Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å sminke seg hver dag.

Matchende undertøy.

Hvorfor noen liker å fiske men friker ut når man får fisk på kroken.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor noen liker å fiske men friker ut når man får fisk på kroken.

Guilty as charged! :fnise:

Det å ta bilder av maten. Var på La Baguette her om dagen. Der var det en mor med to døtre som tok bilder av alle drikkene og rettene, etterpå satt hun og samtalte med døtrene mens hun knota med telefonen gjennom det hele, uten vel å se på samtalepartnerne en eneste gang. Koselig for ungene å ut på tur med mor.......

Endret av Cordelia
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som står langt foran på konsert bare for å stå helt stille og se sure ut. Jeg kan skjønne at ikke alle ønsker å hoppe og danse og synge på konsert, men da er det vel bedre for dem å stå lengre bak hvor man ser scenen bedre (tenker på festivalscener som er i en bakke) istedenfor midt i crowden? At et par folk står stive som en stokk midt i en gjeng med oppstemte konsertgåere er jo ikke noe kult for hverken oss eller dem.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia med de som går inn på forskjellige tråder for å kritisere folk som snakker om et tema som de selv ikke bryr seg om. Altså, dette er kvinneguiden, plassen hvor folk forteller om hvordan de tørker seg selv i rumpa etter å ha vært på do. Det meste kan snakkes om, og hvis man selv ikke er interressert i temaet så er det ingen som tvinger deg til å oppholde deg i tråden.

Enda verre er det når de driver å poengterer at det finnes viktigere ting å diskutere, og at de som diskuterer det aktuelle temaet ikke har noe liv. Jau da, for man har jo så mye bedre liv når man bruker tid på tråder man ikke liker. Dessuten så tror jeg at det hadde blitt temmelig kjedelig å være her om det kun hadde vært tillatt å snakke om de sultne barna i Afrika, og annet elendighet.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg er så enig med du Hjarte! :daane:

En annen ting jeg absolutt ikke skjønner greia med, apropo det du nevner, er tråder som forsempel heter " hvilken gulost er den beste?" - hvorfor MÅ enkelte folk klikke seg inn i den tråden da for å skrive "jeg liker ikke gulost!" ......neivel, så la vær å klikke deg inn i den tråden da, la ihvertfall vær å skriv noe!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

GHD rettetang til 2000 kr. :laugh: Noe så latterlig.

Hvorfor moreller er så dyrt.

Snapchat.

Endret av Mortem
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting jeg absolutt ikke skjønner greia med, apropo det du nevner, er tråder som forsempel heter " hvilken gulost er den beste?" - hvorfor MÅ enkelte folk klikke seg inn i den tråden da for å skrive "jeg liker ikke gulost!" ......neivel, så la vær å klikke deg inn i den tråden da, la ihvertfall vær å skriv noe!

Høhøh, jeg er blant de skyldige her. Hver gang det er spørsmål om bind eller tamponger, eller å forskyve mensen, er jeg frampå med mine menskopper og/eller tøybind :rodme: Men jeg gjør det i beste mening, da. Og fordi jeg er ganske opphengt.

Jeg er mer irritert over at man bare får kjøpt moreller, og ikke kirsebær. Moreller er smakløst, kirsebær er digg.

Endret av Pringle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Høhøh, jeg er blant de skyldige her. Hver gang det er spørsmål om bind eller tamponger, eller å forskyve mensen, er jeg frampå med mine menskopper og/eller tøybind :rodme: Men jeg gjør det i beste mening, da. Og fordi jeg er ganske opphengt.

Ja, men det er for så vet greit :) Det jeg mener er om du hadde klikka deg inn i en tråd om hvilket bind og tamponger som er de beste, for å skrive "Jeg bruker ikke bind og tamponger fordi jeg går på p-sprøya!"

:daane:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Jeg er mer irritert over at man bare får kjøpt moreller, og ikke kirsebær. Moreller er smakløst, kirsebær er digg.

Nei, det er de ikke.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig med du Hjarte! :daane:

Jeg vet, det er så utrolig meningsløst :bond: Det er jo så irriterende for den som starter tråden også. Endelig så er det noen som svarer, men så er det bare slike svar som ikke har noe nytteverdi for tråden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

All inclusive.

Enig. Det er greit for meg at andre reiser på det, gjør ingen forskjell for min del, men jeg kunne aldri tenkt meg det. Litt av opplevelsen med reisingen er jo å oppleve stedet man er på, ikke bare å være inne på hotellet hele tiden, få alt servert i fanget, og spise på den samme restauranten hele tiden.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GHD rettetang til 2000 kr. :laugh: Noe så latterlig.

Snapchat.

Ang den GHD rettetangen.. Den er dyr ja, jeg fikk den heldigvis 700 kr billigere på Heathrow enn her i Norge, men herregud. Jeg har aldri vært med på en bedre rettetang. Brukt den mye i to år nå, og superfornøyd med den. Jeg har _tykt_ krøllete hår da, så kanskje den faktisk har en nytteverdi for meg fremfor de med easy hår :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Ang den GHD rettetangen.. Den er dyr ja, jeg fikk den heldigvis 700 kr billigere på Heathrow enn her i Norge, men herregud. Jeg har aldri vært med på en bedre rettetang. Brukt den mye i to år nå, og superfornøyd med den. Jeg har _tykt_ krøllete hår da, så kanskje den faktisk har en nytteverdi for meg fremfor de med easy hår :P

enig! Den er super på mange områder, og jeg har vanskeligere for å skjønne at folk gidder å kjøpe rettetenger til 2-300 kr :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor troster spiser rips. Syns de ikke at det er surt? :o

Nei. De elsker det. Dessuten er ikke rips surt. You should try some :twisted:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke greia med homofili.

Anonymous poster hash: 3170b...36b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

....Jeg skjønner ikke greia med å bo i Norge og ha tydelige kunnskapsmangler :lol:

(....hint, hint AB over meg...)

Endret av NozMonster
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...