Gå til innhold

Lunalille gir ikke opp!

Lunalille

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært å tatt blodprøva på nytt. Dette er seriøst den vondeste blodprøva jeg har tatt ever!! Hu dama råkte en nerve, og det gjorde vondt :O Og nå verker det fra albuen og opp i skuldra.

Fikk ihvertfall tappa blod på første stikk da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst, jeg har regna så fryktelig feil!!

Jeg har jo ikke IKM på Lørdag. Jeg har IKM imorgen!

Stemmer bra med at det står 1 day left until testing på tickeren min også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg blir så irritert på dissa eggløsningstestene!

Øverste testen er ifra idag tidlig (samma urin som jeg sparte på, og brukte clearblue på)

Den nederste tok jeg ista.

Jeg begynner å lure på om kroppen min har klikka når det gjelder hormoner.post-66436-0-41805500-1362064256_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke godt å bli klok på det her! Idag ligger livmortappen veldig lavt, så den har tydelig synket nedover. Den er ganske hard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oubliette

Det er normalt (mener jeg, skal ikke være for bastant) at LH svinger en del i løpet av hele syklusen. Men at den kun er positiv ved eggløsning (evt graviditet) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvordan du vet at livmortappen synker/stiger osv? Nysgjerrig...! Kjenner du det på magen eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt (mener jeg, skal ikke være for bastant) at LH svinger en del i løpet av hele syklusen. Men at den kun er positiv ved eggløsning (evt graviditet) :)

LH skal være ganske stabil gjennom hele syklusen, unntatt ved eggløsning.

Om du går inn på google å tar bildesøk på LH syklus finner du en fin oversikt :)

Kan jeg spørre hvordan du vet at livmortappen synker/stiger osv? Nysgjerrig...! Kjenner du det på magen eller noe?

Om du stikker en finger inn i skjeden, så vil du finne livmortappen :)

Du vil da kunne kjenne på den, og bli kjent med om den flytter seg opp eller ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er IKM dagen her! Om Clearblue testen viste rett så håper jeg mensen kommer idag. Null blod foreløpig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oubliette

LH skal være ganske stabil gjennom hele syklusen, unntatt ved eggløsning.

Om du går inn på google å tar bildesøk på LH syklus finner du en fin oversikt :)

...

Jeg blander sikkert litt med det jeg har lest om PCOS. For da svinger det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander sikkert litt med det jeg har lest om PCOS. For da svinger det :)

Veit ikke hvordan det er med PCOS :) Jeg har ikke det ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med deg? :)

Takk, det går fint :) IKM dag og ikke spor av blod :o

Blir sprø!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Har du testet noe mer?

Nei, venter på de forpulte testene! Unskyld ordbruken, men posten har aldri vært så treig før!!

Er det ikke typisk -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så utrolig rart at du fortsatt ikke har fått testene. Skjønner godt du er utålmodig. Håper de dukker opp i morgen og at de haret positivt budskap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig rart at du fortsatt ikke har fått testene. Skjønner godt du er utålmodig. Håper de dukker opp i morgen og at de haret positivt budskap :)

Ja, syns det er merkelig selv :/ Krysser fingra for tester i posten imorra og ingen TR :)

Tr har ikke sagt hei enda ihvertfall, så da er det kanskje håp?

Nå er jeg jo faktisk 1 dag forsinka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom TR inatt! Første gang jeg får mensen uten menssmerter, men det får jeg vel bare være glad for.

Da er det countdown til EL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å ha en runde med TR først, så vet du at kroppen fungerer som den skal! :) Så er det bare å telle ned til EL. Blir en spennende tid fremover! Og kanskje sitter du om 1 mnd med en positiv test. :jepp:

Håper du får en fin helg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...