Gå til innhold

Life is far too important a thing ever to talk seriously about

Wolfmoon

Anbefalte innlegg

Plutselig kan det sikkert funke. Jeg er jo ikke helt overbevist om at det er mitt livs store kjærlighet enda, men det er uansett hyggelig så lenge det varer ;)

Nå har jeg tatt meg en helg hjemme hos foreldrene mine. Kost masse med lille valpen, vært på joggetur med søsteren min (som hater å jogge, men klarte seg forholdsvis bra) og vært på ridetur med ene hesten. Puh. Slitsomt med slike frihelger :fnise:

Og været har gått fra skikkelig regn til strålende sol! Det er tydelig at det er høst!

Heldigvis kom jeg meg ut på joggetur før det begynte å regne, og ventet med å ri til det ble sol. Jeg tror det er dette man kaller ekstremt god timing :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Shit, jeg er sliten! Om jeg overlever frem til torsdag, så skal jeg være lykkelig :daane:

Jobb mandag, tirsdag og onsdag kveld denne uka, i tillegg til undervisning på dagen :sukk:

I dag har jeg 6 timer forelesning, sammenhengende ... UiO tenker ikke på at vi faktisk trenger å spise og gå på do og sånt på en dag :P

Jaja, jeg overlever vel. Og på torsdag har jeg bare to timer forelesning, så har jeg friiiiiii resten av dagen!

*hold ut til torsdag, hold ut til torsdag!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da sitter jeg godt plassert på jobb, nok en gang. Heldigvis er det bare en rolig dagvakt, før jeg kan dra hjem å ha kvelden fri. Skal møte fyren igjen i kveld, så det blir totalt fri i hele kveld. Det blir deilig.

I går var jeg på Blindern, tok en kaffe med en venninne, kjøpte meg kalligrafipenner (Det må man jo ha når man studerer arabisk, må man ikke det da?) og tok meg en løpetur før middag. Den løpeturen satt ekstremt langt inne, forresten, men jeg kom meg ut til slutt. Og med nye joggesko gikk det som en drøm, om enn en smule andpusten drøm, litt sånn marerittaktig med løping for å komme seg unna monstre. Jeg vurderer faktisk å kjøpe zombie-jogge-appen til telefonen, det må da være inspirerende å ha zombiepusting på øret?

I morgen må jeg ta et tak hjemme, vaske klær og lese litt arabisk før jeg skal på jobb noen timer på kvelden. Blir sånn kosevakt på jobb, og har store planer om å kjøpe meg sushi på vei dit, så da blir det nok en bra lørdagskveld selvom jeg skal på jobb ;) Søndag er jeg stygt redd for at må dedikeres til arabisk, ene og alene for at jeg ikke skal bli hengende etter neste uke når jeg har mye å gjøre :P Oh well, det er jo avslappende å sitte og pludre litt med arabisk også. Helt sikkert ... kanskje ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zombie-jogge-app? Finnes det? Sånn at man skal innbille seg at man må løpe fra zombier, eller? Guri, hva dem finner på ... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her står alt bra til, men helgen skal i stor grad brukes til arabisk pugging. Herregud, det er så utrolig mange gloser å lære, i tillegg til hvordan man bruker dem. Kunne være nok å bare kunne dem, synes jeg :fnise:

Men ellers står det bra til, henger i grunn mer i treningsdagboken og i sutretråden for studenter enn i dagboken min, for det er stort sett trening og lesing og jobbing det går i om dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg såpass glad i både jobben min og arabisk at det absolutt føles ut som om jeg har et liv, det er bare det at det ikke er så spennende å skrive om pugging av verb og teksting av tv :laugh:

Ellers har jeg vært på tur i marka i dag. Ca 1 mil i strålende solskinn. Det er virkelig ikke så trist å bo i Oslo, det beste av alle mulige verdener ;)

Nå skal jeg snart på jobb, da, men det blir en koselig lørdagskveld med god norsk kvalitets-tv :fnise:

Også har jeg store ambisjoner om å ta med sushi på jobb, så da blir det enda bedre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Nå er jeg såpass glad i både jobben min og arabisk at det absolutt føles ut som om jeg har et liv, det er bare det at det ikke er så spennende å skrive om pugging av verb og teksting av tv :laugh:

Ellers har jeg vært på tur i marka i dag. Ca 1 mil i strålende solskinn. Det er virkelig ikke så trist å bo i Oslo, det beste av alle mulige verdener ;)

Nå skal jeg snart på jobb, da, men det blir en koselig lørdagskveld med god norsk kvalitets-tv :fnise:

Også har jeg store ambisjoner om å ta med sushi på jobb, så da blir det enda bedre :P

Jeg har aldri svart i dagboken din før.. men vil bare si det er fint du liker jobben din :) Det er jo veldig viktig! Hva skal du se på tv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri svart i dagboken din før.. men vil bare si det er fint du liker jobben din :) Det er jo veldig viktig! Hva skal du se på tv?

Hyggelig at du stikker innom :)

Jeg er på jobb på NRK, så på lørdagskvelden står Stjernekamp og Lindmo på programmet. Nesten litt obligatorisk når man er på jobb her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SummerJudith

Hyggelig at du stikker innom :)

Jeg er på jobb på NRK, så på lørdagskvelden står Stjernekamp og Lindmo på programmet. Nesten litt obligatorisk når man er på jobb her :fnise:

Åhh så kul jobb!

Haha, skjønner :) Det er kanskje best siden tv 2 er jo konkurenten hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh, jeg har altfor mye å gjøre, men altfor lite tid å gjøre det på :sukk:

Også kjenner jeg er litt skeptisk til om det er mulig at det blir noe mer med fyren jeg dater. Det har jo gått ganske lang tid, men jeg kan ikke si jeg har utviklet noe særlig følelser for ham. Han er en snill og hyggelig fyr, vi har litt kjemi, men noe mangler. Og jeg vet ikke hvordan vi skal få det. Det er ingen spenningen, ingen forventninger til å se ham, bare ... hyggelig. Hvor lenge skal man teste det, liksom :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anastasia

Å nei! Også jeg som heiet på deg og han fyren. Men føles det feil så er det ikke stort du kan gjøre med det.. Du er liksom ikke klar for tafsing eller noe slikt? Høres mer ut som en.. kompis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, vi har jo tafset :P Jeg kjenner bare at jeg overhodet ikke har noen romantiske følelser som kan være grunnlaget for et seriøst forhold, seksuell kjemi er liksom ikke nok, det blir rett og slett for useriøst.

Jeg tar det forsåvidt fint, jeg altså, jeg vet bare ikke når jeg skal få snakket med fyren om dette. Men etter to uker med minimal kontakt fordi jeg har altfor mye å gjøre, så er det veldig mulig at han snart skjønner tegninga. Jeg kunne jo ha prioritert å møte ham, jeg bare orker ikke. Og jeg kjenner at det var spesielt forrige gang vi møttes, da jeg var ordentlig sliten, at jeg kjente at det ikke funker. Alt er fint og flott så lenge jeg er opplagt og glad, men det var ikke rom for at jeg kunne være sliten og ikke orke å være glad, positiv og morsom. Er det noe jeg blir sur av, så er det spørsmålet "er du sur?" :P

Så da så. Nå har jeg muligens en liten annen date neste uke da, en kompis av meg som jeg har kjent i flere år og som det har vært mye flørting med, men aldri noe mer. Så vi får se.

Før det skal jeg uansett reise bort og langt inne i skogen i helga, så da får vi se om jeg klarer å koble helt av da ;) Først litt tid til på jobb, så hjem og sove, så Blindern, møte og heeeeeeelg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt det med at det må være rom for å bare slappe av, være seg sjøl og ikke måtte være blid og sprudlende hele tida. Ingen er vel det, og man trenger ikke være sur for det. Er man sliten så må man få lov å være det, og lov å vise det. :Nikke:

Tror vel også det at om det er noe mer, så ønsker man også å prioritere det, selv om man må ta seg tid ... Spennende med ny date da! :)

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke sant, så lenge man virkelig ønsker det, så er det alltid mulig å prioritere. Jeg burde jo ha prioritert å møte ham for å si fra om det, men det er heller ingen enkel ting å prioritere, kjenner jeg :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukk, altfor mye å gjøre og altfor liten tid. Hvorfor har ikke døgnet en 10-12 timer ekstra? :klo:

Anyhow, har heldigvis hatt en veldig fin og avslappende helg. Nå er jeg riktignok bittelitt på etterskudd med skolearbeidet, men med to avlyste forelsninger i morgen, så ligger det godt til rette for at jeg skal kunne ta meg inn igjen i løpet av morgendagen! Joho!

Ellers er jeg nå på jobb, og skal jobbe onsdag og søndag også, så det hadde vært flott å komme på forskudd. På fredag skal jeg også møte en kompis av meg, som jeg har flørtet med tidligere, men som det aldri har blitt noe mer med. Vi får se hva som skjer nå, jeg kjenner at jeg kanskje har litt lyst til å finne ut av om det kunne blitt noe mer mellom oss :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg avsluttet det begynnende, vet ikke hva det var, med han fyren. Han tok det pent, og jeg trooor ikke det blir kleint å møte han på gata :P

Ellers tok jeg meg faktisk helt fri på tirsdag. Var ute å spiste med noen venner, og siden noen av de skulle på kino, så hengte jeg meg rett og slett med. Så min første norske film på veldig, veldig lenge, nemlig Gåten Ragnarok. Da tror jeg at jeg har fylt opp kvoten min med norske filmer på en stund ;)

Ellers har jeg faktisk fri i morgen og på lørdag, jobber under tv-aksjonen på søndag. I morgen skal jeg spise lunsj med en venninne i byen 11.30, fikk utsatt det til da, så jeg ikke må stå opp så altfor tidlig :nigo:

Ellers har jeg selvfølgelig altfor mange arabiske ord å lære meg i løpet av helga, og altfor mye gramatikk å forstå, men livet hadde jo blitt rent kjedelig om man ikke hadde noe å gjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers tok jeg meg faktisk helt fri på tirsdag. Var ute å spiste med noen venner, og siden noen av de skulle på kino, så hengte jeg meg rett og slett med. Så min første norske film på veldig, veldig lenge, nemlig Gåten Ragnarok. Da tror jeg at jeg har fylt opp kvoten min med norske filmer på en stund ;)

Tar det som et hint om at filmen kanskje ikke var det helt store? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...