Wolfmoon Skrevet 2. februar 2014 Forfatter #221 Del Skrevet 2. februar 2014 Hm jeg mener fortsatt at enten er man interessert eller ikke, men dette med tid kan spille inn, det er jeg helt med på Møter man en det klaffer med så glemmer man nok alt det tullet med "ikke klar for et forhold." Bra du ikke tar det så tungt hvertfall! Du er i det minste opptatt med andre ting, jeg har et hav av tid til å tenke og bebreide meg selv for å ha blitt lurt atter en gang. Hører på Lady Antebellum og Backstreet Boys og syns synd på meg selv. Hvordan går det med arabisken da? Er du ferdig til sommeren? Vel, jeg har som sagt vært der selv før, så jeg har ikke noe problem med at man kan møte fantastiske personer som passer perfekt, uten å være klar for et forhold med dem. Å hoppe inn i et forhold, uten å være klar, gjør mest sannsynlig alt verre og ender etter min erfaring i katastrofe. Men vi må gjerne være enige om å være uenige Jeg har mer enn nok av andre ting å gjøre, det er hele grunnen til at jeg lar det gå foreløpig. Er han klar til sommeren, flott, hvis ikke er jeg stygt redd for at det blir en oppvask da. Man må jo ha tid til sånt også, så inntil videre får ting bare være som de er Arabisken går greit. Prøver å holde hodet over vannet og balansere det med jobb og trening. Ikke så veldig lett, men det går foreløpig. Litt mer bekymret for februar, kjenner jeg. Neste helg skal jeg også en tur til foreldrene mine, så blir spennende å se om jeg klarer å få gjort det jeg skal da, eller om andre ting tar overhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 10. februar 2014 Forfatter #222 Del Skrevet 10. februar 2014 Hohei som tiden flyr, og enda har ikke hatperioden i februar begynt for min del enda, men den begynner i dag Denne helga har jeg vært på besøk hos foreldrene mine, har fått tatt noen pliktbesøk som var veldig hyggelige, løpt meg en tur, ridd meg en tur og tatt en skitur med bikkja. Så alt i alt, en ganske aktiv helg til å være meg. Jeg har også fått gjort litt arabisk, for perioden fremover nå kommer til å bli veldig hektisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 14. februar 2014 Forfatter #223 Del Skrevet 14. februar 2014 Da sitter jeg her på jobb igjen da, og skal vel stort sett være på jobb hele helga. Skal få unnagjort trening etter jobb i dag, så jeg slipper å få til en treningsøkt i løpet av helga i det minste, for det tror jeg hadde blitt fryktelig vanskelig. Begynner på jobb kl. 7 i morgen tidlig, og det er altfor, altfor tidlig for meg, B-menneske som jeg er Men det er gode penger, det kommer godt ned og jeg kommer til å ha mindre å gjøre en eller annen gang i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 15. februar 2014 Forfatter #224 Del Skrevet 15. februar 2014 Da har jeg vært på jobb siden 7, og er bare på min 5. kaffekopp, er ganske imponert over meg selv pga det Blir en lang dag, og når jeg kommer hjem, så må jeg dessverre gå i gang med arabiskpugging til neste uke. No rest for the wicked, eller i dette tilfellet, for de pliktoppfyllende stakkarene som har tatt på seg altfor mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 16. februar 2014 #225 Del Skrevet 16. februar 2014 Høres slitsomt med så mye jobb og greier. Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 16. februar 2014 Forfatter #226 Del Skrevet 16. februar 2014 Høres slitsomt med så mye jobb og greier. Ha en fin søndag! Takk for det! ER litt slitsomt, men det er jo litt sånn i perioder når man er frilans. Man tar det man får Er på jobb igjen i dag, men har fått gjort en del arabisk før jeg reiste på jobb, og økten på jobb er relativt lett, så søndagen er ganske fin sånn sett. Fire timer igjen, så setter jeg snuten hjemover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #227 Del Skrevet 20. februar 2014 Jeg har beveget meg inn på sukker igjen Jeg innrømmer glatt at det bare er for å se, og fordi jeg ikke aksepterer å bli satt på vent lenger. Burde muligens hatt en samtale med svensken om dette, men når han ikke gidder å ta kontakt med meg for en dagligdags samtale en gang, så kan han da virkelig ikke mene at jeg skal sitte å vente Oh well, den tid, den sorg. Har jo ikke tid til å treffe noen i helt nærmeste fremtid uansett, så jeg får heller ta en avgjørelse hvis jeg snakker med noen aktuelle på sukker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 20. februar 2014 #228 Del Skrevet 20. februar 2014 Fant du noen på sukker da? Jeg meldte meg ut og inn en periode, men 0 respons. Skjønner du er lei av å vente på han svensken. Umiddelbart ville jeg tatt det som en avvisning, men at han er for feig til å si det til deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 20. februar 2014 Forfatter #229 Del Skrevet 20. februar 2014 Hadde det vært en avvisning, så kan jeg ikke på noen måte skjønne hvorfor han ikke bare lot meg gå da jeg ville avslutte alt. Så det er nok ikke det, men det er heller ikke helt greit, kjenner jeg. Nå får vi jo se, jeg har ikke avskrevet ham helt enda, men jeg har ikke tenkt å sitte og vente på ham heller. Det som skjer, det skjer. Det var et par interessante menn som har tatt kontakt, så får vi se. Jeg har jo ikke vært der inne på flere måneder, så det var litt nytt der, sammenlignet med før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 22. februar 2014 #230 Del Skrevet 22. februar 2014 Jeg synes det ærlig talt høres ut som at denne mannen vil ha deg gående på gress - han vil ikke avslå deg helt, men heller ikke gå inn i et forhold med deg. Da får han i pose og sekk - han får det han vil ha, men er samtidig fri og singel. Ikke første mannfolket jeg har hørt om som er sånn! Men jeg kjenner han jo ikke, så det er jo bare min teori Uansett bra du ikke sitter på gjerdet og venter! Alltid greit å kikke litt rundt på Sukker Jobbehelg på deg igjen, eller skjer det noe spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #231 Del Skrevet 22. februar 2014 At han holder meg på gress, er jeg ikke det minste i tvil om jeg heller, altså Jeg ser bare ikke noen grunn til å tvile på motivene hans med å gjøre det. For det er ikke som om han får sex ut av det her, hvis det er det du tenker Jeg har ikke tenkt å gå den veien med han, før han ev. er klar for et forhold. Og som sagt, jeg har ikke tatt noe bevisst valg om å vente på ham. Jeg har bare vært veldig opptatt, og jeg treffer ikke akkurat så mange aktuelle mannfolk på jobb Så nå får vi se, jeg skal nå teste for å se hvor lang tid det tar før han faktisk gidder å ta kontakt med meg. Foreløpig er vi på ... 22 dager, så han bør jo ikke bli overrasket hvis jeg går videre hvis han fortsetter sånn. Og et par interessante fyrer har jeg snakket med på sukker, får se om det blir et møte etter hvert Jeg har jobbhelg igjen, jeg. I dag blir det en 10-11 t på jobb. Har ikke tenkt å telle etter, for da blir jeg bare enda mer demotivert Men det går greit foreløpig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 22. februar 2014 #232 Del Skrevet 22. februar 2014 Han høres ut som en feig luring syns jeg da! Men bra du holder deg opptatt. Jeg syns fortsatt det er ekstremt mye rart på sukker, meldte meg inn igjen og det er en stalker der jeg ikke blir kvitt. 0 sosial intelligens haha. Håper jobb ikke er for ille i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #233 Del Skrevet 22. februar 2014 Jeg tror bare vi kan la være å diskutere dette noe mer, for jeg kjenner at jeg blir litt nedfor av å høre på ditt skikkelig negative syn på både mannfolk og forhold generelt. Jeg skjønner at du har dårlige erfaringer, men jeg har faktisk ikke det. Synes jeg det er kjipt å bli holdt på gress, sure, men jeg synes det er mye bedre at han sier hvordan han føler det enn å gå inn i et forhold til meg på falske premisser. Jeg har ikke noen store problemer på sukker, blokkerer de jeg ikke er interessert i, men opplever stort sett at det er hyggelige og normale mennesker der inne. Verken mer eller mindre. Jobb går kjempefint. Masse å gjøre og gode kollegaer er det som skal til for å ha en fin jobbdag, selv på en lørdag. Men det blir nok en øl på sofaen i kveld, for jeg begynner å bli sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 22. februar 2014 #234 Del Skrevet 22. februar 2014 Det var da voldsomt. Jeg ser ikke at jeg har vært negativt til noe som helst, jeg bare sa at han virket vinglete. Men ok, bare bli sur du. Var hvertfall ikke sånn ment. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #235 Del Skrevet 22. februar 2014 Jeg er overhodet ikke sur, men det er lenge siden jeg skrev at vi nok må være enige om å være uenige når det gjelder svensken og mest sannsynlig mannfolk generelt. Jeg har ikke noe behov for å grave meg ned i stygge tanker og antagelser om ham. Han er en flott fyr som jeg er glad i. Han har problemer i sitt liv, dessverre gjør det at han ikke er klar for et forhold. Ferdig diskutert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 22. februar 2014 Forfatter #236 Del Skrevet 22. februar 2014 Nå har jeg nok en gang sendt inn søknad til samordna opptak, at jeg aldri lærer Denne gangen til et par bachelorgrader som jeg allerede har ganske mange poeng til Hadde vært greit å få fullført en eller annen grad igjen, så jeg har noe å vise til hvis jeg skulle bli lei jobben en gang i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. februar 2014 #237 Del Skrevet 23. februar 2014 Innom på gjenvisitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #238 Del Skrevet 23. februar 2014 Veldig hyggelig med besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 23. februar 2014 Forfatter #239 Del Skrevet 23. februar 2014 Nå har jeg kjøpt meg benkeoppvaskmaskin! Kjenner at jeg er fryktelig lei av (og dårlig på) å vaske opp for hånd, så da blir ting gjerne stående til jeg må ta et skippertak. Er litt spent på hvordan benkoppvaskmaskinen fungerer da, men jeg må vel klare å få koblet den til vann og sånt på et vis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 23. februar 2014 #240 Del Skrevet 23. februar 2014 Er'kke så vanskelig. Som regel trenger du en sånn fin, liten overgang som gjerne ikke følger med slik at du får kobla den på krana. Så er det bare å koble slangen på krana, sette den på og den vasker for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå