Gå til innhold

Når man er ute å flyr. Hva synes du er irriterende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1. Når personen foran meg slenger setet ned slik at drikken min søler

2. Når personen foran meg ikke takler at jeg f.eks lener beina mine på setet hans (har de helt rolig, sitter ikke å sparker), og må snu seg gjentatte ganger og gi stygge blikk.

Ja det morsomme er faktisk kombinasjonen av de som legger ned setet og i tillegg glor olmt på meg når de kjenner knærme mine penetrere korsryggen.

Anonymous poster hash: 560c3...1a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unger som griner/bråker, når de bak meg spenner i seteryggen min og sure flyvert(inn)er :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å være ganske tålmodig på fly, men jeg hater:

1) Kjerringer som skal prøve parfymen de kjøpte på taxfree (er egentlig overrasket at jeg har opplevd dette så mange ganger). Ingen er interessert i parfymen din - og jeg har presisert høyt at det luktet vondt her nå et par ganger på pur f...

2) Folk som ikke fatter beskjeder eller forstår at de må sitte når lyset for fest setebeltet skrur seg på. Det var stor turbulens og hun ene passasjeren står opp for å strekke på seg. Blir bedt om å sette seg ned. Sitter i fem minutter - står opp. Og slik var det fem-seks ganger før hun snek seg avgårde på toalettet. Da lette personalet etter henne og når hun kom tilbake, ble han ganske irritert.

Gah :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Dette synes jeg er irriterende!

- Folk som dytter og presser seg frem i køer.

- Folk som vipper setet langt ned i fange mitt!

- Storfamilie på tur hvor ALLE i familien står klistret inntil til rullebåndet der bagasjen kommer så andre ikke får kommet til. Verste er unger som står det og okuperer plassen. Får lyst til å bare hive de vekk!!

-De som står i mitgangen for å kle av seg, legger bagasjen på den hylla osv. Vent til alle har fått satt seg og slutt å lag kø. Idioter.

- Forsinkelser. En gang måtte jeg vente 9 timer i London pga forsinkelser :daane:

- Sidemannen som skravler høl i hodet å deg og som må på do hvert 15 minut. Eller verre som er overvektig og som tar halve setet ditt å.

Da jeg skulle til USA havnet den er SVÆR mann ved siden av meg som pustet og peset verre enn verst. Jeg satt ytterst og han skulle på so hele tiden. Tror han hadde noe magestyr eller noe. Stinka svette gjorde han å. Blæh!!!!

Anonym poster: 8bfb3c863d55b2030d4c86528fad5c7d

Enig med deg! + skrikerunger, og foreldre som ikke kan passe på ungene sine eller få de til å holde kjeft. Går an hvis de bare gidder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommentert på tråden før, men sist gang jeg var på et fly var det en unge overfor midtgangen for meg som hylskrek hver gang det var snakk om dotter i ørene. Ungen var 5-7 år gammel. Han hylskrek, og moren beklaget det med at han hadde nektet å bruke ørepropper. Det er da ikke SÅ vondt å få dotter i ørene?



Anonymous poster hash: d81df...244
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommentert på tråden før, men sist gang jeg var på et fly var det en unge overfor midtgangen for meg som hylskrek hver gang det var snakk om dotter i ørene. Ungen var 5-7 år gammel. Han hylskrek, og moren beklaget det med at han hadde nektet å bruke ørepropper. Det er da ikke SÅ vondt å få dotter i ørene?

Anonymous poster hash: d81df...244

Eh, jo, det er det faktisk. Har man problemer med ørene, kan det være svært smertefullt å fly. Tror ikke du klarer å forstå hvor smertefullt det kan være, om du ikke sliter med samme problemet selv.

Anonymous poster hash: aecd4...9a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

den fordømte trillevogna som de triller frem å tilbake i den smale gangen i flyet som knapt går mellom setene! Jeg satt ytterst engang og da fallt både betalingsterminalen og greier på meg. :sinnatagg:

Endret av LadyGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

- Folk som legger ned setet uten å bry seg om dem bak! Med mine lange ben er det fint å få en advarsel før det smeller i kneskålene.

- Jeg skjønner at sikkerhetskontroll er viktig og stikkprøver er sikkert også nødvendig, men at jeg tre-fire ganger på rad blir stoppet og kroppsvisitert pga "tilfeldig kontroll"? Er det mulig??? Så mye for å gjøre alt rett i kontrollen og ikke ha på seg noe som piper...

- De der ekstrautgangene på Gardemoen som ligger flere kilometer ut i en arm uti huttiheita (gate 19A-F eller hvor langt det nå går).

- Total mangel på info når fly er forsinket og man skal videre med annet fly. Ikke særlig gøy å ikke motta noen form for info, etter flere timer få beskjed om at man må løpe som en gal til utgang 18 for å rekke neste fly som venter på passasjerene, for så løpe på seg blodsmak i munnen og oppdage at det slett ikke står noe fly der.

- Folk med for mye parfyme

- Sitte i midtsete når begge sidemennene breier seg på armlenene

- Sitte ved vinduet når sidemannen lener seg over og stikker hodet midt foran deg for å se ut vinduet

- Sitte ved midtgangen og stadig få dasket hofta/rumpa til flyvertinnen/flyverten i kinnet eller få trillevogna deiset borti armen

Men sånn jevnt over liker jeg å reise med fly :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Barn som skriker, sparker i setet, napper deg i håret og løper fram og tilbake i midtgangen!

- Sinte fjortisser som er i krig med seg selv og senker setet sitt opp og ned mens han/hun knuser knærne mine.

- Folk som er har drukket ALT for mye.

- Parfyme stinkende mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold dere hjemme, eller akseptér at dere ikke er de eneste som er på farta!

Og en liten ting jeg merket meg for bare et par dager siden, et lite barn er nødt til å sitte med bena strakt ut. Dermed kjenner en enhver liten bevegelse de gjør. Bruk heller kjeft på selskapene som kjøper så trange fly!

Nettopp! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater når folk bruker ryggen på setet foran seg (som jeg sitter i) til å trekke seg selv opp i stående stilling.

Hvis du er i så dårlig form at du ikke greier å reise deg opp uten å vekke personen foran deg med et rykk i setet, bør du pelle deg på trening.



Anonymous poster hash: 1c12b...d4a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Eller kanskje personen ikke trengee trening, men sliter med kroniske smerter :sjenert:

Jeg må bruke setet foran meg, men jeg prøver å være så forsiktig jeg kan, evnt advarer personen først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg hører det norske språket kjenner jeg at jeg blir irritert



Anonymous poster hash: 7e6a7...8e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke direkte på flyet, men folk som skal prøve å sjekke deg opp 06.30, eller sjekke opp personer på en flyplass overhodet.

Ellers går det som regel i:

- Skriking

- Unger som heller vann på personen forran (Jeg er som regel konfliktsky, men der fikk moren høre det!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje personen ikke trengee trening, men sliter med kroniske smerter :sjenert:

Jeg må bruke setet foran meg, men jeg prøver å være så forsiktig jeg kan, evnt advarer personen først

Du kan jo bruke dine egne armlener. Det går jo ikke utover noen.

Anonymous poster hash: b920a...061

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Funky Punk

Du kan jo bruke dine egne armlener. Det går jo ikke utover noen. Anonymous poster hash: b920a...061

Det er ikke alltid så lett når det er trangt og kroppen er helt stiv etter å ha sittet stille en stund :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid så lett når det er trangt og kroppen er helt stiv etter å ha sittet stille en stund :(

Ser aboslutt den. Men må ærlig si jeg hadde blitt rimelig sur om jeg sov og noen hadde tatt tak i setet mitt for å reise seg opp. Enda til gode å oppleve noen gjøre det forsiktig i den forstand at en ikke kjenner nykket.

Anonymous poster hash: b920a...061

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Ser aboslutt den. Men må ærlig si jeg hadde blitt rimelig sur om jeg sov og noen hadde tatt tak i setet mitt for å reise seg opp. Enda til gode å oppleve noen gjøre det forsiktig i den forstand at en ikke kjenner nykket. Anonymous poster hash: b920a...061

Har selv opplevd at ryggen min fikk seg en skikkelig knekk og ødela nesten hele ferien når en røsket tak i setet mitt, så jeg er veldig forsiktig selv når jeg må bruke setet til hjelp. Om jeg ikke klarer å gjøre det forsiktig nok, så sier jeg ifra til personen foran at jeg dessverre må bruke setet deres til hjelp.

Man kommer langt ved å være litt hyggelig mot andre. Mulig de tenker stygge tanker, men har iallefall utad vært hyggelige tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv opplevd at ryggen min fikk seg en skikkelig knekk og ødela nesten hele ferien når en røsket tak i setet mitt, så jeg er veldig forsiktig selv når jeg må bruke setet til hjelp. Om jeg ikke klarer å gjøre det forsiktig nok, så sier jeg ifra til personen foran at jeg dessverre må bruke setet deres til hjelp.

Man kommer langt ved å være litt hyggelig mot andre. Mulig de tenker stygge tanker, men har iallefall utad vært hyggelige tilbake

Virker hvertfall som du er ydmyk mtp "plagsomheten" din, og da er de fleste mer positivt innstilt enn han drittsekken som drar til og ikke ser beklagende tilbake.

Anonymous poster hash: b920a...061

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...