Gå til innhold

Halvbroren på NRK, hva syns dere?


Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Som en kuriositet syns jeg det er litt morsomt at de aldri viste voksne Barnum og voksne Fred i samme bilde. I dåpsscenen på slutten står Fred litt unna, aldri ved siden av Barnum.

Det er jo fordi Barnum skal være lav, mens Nicolai Cleve Broch er ganske musuløs og høy...176 iflg google, så ikke kjempehøy, men mye høyere enn Frank Kjosås som lav og tynn. Vet ikke hvor høy sistnevnte er, men i alle fall mye lavere enn Broch.

Så for å opprettholde illusjonen av lille Barnum og storebror Fred kunne de ikke være ved siden av hverandre som voksne.

Er ikke en helt vanlig løsning i sånne tilfeller å la en stå på kasser, da?

Anonym poster: bc201727dcf7a11503baa366d08f7ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, er vel det, men antar man ville sett det veldig godt likevel, siden de har så veldig ulik kroppsbygging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så imponert over hvor like barneskuespillerne var den voksne Barnum og den voksne Peder. Andre som synes det?

Anonym poster: bc201727dcf7a11503baa366d08f7ee0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så imponert over hvor like barneskuespillerne var den voksne Barnum og den voksne Peder. Andre som synes det?

Anonym poster: bc201727dcf7a11503baa366d08f7ee0

Ja det tenkte jeg også på!

Jeg syns barne Arnold lignet voksne Arnold og!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en kuriositet syns jeg det er litt morsomt at de aldri viste voksne Barnum og voksne Fred i samme bilde. I dåpsscenen på slutten står Fred litt unna, aldri ved siden av Barnum.

Det er jo fordi Barnum skal være lav, mens Nicolai Cleve Broch er ganske musuløs og høy...176 iflg google, så ikke kjempehøy, men mye høyere enn Frank Kjosås som lav og tynn. Vet ikke hvor høy sistnevnte er, men i alle fall mye lavere enn Broch.

Så for å opprettholde illusjonen av lille Barnum og storebror Fred kunne de ikke være ved siden av hverandre som voksne.

Er ikke en helt vanlig løsning i sånne tilfeller å la en stå på kasser, da?

Anonym poster: bc201727dcf7a11503baa366d08f7ee0

Jo, er vel det, men antar man ville sett det veldig godt likevel, siden de har så veldig ulik kroppsbygging.

Ja, se på dette bildet!

http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.10467040

-KpjkBCcBOj_DuTFZqVQiQXnALrVloS4zIYxjk6UE8OA.jpg

Anonym poster: bc201727dcf7a11503baa366d08f7ee0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...