jordbær86 Skrevet 15. juni 2019 #781 Del Skrevet 15. juni 2019 Bestefar hadde noen små elger, rådyr og bitte små ekorn på en hylle over sofaen, de var laget av noe som så ut som skinn/pels, selv om de var små så trodde jeg de var ekte og at han hadde skutt dem og stoppet dem ut 😂🤪Jeg aner ikke hvorfor jeg trodde det... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 15. juni 2019 #782 Del Skrevet 15. juni 2019 Var usikker på om spøkelser fantes. Var mørkredd. Så da jeg måtte på do om natta, hadde jeg alltid med meg dyna over hodet. Tenkte at hvis de fantes, så ville jeg få være i fred hvis jeg så ut som et spøkelse selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaWhite Skrevet 15. juni 2019 #783 Del Skrevet 15. juni 2019 Jeg trodde på busemannen. Pappa skremte vettet av meg til hver gang jeg sto foran et mørkt rom eller et skap. "Pass deg før bøsen!" Ikke redd nå, men jeg har store deler av livet ikke likt åpne dører inn til mørke rom. Jeg trodde på nøkken. Jeg trodde den virkelig kunne komme opp av vann og ta barn. Dette var noe mamma skremte meg med som barn fordi hun var livredd for at jeg skulle nærme meg vann/elva alene. Men jeg turte jo ikke ut i vannet med voksne en gang til slutt.... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daryl Dixon Skrevet 15. juni 2019 #784 Del Skrevet 15. juni 2019 Første gang jeg spiste flintstek så kalte mamma det før elephant ear. Så jeg trodde vi satt å spiste elefant øre jeg. Trodde det lenge og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heiheisann Skrevet 15. juni 2019 #785 Del Skrevet 15. juni 2019 Kusinen min sa en gang at hvis man svelger tyggis så blir den i kroppen din i 7 år. Trodde på det langt opp i skolealder. Tar fortsatt ikke sjansen på å svelge tyggis i tilfelle den blir sittende stuck i kroppen min de neste 7 årene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. juni 2019 #786 Del Skrevet 26. juni 2019 Jeg trodde om man spiste frøene i druer eller meloner, så vokste det druer og meloner i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 27. juni 2019 #787 Del Skrevet 27. juni 2019 Trodde folk med andre dialekter snakket helt andre språk og lurte på hvilket land de var fra Har blitt fortalt at jeg en gang puttet en brødskive i VHS-spilleren for å se hva som ble spilt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armitage Skrevet 27. juni 2019 #788 Del Skrevet 27. juni 2019 Jeg trodde geiter spiste blikkbokser fordi jeg så det i tegnefilmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicecar Skrevet 27. juni 2019 #789 Del Skrevet 27. juni 2019 Jeg trodde at testbildene som kom på TV (etter at sendetiden var over) plutselig kunne åpne seg og man ville se noe skummelt. Ekkel tanke det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 27. juni 2019 #790 Del Skrevet 27. juni 2019 På 7.8.2017 den 1.24, lostpenguin skrev: Åh, herregud det er mye, antakelig veldig mye mer enn jeg kommer på nå - Jeg trodde at stjernene på himmelen var nattbordlyset til alle englene som bodde der. Og at stjernen jeg så sterkest fra soveromsvinduet mitt var mamma sitt nattlys fordi den stjernen måtte jo være nærmest og hun ville jo bo nærmest meg som mulig. - At det var et monster under senga som tok bena mine hvis jeg ikke hoppet. Så jeg tok alltid løpefart fra soveromsdøra og hoppet langt opp i senga. Monsteret under senga hadde også en sammenheng med at jeg ofte følte at senga svevde opp og ned litt over gulvet. Aner ikke hvor den følelsen kom fra, men det slet jeg med til jeg var lang i tenårene. - Sov ofte hos farmor og farfar, og hos dem var det et monster som gjemte seg bak en stor potteplante. Så hver gang jeg sov der måtte farmor bre meg ordentlig inn, med dyna brettet godt under bena. Det kunne ikke være den minste åpning for da tok monsteret meg. - At hunder kunne finne ut alt om en annnen hund ved å lukte på avføringen dens, inkl. rase, kjønn, alder, navn og hvor den bodde. - Frem til et par år siden trodde jeg at lutefisk var en egen art. - Frem til jeg leste denne tråden trodde jeg rognebær var giftig. Og at de i Bomfunk MC's Freestyler sang "rakkamakkafåå!" - Og til helt nylig hvor jeg fikk en gedigen abbor trodde jeg ikke de ble større enn ca en halv agurk. - Trodde at øyenstikker het øyestikker og stakk ut øynene til folk, og det var derfor det fantes blinde. Fortsatt redd øyenstikkere i dag. - At læreren min i 2.klasse spiste kritt (hun spiste ofte sånn godteri-kritt), og at det var det eneste lærere spiste. Lærere var nemlig en egen menneskeart. - Jeg hadde en gediiiiigen pappeske full av kosebamser og måtte ha så mange som mulig i senga om natten. Jeg ble så lei meg for at ikke alle fikk plass, for de andre kosebamsene ble jo lei seg for at de måtte sove i pappesken. Så derfor måtte jeg bytte på hvem som fikk sove i senga, og hvilke bamser som fikk sove øverst i pappesken. Den eneste som fikk sove med meg hver natt var favorittkosedyret mitt, for han klarte jeg ikke sove uten. Forklarte de alle hvordan det var hver natt, og at de ikke måtte begynne å krangle når jeg hadde sovet og de kom til liv. - Trodde også som mange andre her at verden var i svart/hvitt før, at hvis man spiste frø vokste det trær i magen, og at dersom man svelget en tyggis ville den sette seg fast i nyrene. - Trodde virkelig på dodraugen og hadde skikkelig traumer rundt det der. Når man satt på do og det plasket vann opp i rumpa var det nemlig dodraugen som kom. Derfor forlangte jeg i mange år å få på bleie hver gang jeg skulle gjøre nr. 2. Kan tro jeg blir mobbet for dette i dag.. - Var sikker på at mamma kunne se meg fra himmelen hele tiden, og hvis jeg gjorde noe galt ville hun bli sint og ikke ha noe lyst til å møte meg når jeg også skulle til himmelen. Kan med det si at jeg var en snill pike og sjeldent gjorde noen rampestreker. Smeltet het av det første der ❤️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan86 Skrevet 20. juli 2019 #791 Del Skrevet 20. juli 2019 Jeg trodde at damer kunne få barn selv om de bodde alene 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 20. juli 2019 #792 Del Skrevet 20. juli 2019 Pappa lærte meg om dvergtuttifruttier. Hva de er, vites ikke - men de brukes visst til å lage både bortover- og nedoverski 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BiancaWhite Skrevet 21. juli 2019 #793 Del Skrevet 21. juli 2019 (endret) Da jeg hadde tatt førerkortet, sa de voksne at politiet hadde begynt med en ny greie. Å kjøre sivile biler med skiboks på taket. Slik at de tok farten din med disse og hadde kamera. Heg trodde på det faktisk 😛 Endret 21. juli 2019 av BiancaWhite 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 29. juli 2019 #794 Del Skrevet 29. juli 2019 (endret) Da min far betalte med én seddel på butikken og fikk mange mynter (og noen sedler? husker ikke) tilbake, utbrøt jeg: "Å, så mange penger!" Jeg fikk det ikke til å stemme at én seddel kunne ha større verdi enn flere penger av liten valør. Jeg trodde at deodarant i sprayform og hårspray var det samme. Endret 29. juli 2019 av Zenobia 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 29. juli 2019 #795 Del Skrevet 29. juli 2019 Kom på en til. Trodde at bæsj var et stygt ord som bare fantes hjemme, og at ingen andre brukte det ordet, eller visste hva det var. Var ganske liten da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan86 Skrevet 8. august 2019 #796 Del Skrevet 8. august 2019 Når jeg var liten så trodde jeg at feber var noe man hadde i rompa 😄 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alkoholist Skrevet 8. august 2019 #797 Del Skrevet 8. august 2019 Jeg trodde at man kunne få firkantede øyne av å se på tv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemorbare Skrevet 8. august 2019 #798 Del Skrevet 8. august 2019 Jeg trodde silo baller var traktor egg. Jeg trodde ikke kuer kunne ligge, bare stå. Utrolig hva foreldre finner på altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fuglemor Skrevet 8. august 2019 #799 Del Skrevet 8. august 2019 Jeg trodde biler ikke funket på natten, frem til jeg fikk lappen selv. Før pleide vi å kjøre til besøk, og måtte gå hjem igjen, skjønte aldri hvorfor. Pappa sa det var fordi bilen ikke funka..men det var jo egentlig fordi de hadde drukket litt😂 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 8. august 2019 #800 Del Skrevet 8. august 2019 3 timer siden, Marsipan86 skrev: Når jeg var liten så trodde jeg at feber var noe man hadde i rompa 😄 Haha. Ikke så rart du trodde det, når termometeret ofte ble stukket opp der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå