Gå til innhold

Ting vi ikke skjønner greia med

Gjest Borghild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gunfreak

De derre fotballfruetrådene.

Holder det ikke snart?

Dagen det ikke er en fotballfrue tråd på kg, er dagen universet går i oppløsing.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Skjønner ikke poenget med fulle ungdommer som på død og liv må skriiiike når de prater med hverandre når de går gjennom et nabolag

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmanuelle

Hvorfor Christina Vukicevic er i VG annahver dag. Har hun noengang kvalifisert seg til noe annet enn NM?

Føler hun kun er kjent fordi hun var sammen med Andreas Thorkildsen og nå skal hun legge opp og bli "ekspert" på et eller anna tv-program.

Å ja.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor folk ikke fjerner annonsene på finn når gjenstanden faktisk er solgt. Ikke settes de som "solgt" heller. Så når jeg endelig får kontakt med selger får jeg svaret: Ånei, det ble solgt for leeeeenge siden det.

Hvorfor kan de ikke fjerne annonsen da så slipper jeg å bruke tid på mailer og telefoner til jeg får kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Pukka-te..overspriset og oppskrytt..

..akkuratt som starbucks iskaffe som man får kjøpt på matbutikkene..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clavel

skjønner heller ikke helt greia med serien "Breaking Bad".. syns den er urealistisk (mtp hovedpersonens utvikling) og til tider kjedelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmanuelle

skjønner heller ikke helt greia med serien "Breaking Bad".. syns den er urealistisk (mtp hovedpersonens utvikling) og til tider kjedelig :P

:sjokkert:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke greia med tvserier:

- Skal vi danse

- 4 stjeners middag

- Tangrudbakken

hahaha ja, virka som alle fikk en feel good stemning av å se på downsere som dro på handletur til sverige, drakk saft og spiste pølse i lompe. Sikkert koselig det, men jeg følte jeg ikke fikk så mye ut av det :P

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sørlandschips. Det smaker maks helt ok.

Anonymous poster hash: 4a488...a6d

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folk som tror de er revolusjonerende fordi de vil leve i tradisjonelle kjønnsroller. Wow, lurer på om noen før dere har tenkt på det? hm....

sitaren kom fra venninnen min i går kveld som var "Du hadde kanskje ikke trodd det om meg,men jeg ønsker innerst inne å gifte meg og starte familie..Det er kanskje sprøtt."

ja,kjempeunikt! (Jeg sa det selvfølgelig ikke til henne,jeg sa bare at jeg forstår hva hun mener)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det enorme oppmerksomhetsbehovet hos dagens fjortisser. Blir like fascinert hver gang jeg kommer over bilder på facebook og instagram, og da særlig av jenter. Bilder du ser er nøye planlagt med tanke på sminke, klær og bakgrunn. Det hele topper seg med en klein undertekst og over 100 likes.

"If you think it's necessary to judge me for my past, don't get mad when I think it's necessary to put you there"

"If happy ever after did exist, I would still be holding you like this"

:murvegg:

Anonymous poster hash: 3ecc4...2c3
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emmanuelle

Det enorme oppmerksomhetsbehovet hos dagens fjortisser. Blir like fascinert hver gang jeg kommer over bilder på facebook og instagram, og da særlig av jenter. Bilder du ser er nøye planlagt med tanke på sminke, klær og bakgrunn. Det hele topper seg med en klein undertekst og over 100 likes.

"If you think it's necessary to judge me for my past, don't get mad when I think it's necessary to put you there"

Hahaha, akkurat sånn er søstersen! Og jeg er så enig med deg :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"You know my name,not my story"!

Dette minner meg om en annen ting jeg ikke skjønner greien med. Menneskets krav på respekt.

Jeg respekterer alle mennesker.

jeg respekterer at de tar andre valg enn meg.

Men det betyr ikke at jeg respekterer valget,eller mener det er et klokt valg. Jeg velger alltid å hold kjeft i en sånn situasjon,men innerst inne reagerer jeg på hvor store krav folk har for at alt skal respekterer.

- Respektere mennesket, ikke ideen, er min moral.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...