Lunalille Skrevet 10. mai 2013 Forfatter #321 Del Skrevet 10. mai 2013 Da er det for alvor nedtelling til ny eggløsning Aksjeinnlegging er påbegynt! Har liten tru på at det går denne syklusen da kroppen min har rota seg langt borti skogen på bærtur. Magesmerter og brun utflod er vel ikke så bra med tanke på å bli gravid :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 12. mai 2013 Forfatter #322 Del Skrevet 12. mai 2013 Ser ut som EL kommer snart Litt skremt da jeg startet dagen med at en diger rød og hudfarget klump datt ut av musa i dag. Rare greier :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #323 Del Skrevet 14. mai 2013 I dag har jeg endelig vært hos gyn på sykehuset. Etter å ha vist fram bildet av klumpen, så var det ingen tvil. Det var svangerskapsrester Utrolig at det har holdt seg der så lenge! Ellers så var alt ute nå, og ting så egentlig bra ut der inne slimhinna var nå på 12 mm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 14. mai 2013 #324 Del Skrevet 14. mai 2013 Slimhimme på 12 mm, hva vil det si? Er det bra eller dårlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 14. mai 2013 Forfatter #325 Del Skrevet 14. mai 2013 Slimhimme på 12 mm, hva vil det si? Er det bra eller dårlig? Ifølge gyn ville jeg få en veldig kraftig menstruasjon! 12 mm er visst bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 18. mai 2013 Forfatter #326 Del Skrevet 18. mai 2013 DPO land er en tid som går vannvittig sent! Min beste venninne fikk baby på Torsdag, og jeg fikk hilse på i går, Fredag. Lille baby så skjønn <3 Han sov godt på armen min. Jeg skjønner også at jeg ikke kan se etter symptomer denne mnd, for jeg har jo jevnlige stikkinger i eggstokkene hele tiden, og ofte mye murring. I går kveld derimot så var det litt annerledes.. Fikk plutselig 3 harde stikk på rappen, så jeg måtte krøke meg sammen. Begynte å fundere litt da, men så var det de aksjene.. EL skjedde Søndag eller Mandag (jeg tror Søndag selv, og kalkulatoren sier Søndag) Jeg fikk lagt inn aksjer natt til Fredag, så veit jo ikke om svømmerne har overlevd så lenge en gang. Tiden går sakte, men er jaggu ikke noe anna å gjøre enn å vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 19. mai 2013 Forfatter #327 Del Skrevet 19. mai 2013 7 DPO test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 22. mai 2013 #328 Del Skrevet 22. mai 2013 Er det bare meg, eller er det en svak strek på den 7 DPO-testen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 22. mai 2013 Forfatter #329 Del Skrevet 22. mai 2013 Er det bare meg, eller er det en svak strek på den 7 DPO-testen? Det stemmer at det er en svak strek på den Men jeg tør ikke håpe for mye. IKM er ikke før Lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 22. mai 2013 #330 Del Skrevet 22. mai 2013 Det stemmer at det er en svak strek på den Men jeg tør ikke håpe for mye. IKM er ikke før Lørdag! Åh, så herlig, jeg krysser alt jeg har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 22. mai 2013 #331 Del Skrevet 22. mai 2013 Så spennende! Krysser fingrene for at du er gravid og at alt går bra denne gangen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 22. mai 2013 Forfatter #332 Del Skrevet 22. mai 2013 Åh, så herlig, jeg krysser alt jeg har! Så spennende! Krysser fingrene for at du er gravid og at alt går bra denne gangen! Tusen takk Jeg prøver å vente med testinga til Lørdag Er så vanskelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 22. mai 2013 #333 Del Skrevet 22. mai 2013 Tusen takk Jeg prøver å vente med testinga til Lørdag Er så vanskelig! Du er flink, det klarer du! Heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 24. mai 2013 Forfatter #334 Del Skrevet 24. mai 2013 IKM er imorra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSmile90 Skrevet 25. mai 2013 #335 Del Skrevet 25. mai 2013 Synes jeg skimter en strek der. mensen kommet eller ikke ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 25. mai 2013 Forfatter #336 Del Skrevet 25. mai 2013 Synes jeg skimter en strek der. mensen kommet eller ikke ? Mensen kom i dag Så det som var der var nok ikke bra nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSmile90 Skrevet 25. mai 2013 #337 Del Skrevet 25. mai 2013 Mensen kom i dag Så det som var der var nok ikke bra nok! åååh jeg krysset virkelig fingrene og håpte at det hadde klaffet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 25. mai 2013 #338 Del Skrevet 25. mai 2013 Så synd Lunalille. Håper det går bedre neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 26. mai 2013 #339 Del Skrevet 26. mai 2013 Da er det bare å hive seg på neste PP! Satser på at det klaffer denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 26. mai 2013 Forfatter #340 Del Skrevet 26. mai 2013 Dag 2 av mensen snart unnagjort! Bare sånn 15 dager til ny EL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå