Gå til innhold

Rare ting du trodde var sant da du var liten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Pianobar
Cid skrev (Akkurat nå):

Jeg trodde på alt utenom det med tyggisen men jeg har en kompis som har påstått at McDonald’s mat blir liggende i kroppen i minst et år etter du har spist det 😝

Du var nr 1000🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cid skrev (2 minutter siden):

Jeg trodde på alt utenom det med tyggisen men jeg har en kompis som har påstått at McDonald’s mat blir liggende i kroppen i minst et år etter du har spist det 😝

Haha, mye rart man tror når man er liten 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pianobar skrev (7 minutter siden):

Du var nr 1000🥳

Deilig med runde tall :) 

jukkapalme skrev (4 minutter siden):

Haha, mye rart man tror når man er liten 😂

Jeg trodde faktisk at troll fantes og at de gjemte seg i skogen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg syntes det var så rart at de snille guttene i The Beatles hadde en sang som het «Hey Jude», som jeg naturligvis tolket som «Hei Jøde» :fnise:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når moren min snakka i telefon så brukte hun uttrykket "høysjånasagt" veldig ofte. Trodde det var bare en sånn ting man sa når man snakket i telefon 😅 Viste seg (langt ut i tenårene) at hun egentlig sa "Hadde jeg så nær sagt", men på dialekt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (4 minutter siden):

Når moren min snakka i telefon så brukte hun uttrykket "høysjånasagt" veldig ofte. Trodde det var bare en sånn ting man sa når man snakket i telefon 😅 Viste seg (langt ut i tenårene) at hun egentlig sa "Hadde jeg så nær sagt", men på dialekt.

Tenk å skrive det på melding til folk 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På introen til malcolm i midten så trodde jeg at de sang "bjørn of the potse mina" men de synger så klart "your not the boss of me now" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

På introen til malcolm i midten så trodde jeg at de sang "bjørn of the potse mina" men de synger så klart "your not the boss of me now" 

😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lord Friendzone skrev (På 17.4.2022 den 14.10):

Jeg syntes det var så rart at de snille guttene i The Beatles hadde en sang som het «Hey Jude», som jeg naturligvis tolket som «Hei Jøde» :fnise:

Haha, jeg trodde også det betydde «Hei Jøde» :hoho: 

Aintnofun skrev (På 17.4.2022 den 14.23):

Når moren min snakka i telefon så brukte hun uttrykket "høysjånasagt" veldig ofte. Trodde det var bare en sånn ting man sa når man snakket i telefon 😅 Viste seg (langt ut i tenårene) at hun egentlig sa "Hadde jeg så nær sagt", men på dialekt.

Jeg trodde pappa sa «annarsakt» da han sa «hadde jeg nær sagt» 😂 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
Lord Friendzone skrev (På 17.4.2022 den 14.10):

Jeg syntes det var så rart at de snille guttene i The Beatles hadde en sang som het «Hey Jude», som jeg naturligvis tolket som «Hei Jøde» :fnise:

Det trodde jeg også 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg lurte på om det var sant at jeg kunne få firkanta øyer hvis jeg satt for nærme TV-skjermen . Haha . Tror jeg satte meg litt for nære skjermen bare for å teste ut . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sikkert ikke den eneste,  men jeg klipte av dukken min håret.  Det vokser jo ut igjen sa jeg. Tror jeg var 7 år. Var jo vant til at det vokser ut igjen på mennesker 🤣

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du er ikke alene, jeg klippet håret av dokka mi av samme grunn som deg, også barberte jeg bamsen av samme grunn. Herre min hatt så sint ho mor ble!  😇

Synes ikke jeg hadde gjort noe galt, pappa gikk jo til frisøren? 🤔

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (12 timer siden):

Låta life is life. Trodde de sang Leif is Leif 😂

Klar for dagens sjokk? :Hehe:

Sangen heter faktisk «Live Is Life» :Nikke:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest AthenaRavenLuna
Lord Friendzone skrev (3 minutter siden):

Klar for dagens sjokk? :Hehe:

Sangen heter faktisk «Live Is Life» :Nikke:

:sjokkbla: Jøss.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (2 minutter siden):

:sjokkbla: Jøss.

Hva med å starte en ny tråd?

«Rare ting du fortsatt trodde var sant som voksen» :fnise:

Men for all del, jeg skal være enig i at det høres veldig ut som om de synger «life is life». Sant å si kan det godt tenkes at de faktisk uttaler det slik. De er tross alt fra Østerrike, og på tysk uttales jo V som F...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg fikk hull i tenna av å spise søtsaker. Noe som gjorde at jeg spiste det med redsel og skyld. Tok vekk mye av gleden med å kose seg med godteri.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...