Lunalille Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #141 Del Skrevet 28. februar 2013 Nå har jeg vært å tatt blodprøva på nytt. Dette er seriøst den vondeste blodprøva jeg har tatt ever!! Hu dama råkte en nerve, og det gjorde vondt :O Og nå verker det fra albuen og opp i skuldra. Fikk ihvertfall tappa blod på første stikk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #142 Del Skrevet 28. februar 2013 Seriøst, jeg har regna så fryktelig feil!! Jeg har jo ikke IKM på Lørdag. Jeg har IKM imorgen! Stemmer bra med at det står 1 day left until testing på tickeren min også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #143 Del Skrevet 28. februar 2013 Ingen tester i posten idag heller, så raste ned på apoteket å kjøpte en test! Negativ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #144 Del Skrevet 28. februar 2013 Å, jeg blir så irritert på dissa eggløsningstestene! Øverste testen er ifra idag tidlig (samma urin som jeg sparte på, og brukte clearblue på) Den nederste tok jeg ista. Jeg begynner å lure på om kroppen min har klikka når det gjelder hormoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 28. februar 2013 #145 Del Skrevet 28. februar 2013 Så rart Lunalille. Krysser fingrene for at tanta ikke dukker opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #146 Del Skrevet 28. februar 2013 Er ikke godt å bli klok på det her! Idag ligger livmortappen veldig lavt, så den har tydelig synket nedover. Den er ganske hard. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 28. februar 2013 #147 Del Skrevet 28. februar 2013 Det er normalt (mener jeg, skal ikke være for bastant) at LH svinger en del i løpet av hele syklusen. Men at den kun er positiv ved eggløsning (evt graviditet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 28. februar 2013 #148 Del Skrevet 28. februar 2013 Kan jeg spørre hvordan du vet at livmortappen synker/stiger osv? Nysgjerrig...! Kjenner du det på magen eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #149 Del Skrevet 28. februar 2013 Det er normalt (mener jeg, skal ikke være for bastant) at LH svinger en del i løpet av hele syklusen. Men at den kun er positiv ved eggløsning (evt graviditet) LH skal være ganske stabil gjennom hele syklusen, unntatt ved eggløsning. Om du går inn på google å tar bildesøk på LH syklus finner du en fin oversikt Kan jeg spørre hvordan du vet at livmortappen synker/stiger osv? Nysgjerrig...! Kjenner du det på magen eller noe? Om du stikker en finger inn i skjeden, så vil du finne livmortappen Du vil da kunne kjenne på den, og bli kjent med om den flytter seg opp eller ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #150 Del Skrevet 1. mars 2013 Da er IKM dagen her! Om Clearblue testen viste rett så håper jeg mensen kommer idag. Null blod foreløpig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 1. mars 2013 #151 Del Skrevet 1. mars 2013 LH skal være ganske stabil gjennom hele syklusen, unntatt ved eggløsning. Om du går inn på google å tar bildesøk på LH syklus finner du en fin oversikt ... Jeg blander sikkert litt med det jeg har lest om PCOS. For da svinger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #152 Del Skrevet 1. mars 2013 Jeg blander sikkert litt med det jeg har lest om PCOS. For da svinger det Veit ikke hvordan det er med PCOS Jeg har ikke det ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 1. mars 2013 #153 Del Skrevet 1. mars 2013 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #154 Del Skrevet 1. mars 2013 Hvordan går det med deg? Takk, det går fint IKM dag og ikke spor av blod :o Blir sprø!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 1. mars 2013 #155 Del Skrevet 1. mars 2013 Så spennende! Har du testet noe mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #156 Del Skrevet 1. mars 2013 Så spennende! Har du testet noe mer? Nei, venter på de forpulte testene! Unskyld ordbruken, men posten har aldri vært så treig før!! Er det ikke typisk -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 1. mars 2013 #157 Del Skrevet 1. mars 2013 Så utrolig rart at du fortsatt ikke har fått testene. Skjønner godt du er utålmodig. Håper de dukker opp i morgen og at de haret positivt budskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 1. mars 2013 Forfatter #158 Del Skrevet 1. mars 2013 Så utrolig rart at du fortsatt ikke har fått testene. Skjønner godt du er utålmodig. Håper de dukker opp i morgen og at de haret positivt budskap Ja, syns det er merkelig selv :/ Krysser fingra for tester i posten imorra og ingen TR Tr har ikke sagt hei enda ihvertfall, så da er det kanskje håp? Nå er jeg jo faktisk 1 dag forsinka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunalille Skrevet 2. mars 2013 Forfatter #159 Del Skrevet 2. mars 2013 Da kom TR inatt! Første gang jeg får mensen uten menssmerter, men det får jeg vel bare være glad for. Da er det countdown til EL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Azalea Skrevet 2. mars 2013 #160 Del Skrevet 2. mars 2013 Greit å ha en runde med TR først, så vet du at kroppen fungerer som den skal! Så er det bare å telle ned til EL. Blir en spennende tid fremover! Og kanskje sitter du om 1 mnd med en positiv test. Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå