del Skrevet 30. juni 2013 Da var helgen over og besøket har reist hjem igjen Koselig med besøk, men stakkars stefar fikk matforgiftning så han har løpt shuttle mellom senga og porselenet siden natt til lørdag stakkars. Mannen kjører fortsatt Koreanstyle stakkars så han er jo helt ødelagt han og. Men alt i alt en veldig koselig helg med masse god mat og selskap Nå ligger vi som to slakt i sofaen, mannen spiller Xbox og jeg leser de siste sidene av Politi. Lille S har vært veldig aktiv i magen i det siste og det var stor stas for de kommende besteforeldrene å kjenne henne der inne Åh, mannen kjøpte seg noen nye klær på fredag når vi er i byen. Han ble så FIN og jeg ble jo helt nyforelsket og fjollete Fine mannen min Tenk, nå er det under 2 døgn til vi får sett lille jenta vår på 3D UL, som vi gleder oss Håper dere har hatt en fin helg alle kg´ere Ha en fin søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 30. juni 2013 #365 Del Skrevet 30. juni 2013 Huff, sliter mer med bekkenet om natta nå enn før, ikke noe særlig når man allerede sliter med søvnen Å 3D-ultralyd! Tenker ikke så mye på det men gleder meg til jeg og skal Du er sikkert spent du og? Og mannen Høres ut som en fin helt, bortsett fra matforgiftningen, bra at ikke du fikk det da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 30. juni 2013 Forfatter #366 Del Skrevet 30. juni 2013 Ja, det er kjedelig når det skal krangle så veldig på natta. Det er jo håpløst å få sove når det verker fra tærne og opp Veldig spent på 3D, blir moro å se hvordan "hun ser ut". Han gleder seg veldig han også virker det som Veldig fin helg minus matforgiftningen ja, er SÅ glad jeg ikke fikk det. Kjente jeg blei rimelig stressa når han satte i gang, redd for jenta vår! Heldigvis var det bare han. Han er ikke god enda stakkars, så de fikk en lang kjøretur hjem.. Nå skal vi faktisk lete opp sengen her. Vi er helt skutt begge to etter minimalt med søvn over mange døgn nå så ingen vits å sitte her og pine seg selv. Natta alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 30. juni 2013 #367 Del Skrevet 30. juni 2013 God natta Blir ikke sent her heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 30. juni 2013 #368 Del Skrevet 30. juni 2013 Så bra at dere har hatt en fin helg, bortsett fra matforgiftningen da :\ Den var jo heller kjip! Deilig å føle på den nyforelskafølelsen i blant, det er så herlig å føle slik selv om man har vært sammen lenge. Lille S? Spent på navnet, om du vil dele? Kan hende du har gjort det uten at jeg har registrert det, hmm.. Morsomt med navn er det uansett! Blir nok fantastisk å få se henne på 3d, håper hun virkelig vil vise seg frem fra sin beste side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #369 Del Skrevet 1. juli 2013 Ja, hadde vondt av han her da altså. Det virket virkelig ikke noe behagelig for å si det mildt Det er kjempegodt å bli litt nyforelsket igjen. Er så glad vi har det så fint sammen etter så mange år! Syns bare det blir bedre og bedre! Jeg har ikke delt navnet her enda nei. Det blir nok en liten Sofie hvis navnet fortsatt passer henne når hun kommer. Vi lurer litt på et dobbeltnavn, men det skriver jeg heller her inne når hun er født hvis vi ender opp med det Gleder meg veldig til i morgen, håper hun viser ser frem ja! Det hadde vært fint! Ha en fin mandag Favole. Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 1. juli 2013 #370 Del Skrevet 1. juli 2013 Fantastisk når man føler at det bare blir bedre Slik det skal være, selv om at alle forhold har sine opp og nedturer. Sofie, ååh! Kjempefint navn :D Det blir spennende å se om hun kan passe til det, kanskje dere får et bedre inntrykk etter å ha sett henne på 3D-ul Men man vet vel aldri før man har møtt dem. Har det foreløpig bare fint i dag, håper du og får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #371 Del Skrevet 1. juli 2013 Ja, blir liksom bare mer og mer forelska i han. Føles godt Takk, vi liker det godt. Mannen som kom med det i uke 12 faktisk. Og etter UL har vi bare kalt henne det Så håper jo det passer, hvis ikke blir det jo rart Så bra du har det fint. Her er alt bra. Vi er helt utslitt etter mye de siste dagene at det rett og slett bare er rett ut i sofaen i regnet. Deilig det og etter mye aktiviteter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 1. juli 2013 #372 Del Skrevet 1. juli 2013 Sofie er kjempe fint ja, det hadde absolutt vært en av mine alternativer om vi skulle hatt ei pike Kjenner at jeg er sliten nå etter en lang shoppingrunde, bare slappings resten av dagen. Kos dere masse og ha en fin ny uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 1. juli 2013 Forfatter #373 Del Skrevet 1. juli 2013 Så koselig at dere liker navnet. "Gruer" meg like mye hver gang til å si det fordi jeg er redd folk ikke liker det hvis noen av dere skjønner Vi liker det veldig godt og jeg håper virkelig at det kler henne Skjønner godt du blir sliten av shopping, blir helt gåen selv også Du får innta sofaen resten av dagen Takk for det og lige så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 2. juli 2013 Forfatter #374 Del Skrevet 2. juli 2013 Da var dagen for 3D UL her og stakkars mannen er blitt syk... Så typisk da, vi som skulle ta dette som en kosetur, stoppe å spise middag osv. Jaja, vi får se hva det blir til på veien! Tett i nesa og vondt i halsen selv også, men satser på at jeg går klar denne gangen! Håper dere får en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 2. juli 2013 Forfatter #375 Del Skrevet 2. juli 2013 Puh, da er vi hjemme igjen! Lang, men fin dag! Lille jenta skulle jo IKKE samarbeide så vi er litt skuffet over resultatet dessverre. Hun lå og kooooste på morkaken så vi fikk ikke sett ansiktet hennes ordentlig.. Men vi fikk da noen bilder og bekreftet at det fortsatt er ei lita, perfekt jente som venter der inne. Han gikk gjennom hele kroppen og alt var i den skjønneste orden, det var godt å få litt fler detaljer enn det vi fikk på OUL Etter UL´en dro vi og spiste en supernam middag på bryggen i Tønsberg. Kjempekoselig Nå er vi vel snart klare for sengen etter en lang dag. I morgen skal mannen på Hove, jeg er SÅ misunnelig. Jeg skal møte ei venninne da, gleder meg til det Ha en god natt jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #376 Del Skrevet 3. juli 2013 Da har jeg vært hos jordmor. Alt var fint med både meg og lille jenta vår. Hun sparket skikkelig til når hun hørte på hjertet, JM skvatt faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 3. juli 2013 Forfatter #377 Del Skrevet 3. juli 2013 Okej, jeg er offisielt ikke misunnelig på mannen som er på The Script allikevel For et møkkavær altså. Veldig fornøyd med å sitte godt plantet i sofaen, god og varm og mett i magen! Hadde venninnebesøk tidligere i dag også, koselig! I morgen blir nok en meeeget slapp dag. Mannen er jo ikke hjemme før i 5 tiden i morgen tidlig og kjenner jeg han rett er nok lille promille ikke så liten Uansett veldig deilig og ikke ha en eneste plan for morgendagen. Gått i ett siden mannen kom hjem så skal bli deilig å ikke skulle rekke noe! Mamma og stefar kjøpte forresten hus her nede i dag De kommer endelig sørover de også, måtte et barnebarn til først bare Gleder meg stort til å ha de 5 minutter unna i stedet for 5 sånn som nå. Det blir bra Nå skal jeg se "Helt perfekt" og le litt før jeg inntar den store og gode sengen med pusekatten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #378 Del Skrevet 5. juli 2013 Da var man endelig seg selv igjen etter 2 avslappende dager! Deilig I går koste vi oss i sofaen mer eller mindre hele dagen, avløst av 2 timers powenap i sengen Fikk plutselig kjempelyst på smågodt i går kveld så da var det bare å komme seg på kiosken og hamstre. Det var akkurat hamstring det ble, snakk om å kunne beherske seg Men etter 6 mnd uten godteri er det vel i grunn litt lov? Mannen har kjøpt lille S sin første olabukse i dag, den var knasj rosa og han var så skjønn der han stod og betalte den I morgen skal vi kanskje en tur inn for å kjøpe litt utstyr til henne. Vi har jo i grunn bare kjøpt klær, kluter og vogn så fortsatt en del som mangler. I dag kom kjolen jeg bestillte på onsdag kveld også. Snakk om kjapp levering da, elsker virkelig shopbop. Føler det sier litt om norsk postgang når de klarer å få en pakke fra USA til Norge på under 2 døgn. Kjolen var enda finere enn jeg turte å håpe på, så er strålende fornøyd. Moro med kjoler av litt kvalitet som ikke hele Norge har Ha en fin dag i sola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 5. juli 2013 #379 Del Skrevet 5. juli 2013 (endret) Så synd med 3D-bildene, frykter det selv men ei jeg kjenner fortalte at ungen "gjemte seg" så de holdt på nesten i en time før ungen snudde seg. Håper jeg får samme person, skal til den samme klinikken. Men kjempe flott at jenta har det bra Artig med babyklær! Fant ut i dag at jwg og samboer hadde lik sparkebukse som baby Planer for helgen? God helg! Endret 5. juli 2013 av Yesterday Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #380 Del Skrevet 5. juli 2013 Det var kjempekjedelig. Og han hadde 2 til som skulle inn etter oss så vi fikk bare den halvtimen dessverre. Men men, det viktigste var at alt stod bra til med henne Ja, babyklær er kos Så moro at dere hadde samme sparkebukse I dag har vi vært på senteret og ryddet her hjemme. Grillet god mat og hatt sjokoladefondant til dessert. Namnam! I morgen skal vi en tur på dynga med ting vi har ryddet i dag og kanskje en tur for å handle litt utstyr til jenta vår Utover det skal vi nok bare slappe av og kose oss med det fine været! Dere da? God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå