Lutetium 71 Skrevet 7. juli 2013 #1361 Del Skrevet 7. juli 2013 De derre fotballfruetrådene. Holder det ikke snart? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 7. juli 2013 #1362 Del Skrevet 7. juli 2013 De derre fotballfruetrådene. Holder det ikke snart? Dagen det ikke er en fotballfrue tråd på kg, er dagen universet går i oppløsing. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 8. juli 2013 #1363 Del Skrevet 8. juli 2013 Parkett. - Gulv som ikke tåler vann? Hva faen! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinar Skrevet 12. juli 2013 #1364 Del Skrevet 12. juli 2013 Å like sin egen status, bilde og annen oppdatering på facebook. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MilleCamille Skrevet 13. juli 2013 #1365 Del Skrevet 13. juli 2013 Yoga! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 13. juli 2013 #1366 Del Skrevet 13. juli 2013 Skjønner ikke poenget med fulle ungdommer som på død og liv må skriiiike når de prater med hverandre når de går gjennom et nabolag 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 13. juli 2013 #1367 Del Skrevet 13. juli 2013 Hvorfor Christina Vukicevic er i VG annahver dag. Har hun noengang kvalifisert seg til noe annet enn NM? Føler hun kun er kjent fordi hun var sammen med Andreas Thorkildsen og nå skal hun legge opp og bli "ekspert" på et eller anna tv-program. Å ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samaysa Skrevet 13. juli 2013 #1368 Del Skrevet 13. juli 2013 (endret) . Endret 15. juni 2014 av Samaysa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Crow Skrevet 13. juli 2013 #1369 Del Skrevet 13. juli 2013 Hvorfor folk ikke fjerner annonsene på finn når gjenstanden faktisk er solgt. Ikke settes de som "solgt" heller. Så når jeg endelig får kontakt med selger får jeg svaret: Ånei, det ble solgt for leeeeenge siden det. Hvorfor kan de ikke fjerne annonsen da så slipper jeg å bruke tid på mailer og telefoner til jeg får kontakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 15. juli 2013 #1370 Del Skrevet 15. juli 2013 Pukka-te..overspriset og oppskrytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 15. juli 2013 #1371 Del Skrevet 15. juli 2013 Pukka-te..overspriset og oppskrytt.. ..akkuratt som starbucks iskaffe som man får kjøpt på matbutikkene.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 17. juli 2013 #1372 Del Skrevet 17. juli 2013 skjønner heller ikke helt greia med serien "Breaking Bad".. syns den er urealistisk (mtp hovedpersonens utvikling) og til tider kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest17 Skrevet 17. juli 2013 #1373 Del Skrevet 17. juli 2013 ..akkuratt som starbucks iskaffe som man får kjøpt på matbutikkene.. ...og den i kaffesjappa! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 17. juli 2013 #1374 Del Skrevet 17. juli 2013 skjønner heller ikke helt greia med serien "Breaking Bad".. syns den er urealistisk (mtp hovedpersonens utvikling) og til tider kjedelig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puselusk Skrevet 18. juli 2013 #1375 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg skjønner ikke greia med tvserier: - Skal vi danse - 4 stjeners middag - Tangrudbakken hahaha ja, virka som alle fikk en feel good stemning av å se på downsere som dro på handletur til sverige, drakk saft og spiste pølse i lompe. Sikkert koselig det, men jeg følte jeg ikke fikk så mye ut av det 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1376 Del Skrevet 18. juli 2013 Sørlandschips. Det smaker maks helt ok.Anonymous poster hash: 4a488...a6d 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 18. juli 2013 #1377 Del Skrevet 18. juli 2013 Folk som tror de er revolusjonerende fordi de vil leve i tradisjonelle kjønnsroller. Wow, lurer på om noen før dere har tenkt på det? hm.... sitaren kom fra venninnen min i går kveld som var "Du hadde kanskje ikke trodd det om meg,men jeg ønsker innerst inne å gifte meg og starte familie..Det er kanskje sprøtt." ja,kjempeunikt! (Jeg sa det selvfølgelig ikke til henne,jeg sa bare at jeg forstår hva hun mener) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2013 #1378 Del Skrevet 18. juli 2013 Det enorme oppmerksomhetsbehovet hos dagens fjortisser. Blir like fascinert hver gang jeg kommer over bilder på facebook og instagram, og da særlig av jenter. Bilder du ser er nøye planlagt med tanke på sminke, klær og bakgrunn. Det hele topper seg med en klein undertekst og over 100 likes. "If you think it's necessary to judge me for my past, don't get mad when I think it's necessary to put you there" "If happy ever after did exist, I would still be holding you like this" Anonymous poster hash: 3ecc4...2c3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 18. juli 2013 #1379 Del Skrevet 18. juli 2013 Det enorme oppmerksomhetsbehovet hos dagens fjortisser. Blir like fascinert hver gang jeg kommer over bilder på facebook og instagram, og da særlig av jenter. Bilder du ser er nøye planlagt med tanke på sminke, klær og bakgrunn. Det hele topper seg med en klein undertekst og over 100 likes. "If you think it's necessary to judge me for my past, don't get mad when I think it's necessary to put you there" "If happy ever after did exist, I would still be holding you like this" Anonymous poster hash: 3ecc4...2c3 Hahaha, akkurat sånn er søstersen! Og jeg er så enig med deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Red-Ruby Skrevet 18. juli 2013 #1380 Del Skrevet 18. juli 2013 Det enorme oppmerksomhetsbehovet hos dagens fjortisser. Blir like fascinert hver gang jeg kommer over bilder på facebook og instagram, og da særlig av jenter. Bilder du ser er nøye planlagt med tanke på sminke, klær og bakgrunn. Det hele topper seg med en klein undertekst og over 100 likes. "If you think it's necessary to judge me for my past, don't get mad when I think it's necessary to put you there" "If happy ever after did exist, I would still be holding you like this" Anonymous poster hash: 3ecc4...2c3 "You know my name,not my story"! Dette minner meg om en annen ting jeg ikke skjønner greien med. Menneskets krav på respekt. Jeg respekterer alle mennesker. jeg respekterer at de tar andre valg enn meg. Men det betyr ikke at jeg respekterer valget,eller mener det er et klokt valg. Jeg velger alltid å hold kjeft i en sånn situasjon,men innerst inne reagerer jeg på hvor store krav folk har for at alt skal respekterer. - Respektere mennesket, ikke ideen, er min moral. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå