Gjest Anastasia Skrevet 17. november 2013 #181 Del Skrevet 17. november 2013 Var det koselig i går? Ble det kun middag eller ble det party time? Du er ikke alene om å ha det hektisk for tiden. Gah, vi skulle hatt sekretærer! Hm så du kjører på med daten altså? Good luck! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 17. november 2013 Forfatter #182 Del Skrevet 17. november 2013 Jeg kjører på, men kjenner meg langt mer skeptisk i dag, enn det jeg har vært før. Jeg er ikke klar for å vente på noen. Hvis noen trenger tid til å vente, til å være klar for et forhold, så er de ikke på samme sted som meg, og jeg tror det er best å gå hver vår vei. Om jeg derimot er klar for å faktisk gjøre alvor av truslene, og håpe at han faktisk skjønner hva jeg mener, det gjenstår å se til tirsdag. Hvordan jeg skal håndtere det her, midt i eksamenstiden, har jeg overhodet ingen snøring på. Men alt som må gå, må gå. Så er det bare å vente og se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 18. november 2013 Forfatter #183 Del Skrevet 18. november 2013 Og der er jeg blitt syk. Oppkast og kvalme i hele dag. Der gikk den eksamenslesinga. På den positive siden, fyren kommer ikke til meg allikevel pga. jobb, så jeg får ekstra tid til å lese da Lurer på hva dette er, og håper det går fort over. Mistenker kylligen jeg spiste i går, men det er litt merkelig, for den går ikke ut på dato før på torsdag Håper bare ikke det er noe langvarig ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 18. november 2013 #184 Del Skrevet 18. november 2013 Uff da! :frown: God bedring, håper det går fort over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 19. november 2013 #185 Del Skrevet 19. november 2013 God bedring! Vet det går både omgangssyke og influensa så håper det ikke er noe alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 19. november 2013 #186 Del Skrevet 19. november 2013 Huff, god bedring! Og lykke til med mannebeinet ... Får håpe det ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #187 Del Skrevet 2. desember 2013 Wow, 2 eksamner ferdig, 1 år eldre, men ikke så mye visere En uke med jobbing igjen, så tar jeg juleferie. Da skal jeg nyte lille valpen, som ikke er så liten lenger, i 3 hele uker. Han var på besøk i dag, og han er bare helskjønn, slitsomt, men helskjønn Resten av folket var ikke så verst de heller, og til tross for at jeg hadde eksamen i dag, så var ikke dagen så verst. Hva som skjer med fyren og livet ellers, det får vente til over nyttår. Jeg har ikke tid eller energi til å ordne med sånt midt på vinteren. Så får jeg la fyren få noen uker til å tenke over hva han egentlig vil, kose meg med jul, så får vi ta det på nyåret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 3. desember 2013 #188 Del Skrevet 3. desember 2013 Så koselig med valp! det er det jeg har sagt hele tiden, hunder er bedre menn, de er hvertfall ikke utro drittsekker men veldig lojale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 3. desember 2013 #189 Del Skrevet 3. desember 2013 Aaaah, valper er seriøst det aller best jeg vet! Finnes ikke noe nusseligere, som gjør bare kurerer alt trist! Hva slags rase er det? Den er sikkert suuuupersøøøøt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 6. desember 2013 Forfatter #190 Del Skrevet 6. desember 2013 Han er veldig søt En svensk lapphund, samme som gamlefar, men en heeeelt annen type. Kom nok som litt av et sjokk på mor det Puh. Eksamen overstått, bursdag overstått, snart jobbuke overstått. Mangler bare en kort tur innom jobb før julebordet i dag og i morgen kveld, så har jeg friiiiiiiiiiii! Og siden julebordet er på samme sted som jobben, så blir det knallrød kjole på jobb i dag. Snakk om dresscode, liksom Nå mangler jeg bare julegaveshopping. Og jeg aner ikke hva folk skal få i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #191 Del Skrevet 7. desember 2013 En smule sliten, kjenner jeg. Det tar på med julebord Men det var veldig hyggelig, jobber med en flokk flotte mennesker! Jeg skal på jobb i kveld, så det er bare å starte forberedelsene til det. Har drukket en cola, spist litt og får ta meg en dusj, så er jeg sikkert sånn noenlunde i gjenge igjen til å jobbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #192 Del Skrevet 12. desember 2013 Jeg har juleferie Og jeg fikk C på første eksamen min! Synes ikke det er så verst med tanke på at det var i arabisk, og det faktum at jeg bare håpet på å ikke stryke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 15. desember 2013 #193 Del Skrevet 15. desember 2013 Grattis! Veldig bra Du er heldig som har juleferie. I want! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 15. desember 2013 #194 Del Skrevet 15. desember 2013 Gratulerer med gode eksamensresultater! Goood juleferie, det har du fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 15. desember 2013 Forfatter #195 Del Skrevet 15. desember 2013 (endret) Takk for det. Jeg koser meg med ferie Mesteparten av tiden går med til disse to her Endret 15. desember 2013 av Wolfmoon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 15. desember 2013 #196 Del Skrevet 15. desember 2013 Søøøt bofselofs! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 16. desember 2013 #197 Del Skrevet 16. desember 2013 Nydelige dyr Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #198 Del Skrevet 22. desember 2013 Wææææ! Jeg har bestilt meg ridetur på Island til våren/sommeren 5 dager i salen, med veldig laaange dager ... Kjenner at jeg allerede begynner å grue meg litt, og at jeg nok må legge meg i hardtrening i månedene som kommer. Spesielt ettersom jeg ikke akkurat har brukt juleferien så langt til så mye annet enn å spise, og å ta en tur med hest eller hund når det passer seg slik Men det er nok en drøm som går i oppfyllelse, så jeg gleder meg jo egentlig veldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anastasia Skrevet 25. desember 2013 #199 Del Skrevet 25. desember 2013 Så gøy da! Rideleir på Island, wow, det blir sikkert kjempegøy! Fin julegave til deg selv Du er ikke den eneste som spiser mye for tiden, for å si det sånn.. Jeg veide meg i går og fikk ingen hyggelig overraskelse. Skjerpings fra januar her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 28. desember 2013 Forfatter #200 Del Skrevet 28. desember 2013 Det blir nok veldig bra, men med den formen jeg er i nå, så er det mulig jeg har tatt meg vann over hodet Får satse på at jeg klarer å holde meg motivert utover vinteren og våren til å trene, for jeg er stygt redd for at jeg kommer til å trenge det hvis jeg skal ha glede av turen! Ellers er jeg nå tilbake i Oslo, og straks klar for å dra på jobb. Alltid trist å reise, spesielt fra hunden som ikke skjønner hvorfor jeg plutselig blir borte, men samtidig veldig godt å komme tilbake til leiligheten. Jeg vet ikke hva det er som gjør det, men jeg føler jeg blir forandlet (mer eller mindre) tilbake til den 18-årige utgaven av meg selv når jeg kommer hjem. Jeg blir tiltaksløs, lar mamma bestemme hva som skal gjøres når, og blir generelt veldig passiv. Og jeg liker det ikke, men skjønner ikke hvordan jeg skal få endret det. Kanskje det bare er sånn det er, og ikke noe å gjøre med det!? Oh well, nå er jeg tilbake til mitt voksne jeg, i alle fall. Og ja, på vei til jobb ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå