Gå til innhold

Halvbroren på NRK, hva syns dere?


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Sett første episode nå. Har ikke lest boken så dette blir spennende.

Elsker etterkrigs tiden og moten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gleder meg sååå til neste søndag, lurer så på hvordan han broren som er forsvunnet er og hvorfor han forsvant, og hvem er faren??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den kjempegodt og gleder meg til neste episode :)

Har boken hjemme. Begynte å lese den i sin tid, men den var så ulidelig kjedelig i starten så jeg fikk aldri lest den ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest boken, og overraskende mange av scenene var slik jeg har sett det for meg i hodet mitt (altså kulissene og skuespillerne ligner). Syns episodene i går var bra, og håper det fortsetter slik :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lest boka jeg heller. Men likte serien veldig godt og kommer til å følge med videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte den veldig godt:) Blir å følge med på denne serien. Har lest boken flere ganger, liker den og:)

Mannen min derimot spacet litt ut etter halvveis i første episode, var ikke en serie for han..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den godt! Har ikke lest boka (har prøvd, men syns den var så kjedelig i starten, så jeg kom ikke inni handlingen). Syns det var en veldig god serie, spennende å følge tidshoppene også, og det er jeg vanligvis ikke så veldig glad i. Interessant historie og jeg gleder meg til å følge serien videre!

Eneste problemet mitt var at jeg begynte å tenke på at Jon Øigarden, Agnes Kittelsen og Frank Kjosås snakka en annen dialekt enn den de egentlig har. Ikke at de ikke klarte det, for det gjorde de absolutt. Jeg bare hang meg opp i at jeg visste det, og at jeg forventa at de skulle snakke annerledes enn de gjorde. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som en spennende serie, og jeg blir garantert til å følge med.

Men jeg lurer på en ting, han som spiller Fred - er det virkelig en mann? Han er så utrolig feminin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som en spennende serie, og jeg blir garantert til å følge med.

Men jeg lurer på en ting, han som spiller Fred - er det virkelig en mann? Han er så utrolig feminin.

Jada, det er en mann. Gift med en dame. :) Frank Kjosås. Han har visst (leste jeg) hørt ofte at han er feminin, men han har heller brukt de til sin fordel i stykker.

Han har spilt mye på Det Norske Teateret, blant annet i Evig ung og Jesus Christ Superstar. Han har ikke gjort noen store tv-roller før, så derfor tror alle (inkludert anmelderne) at dette er debuten hans, men han har holdt på lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som en spennende serie, og jeg blir garantert til å følge med.

Men jeg lurer på en ting, han som spiller Fred - er det virkelig en mann? Han er så utrolig feminin.

Frank Kjosås. Fantastisk skuespiller på rundt 30, som selv påstår at han må vise leg for å få kjøpe melk. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble meget positivt overrasket. Er egentlig ikke så glad i norske serier, rent generelt sett, men denne var faktisk bra. Spennende, flinke skuespillere, god story osv.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NerdMedSverd2

Likte første episoden, håper resten av serien blir like bra. Halvbroren er en av mine favorittbøker, så har gledet meg veldig til serien. Stooort pluss at Agnes Kittelsen er med :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte den veldig godt. Leste boka da jeg gikk på ungdomsskolen, men husker ikke noe av den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man har lest boka bør det vel være rimelig klart hvem som er faren til Fred.

Hehe, leste den da jeg var 15 da. Og det er noen år siden begynt å bli. Hvem er faren da?

Anonym poster: dd8da695af6e3c585ad686ca17372287

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis dere skal skrive hvem som er pappaen er det fint om dere merker det som spoiler!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, leste den da jeg var 15 da. Og det er noen år siden begynt å bli. Hvem er faren da?

Anonym poster: dd8da695af6e3c585ad686ca17372287

Det skriver jeg ikke her, men du kan jo sende meg en PM om du vil vite. Ellers finner du det nok på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...