Gjest Cid Skrevet 14. november 2021 #941 Del Skrevet 14. november 2021 Gjenferdet skrev (2 minutter siden): Jeg trodde at man mistet hele beinet hvis man brakk det. Altså at det brakk helt av som en amputasjon. 🤭 Jeg trodde at om man fikk hull i hodet så fikk man et faktisk synlig hull i hodet som man kunne se 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 14. november 2021 #942 Del Skrevet 14. november 2021 Potetorm… Jeg hadde lest i et ukeblad hvor noen husmødre diskuterte problemet med potet ormer i potetbingen😳 Jeg trodde de diskuterte levende ormer som bodde i kjelleren og spiste seg feite på poteter. Det tok meg mange år før jeg skjønte at det var poteter som spirte disse damene diskuterte. 😂 Alle de turene ned i kjelleren for å hente poteter, hvor jeg omtrent tisset i buksa av redsel kunne vært unngått om jeg bare var litt smartere. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thildamor Skrevet 14. november 2021 #943 Del Skrevet 14. november 2021 tånegla skrev (4 timer siden): Potetorm… Jeg hadde lest i et ukeblad hvor noen husmødre diskuterte problemet med potet ormer i potetbingen😳 Jeg trodde de diskuterte levende ormer som bodde i kjelleren og spiste seg feite på poteter. Det tok meg mange år før jeg skjønte at det var poteter som spirte disse damene diskuterte. 😂 Alle de turene ned i kjelleren for å hente poteter, hvor jeg omtrent tisset i buksa av redsel kunne vært unngått om jeg bare var litt smartere. 😂😂😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bundaberg Skrevet 14. november 2021 #944 Del Skrevet 14. november 2021 At når en mann og kvinne sov nakne sammen var det sex. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 14. november 2021 #945 Del Skrevet 14. november 2021 At livet var langt og at alle fikk kjæreste og familie når de ble voksne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. november 2021 #946 Del Skrevet 16. november 2021 Jeg trodde troll fantes, jeg trodde faktisk at de bodde der ute i skogen 😅 Søskenbarna mine brukte å fortelle meg at det kom et stort troll bort til huset deres en gang og skremte livet av dem, og jeg trodde det 😂 Jeg så for meg det store trollet som kom og rev opp taket på huset demmes mens søskenbarna mine gråt av redsel 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. november 2021 #947 Del Skrevet 16. november 2021 (endret) Når jeg var veldig liten så trodde jeg at man fødte barn ut av puppene sine 😆 Alt man tror som barn asså Endret 16. november 2021 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 16. november 2021 #948 Del Skrevet 16. november 2021 Cid skrev (2 timer siden): Når jeg var veldig liten så trodde jeg at man fødte barn ut av puppene sine 😆 Alt man tror som barn asså Jeg trodde de kom ut av rumpa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. november 2021 #949 Del Skrevet 16. november 2021 Athena79 skrev (7 minutter siden): Jeg trodde de kom ut av rumpa Haha så nasty det hadde vært 😅 Da hadde fødselen blitt en eneste stor magesjau 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 18. november 2021 #950 Del Skrevet 18. november 2021 Jeg trodde at alt av det man så på av filmer og dokumentarer var laget samme dag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 18. november 2021 #951 Del Skrevet 18. november 2021 Jeg trodde at tv serier og filmer var ekte, visste ikke at det var skuespill. Jeg trodde også at Hotel Cæsar var et ekte hotell, husker hvor skuffet og lei meg jeg ble når jeg fikk høre at det egentlig bare var en bygning med kontorlokaler 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoseFox Skrevet 18. november 2021 #952 Del Skrevet 18. november 2021 Trodde at det var svart hvitt i virkeligheten i gamle dager. Jeg trodde skjelettet var svart. At hjertet var formet som et faktisk hjerte og var i midten og jeg trodde at det var bestefar som var den faktiske kongen 🙃 ikke fordi han var noe spesielt bra person, men fordi han lignet, så jeg trodde stort om min egen slekt ja 🙈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 17. februar 2022 #953 Del Skrevet 17. februar 2022 Fjellulven skrev (På 6.11.2021 den 13.06): Foreldrene mine fortalte meg en gang at hvis jeg så for mye på tv så ville øynene mine bli firkantet.. Trodde faktisk på det en stund haha. Haha samme her 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 18. februar 2022 #954 Del Skrevet 18. februar 2022 Pinlig.. men frem til jeg flyttet i en alder av 18 trodde jeg kun man hadde sol på vinteren hvis man dro til fjells. Bodde i bygd i vest med høye fjell, så solen skinte kun ned til oss mellom mars og oktober typ. Bare så den på fjelltoppene ellers. Flyttet til Oslo og bare wooow!! Sol i januar!! Haha! I det minste setter jeg innmari pris på sol og snø/vinter. 😎 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær86 Skrevet 23. februar 2022 #955 Del Skrevet 23. februar 2022 Jeg trodde at damer bare plutselig ble gravide, jeg skjønte ikke at de måtte ha en mann, og derfor skjønte jeg heller ikke at man bare kunne bestemme når man ville ha barn, for det var jo ikke sikkert at en dame fikk baby i magen når hun selv ville, det var det jeg tenkte og det gjorde meg forvirret. Ingen hadde fortalt meg hvordan det fungerte. Og husker jeg ble veldig forvirret når tante var gravid og mamma sa til meg at de ville ha barn nå 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HeleneHarefrøken@ Skrevet 11. mars 2022 #956 Del Skrevet 11. mars 2022 Jeg trodde man fikk makk i magen av seg selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 11. mars 2022 #957 Del Skrevet 11. mars 2022 Cid skrev (På 16.11.2021 den 5.46): Jeg trodde troll fantes, jeg trodde faktisk at de bodde der ute i skogen 😅 Søskenbarna mine brukte å fortelle meg at det kom et stort troll bort til huset deres en gang og skremte livet av dem, og jeg trodde det 😂 Jeg så for meg det store trollet som kom og rev opp taket på huset demmes mens søskenbarna mine gråt av redsel 😆 Dette minnet meg på noe. Jeg trodde vannliljer var farlige, kunne svirre seg rundt beina mine og dra meg under vann slik at jeg druknet. Jeg var også redd for underjordiske vesener etter boka «piken i speilet». Fryktelig barnegrøsser😵😵😵 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StellaNova Skrevet 11. mars 2022 #958 Del Skrevet 11. mars 2022 (endret) Trodde at den pipe/vine lyden hunder lager når de er utålmodige osv var gråt, for eksempel at de gråt fordi de ville ut så mye, når de bare var gira på turen 😄 Lillebroren min er født med keisersnitt, så selv om jeg er vokst opp med familie som har gård skjønte jeg ikke at mennesker blir gravide på samme måte som dyr, og at de føder åså. Trodde litt for lenge at evolusjonen hadde fiksa en bedre måte for oss, da det gikk opp for meg at mennesker kalver åså, var det ikke en god dag 😄 Selv om jeg blødde rødt så fikk jeg jo blå blåmerker, og jeg visste hva et blåmerke var, så jeg var jo åpenbart litt kongelig (blått blod) Klipte man håret for nært røttene ville det gjøre vondt. Bra jeg ikke jobber innen helse nå 😬🤭 Endret 11. mars 2022 av StellaNova skrivefeil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Danseskjørt Skrevet 11. mars 2022 #959 Del Skrevet 11. mars 2022 Hvis man svelget tyggis lå den i magen i mange år. At man var voksen når man var 20 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meridian Skrevet 11. mars 2022 #960 Del Skrevet 11. mars 2022 strawberryjaw skrev (På 13.1.2016 den 14.27): Jeg trodde at skostørrelsen betydde hvor mange centimeter foten var. 😄 Men for å være ærlig... det er ikke så lenge siden det gikk opp for meg at det ikke var sånn! Har bare aldri falt meg inn å tenke over det. Er ikke skostørrelse 39 39 cm? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå