Gå til innhold

Lunalille gir ikke opp!

Lunalille

Anbefalte innlegg

Gjest Oubliette

Syklusdag 6 og 3 ganger på en halvtime nå så har jeg opplevd sterke stikkinger i venstre sia. Hva kan dette være? Tydeligvis ikke ferdig med mensen enda heller :/ Uvanlig å ikke være ferdig med mens på syklusdag 6.

Kroppen er kanskje litt i ulage enda etter SA'en så du har en litt lengre periode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje det er menssmerter? :) Tenker, siden du enda har mensen, og er så kort i syklusen :)

Virker ikke som menssmerter heller :/ Skikkelig stikking der eggstokker er! Men jeg kan jo ikke ha EL så tidlig! Hmm.. Kanskje jeg burde tatt en eggløsningstest for sikkerhetsskyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ikke som menssmerter heller :/ Skikkelig stikking der eggstokker er! Men jeg kan jo ikke ha EL så tidlig! Hmm.. Kanskje jeg burde tatt en eggløsningstest for sikkerhetsskyld.

JA, det skader jo ikke å ta en test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt stikkinger i magen + kvalme.. Jeg tok en Clearblue bare for å utelukke graviditet, men etter maks 2 min dukka det opp en ekstra strek.. Den er såååå svak, så skjønner ikke noe! Kan jo ikke være gravid?

post-66436-0-61504500-1365155702_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville kanskje tatt en test til??

Er tom for tester :/ Men ser du streken og?

Jeg tok en el test og sammenligna med den jeg tok igår. Kan trygt si at den idag var sterkere enn igår. post-66436-0-32018600-1365159057_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er tom for tester :/ Men ser du streken og?

Jeg tok en el test og sammenligna med den jeg tok igår. Kan trygt si at den idag var sterkere enn igår. post-66436-0-32018600-1365159057_thumb.j

Er dette graviditetstester eller EL-tester? :) Jeg så desverre ikke noen strek på CBtesten din :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette graviditetstester eller EL-tester? :) Jeg så desverre ikke noen strek på CBtesten din :/

Ser ikke noe strek på CB inne på forumet her jeg heller, for bildet blir så jævlig stort :P

Men i litt mindre format ser jeg streken, og i virkeligheten er den tyden.

De rosa testene er sånne el tester

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe strek på CB inne på forumet her jeg heller, for bildet blir så jævlig stort :P

Men i litt mindre format ser jeg streken, og i virkeligheten er den tyden.

De rosa testene er sånne el tester

Hm.... Du får ta en til. Har du ikke graviditetsstripstester? De er jo billigere å ta :) Aha. Tja, ser du til at du kan ha hatt EL da? Eller at du er gravid? Eller, eller, eller?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.... Du får ta en til. Har du ikke graviditetsstripstester? De er jo billigere å ta :) Aha. Tja, ser du til at du kan ha hatt EL da? Eller at du er gravid? Eller, eller, eller?? :fnise:

Jeg vet ingen ting lenger jeg :P Tok et nytt bilde nå med mobilen. Prøver å laste opp :P Blir sikkert feil vei som vanlig men.post-66436-0-33660000-1365159723_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser den desverre ikke :( Du får vente et par dager, også teste med EL igjen? :)

Jeg var så sikker på at det var en strek der, så nå har jeg plukket testen ifra hverandre og tatt nytt bilde av strimmelen inni.post-66436-0-25959200-1365160957_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ser den, jeg ser den!!!!! :danse: Ta en ny test?!??!

Phuuu, trodde jeg var blitt gal her siden dere ikke så den :P

Og den er blå, ikke sant? Tror jeg må ta en test hos legen på Mandag. Har jo time der lell så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuuu, trodde jeg var blitt gal her siden dere ikke så den :P

Og den er blå, ikke sant? Tror jeg må ta en test hos legen på Mandag. Har jo time der lell så :)

Den er blååååå :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er blååååå :danse:

Veit ikke om jeg tør å håpe at det kan være sant :P Om jeg er gravid så er jeg isåfall 4+3 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke om jeg tør å håpe at det kan være sant :P Om jeg er gravid så er jeg isåfall 4+3 idag.

Har du ikke billigstrips liggende? :D Jeg er så speeent :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...