boks Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #281 Del Skrevet 1. juni 2013 Første jeg skal på mandag og for å si det sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 1. juni 2013 #282 Del Skrevet 1. juni 2013 Oj kommer det så tidlig? Kanskje jeg og må kjøpe ammeinnlegg snart I hvilken uke skal dere ha 3D-UL? Altså svangerskapsuke. Veldig synd det med eksamen! Kanskje dere kan slå dere mange sammen og klage? Når dere ikke har lært om det så kan dere jo ikke ha eksamen i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 1. juni 2013 Forfatter #283 Del Skrevet 1. juni 2013 Har kommet litt klar væske i noen uker allerede, men ikke tenkt så mye over det. Før i dag hvor det faktisk er den flekken på genseren min Syns det var litt vel tidlig, men det er vel bare et godt tegn med tanke på amming Blir 3D rett før uke 26, gleeeder meg Ja, utrolig kjipt det med eksamen. Jeg skal i hvertfall klage på det, syns det blir for dumt at de gir noe jeg ikke har lært. Håper flyttingen har gått greit hos dere i dag Ha en fin helg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 1. juni 2013 #284 Del Skrevet 1. juni 2013 Hva gjør man om natten, lurer jeg på? Sover på håndkle? Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 2. juni 2013 Forfatter #285 Del Skrevet 2. juni 2013 Ville enten gjort det eller en behagelig bh med ammeinnlegg i hvis det er veldig ille.. Hvis det er veldig ubehagelig å sove på selve håndkleet kan du jo feks legge det under lakenet og heller bytte laken litt oftere de neste mnd eller noe. Ikke lett det der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**M** Skrevet 2. juni 2013 #286 Del Skrevet 2. juni 2013 Gjett om jeg ble frustrert i natt a! Hater å sove med bh. Så jeg teipet på meg ammeinnlegg. Hahaha. Bare fosset! Og hvertfall hvis jeg prøvde å ikke tenke på det Så endte opp med bh og sovnet ikke før 03:30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 2. juni 2013 Forfatter #287 Del Skrevet 2. juni 2013 Nei stakkars Tror ikke du kommer til å få noen problemer med å amme hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 2. juni 2013 #288 Del Skrevet 2. juni 2013 Fosset! OMG! håper jeg slipper det en stund til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 2. juni 2013 #289 Del Skrevet 2. juni 2013 Ser jeg har litt av hvert å se frem til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 2. juni 2013 Forfatter #290 Del Skrevet 2. juni 2013 Haha Favole. Definitivt Du får være føre var og kjøpe innlegg før du trenger de Myye kos og, akkurat nå sitter jeg her og ler av lille som har turnshow der inne Hvordan er formen din om dagen? Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 2. juni 2013 Forfatter #291 Del Skrevet 2. juni 2013 Håper jeg og Yesterday. Misunner virkelig ikke **M** der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #292 Del Skrevet 3. juni 2013 Tenk at det er en uke siden mannen dro, skal si det gikk fort hvertfall Satser på at de resterende 3 ukene og 2 dagene går minst like fort! Har en del planer denne uken så før jeg vet ordet av det er det vel helg igjen! Helgen har blitt brukt, for det meste, på sofaen/ute med serier og en bok. Deilig med ferie. Og for et fantastisk vær det er om dagen, nyyyyter hver minutt! Lille har blitt skikkelig akrobat de siste dagene, mye full fres der inne for å si det sånn Prøvde å høre med doppleren i går, bare sånn for å hilse på, og da skal jeg si det var mye spark. Fine jenta vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. juni 2013 #293 Del Skrevet 3. juni 2013 Så spennende med 3D-ultralyd!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #294 Del Skrevet 3. juni 2013 Så spennende med 3D-ultralyd!!! :D Jaa, gleder meg veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. juni 2013 #295 Del Skrevet 3. juni 2013 Jaa, gleder meg veldig! Det tror jeg på! Blir spennende å se litajenta på ordentlig! Hvem tror du hun ligner på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #296 Del Skrevet 3. juni 2013 Det tror jeg på! Blir spennende å se litajenta på ordentlig! Hvem tror du hun ligner på? Jeg tror hun ligner mest på mannen av en eller annen grunn Ja, blir kjempemoro å få "sett" henne, også håper jeg vi fortsatt venter en jente etter den UL´en. Haha Ikke lenge til du skal teste nå, spennendeeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. juni 2013 #297 Del Skrevet 3. juni 2013 Jeg tror hun ligner mest på mannen av en eller annen grunn Ja, blir kjempemoro å få "sett" henne, også håper jeg vi fortsatt venter en jente etter den UL´en. Haha Ikke lenge til du skal teste nå, spennendeeeee Hehe, men de sier jo at babyer ligner mest på fedrene sine, så går det over Haha! Det hadde tatt seg ut! Jeg var faktisk "gutt" helt til fødsel jeg... Jeg het Simen Aleksander til siste sekund Jaaa, det er litt spennende! Jeg har ikke hatt tid til å tenke på det egentlig, så det er litt deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #298 Del Skrevet 3. juni 2013 Hehe, men de sier jo at babyer ligner mest på fedrene sine, så går det over Haha! Det hadde tatt seg ut! Jeg var faktisk "gutt" helt til fødsel jeg... Jeg het Simen Aleksander til siste sekund Jaaa, det er litt spennende! Jeg har ikke hatt tid til å tenke på det egentlig, så det er litt deilig Haha, samme her. Alle trodde jeg var gutt helt til jeg kom og ikke var det Så bra du har hatt så mye å gjøre i det siste at du ikke har hatt tid til å tenke over hvor lenge det er til osv. Krysser fingrene for at det har klaffet, det hadde vært moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 3. juni 2013 #299 Del Skrevet 3. juni 2013 Haha, samme her. Alle trodde jeg var gutt helt til jeg kom og ikke var det Så bra du har hatt så mye å gjøre i det siste at du ikke har hatt tid til å tenke over hvor lenge det er til osv. Krysser fingrene for at det har klaffet, det hadde vært moro Hehe, kanskje det lurer en gutt i magen din da? Neida, det er nok ei jente Jaa, jeg leker faktisk med tanken om å ikke teste i det hele tatt Så får vi se om mensen kommer istedenfor. Det er ikke sunt å stresse med testing i tide og utide, så jeg har lyst til å la naturen gå sin gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 3. juni 2013 Forfatter #300 Del Skrevet 3. juni 2013 Høres ut som en veldig sunn tilnærming til det hele Det er jo hos mange det stopper opp og ikke går når de prøver, mens når de har "gitt opp" og er mer avslappet så går det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå