Gå til innhold

Pretty Little Liars

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dere ser på de her teite tenåringene fremdeles?

Nei, vi bare later som for å ha noe å diskutere.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, vi bare later som for å ha noe å diskutere.

Godt.

• 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Til alle dere som følger med på pretty little liars; Ny episode kommer ut i natt ! :danse:

Gleder meg!!

Anonymous poster hash: d5cd0...85c
Skrevet

Til alle dere som følger med på pretty little liars; Ny episode kommer ut i natt ! :danse:

Gleder meg!!

Jeg oooog! Håper virkelig vi finner ut hvem som står bak alt nå i sesong 5!

Skrevet (endret)

Jeg gleder meg. :danse: Pretty Little Liars er min største guilty pleasure, klarer rett og slett ikke slutte å se på det...

Endret av Apocalypse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gleder meg. :danse: Pretty Little Liars er min største guilty pleasure, klarer rett og slett ikke slutte å se på det...

Haha, da er vi to! :fnise:

Skrevet

Haha, da er vi to! :fnise:

Tre :fnise:

Skrevet

Haha, samme her.. Men håper vi får svar i denne sesongen for snart blir det vanskelig å finne på mer innholdsrik handling verdt å følge med på.

Skrevet

De har nå bekreftet at det skal bli en sesong 6 og 7 av PLL, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte. Det betyr at vi fortsatt er laangt i fra alle svarene. Dette BØR bli bra.

Noen som har sett sesongpremieren for sesong 5, og hva syns dere?

Skrevet

Har sett sesongpremieren og sitter med litt blanda følelser. Synes det virker som ALLE rotter seg sammen jeg, spenningen med hvem som er A forsvinner litt i rotet.

Skrevet

Jeg nekter å tro at Shana(?) er hoved-A, og spesielt nå som vi vet det kommer flere sesonger. Fryktelig irriterende :trist:

Skrevet

Er det bare jeg som har elendig hukommelse, eller sliter dere også med å huske hvem som har sagt og gjort hva i tidligere sesonger, og hvem vi liksom skal like eller ikke like? Jeg husker for eksempel nesten ingenting om Shana. Kjenner jo igjen ansiktet, og jeg mener å huske at hun hadde en greie med Paige..? Men utover det husker jeg ingenting :P

For en smørje!

• Liker 2
Gjest Wallet
Skrevet

Jeg er skuffet over dagens episode, og sitter som et spørsmålstegn hver gang. Vi får jo aldri vite noe! Hvorfor kommer Shana inn liksom? Vi har jo ikke sett noe særlig til henne før. :P Dette er bare rot.

Skrevet

Er det bare jeg som har elendig hukommelse, eller sliter dere også med å huske hvem som har sagt og gjort hva i tidligere sesonger, og hvem vi liksom skal like eller ikke like? Jeg husker for eksempel nesten ingenting om Shana. Kjenner jo igjen ansiktet, og jeg mener å huske at hun hadde en greie med Paige..? Men utover det husker jeg ingenting :P

For en smørje!

Etter det jeg husker, så bodde hun ved bestemoren til Allison.. Så kom hun til Rosewood fordi hun og Allison egentlig er "hemmelige" venner? Men hun har hatt en greie med Paige, og nå tydeligvis med Jenna??

Skrevet

Etter det jeg husker, så bodde hun ved bestemoren til Allison.. Så kom hun til Rosewood fordi hun og Allison egentlig er "hemmelige" venner? Men hun har hatt en greie med Paige, og nå tydeligvis med Jenna??

Aha, det var sånn det var ja, takk! :)

Skrevet (endret)

Jeg husker for eksempel nesten ingenting om Shana.

http://pretty-little-liars.wikia.com/wiki/Shana_Cruz - Fint "nødleksikon" :P

Skikkelig smørje ja. Så utrolig mange løse tråder, men jaja, alt det usannsynlige har sin sjarm i mine øyne :P

Så nettopp sesongpremieren.

Reagerte på at Hanna ga en pistol til Aria helt i starten av episoden. Var ikke det pistolen som Ezra ble skutt med? Er det ikke ganske tåpelig at hun går rundt med pistolen i jakka inne på sykehuset, eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Ellers irriterer det meg som alltid at jentene har perfekt krøllet hår og ser bra ut hele tiden... selv om det er litt av grunnen til at jeg liker serien også :fnise:

Endret av Apocalypse
AnonymBruker
Skrevet

Leste at Pretty Little Liars ihvertfall skal ha 7 sesonger :( faen, jeg vet ikke hvor mye mer av A jeg orker!!!

Anonymous poster hash: b4ade...eda
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Leste at Pretty Little Liars ihvertfall skal ha 7 sesonger :( faen, jeg vet ikke hvor mye mer av A jeg orker!!!

Anonymous poster hash: b4ade...eda

Lurer på om de kommer til å faktisk svare på spørsmål og nøste opp gamle tråder, eller om de kommer til å fortsette å kladde på mer.

Dessuten begynner Mona å bli irriterende...

Endret av Apocalypse
Skrevet

http://pretty-little-liars.wikia.com/wiki/Shana_Cruz - Fint "nødleksikon" :P

Skikkelig smørje ja. Så utrolig mange løse tråder, men jaja, alt det usannsynlige har sin sjarm i mine øyne :P

Så nettopp sesongpremieren.

Reagerte på at Hanna ga en pistol til Aria helt i starten av episoden. Var ikke det pistolen som Ezra ble skutt med? Er det ikke ganske tåpelig at hun går rundt med pistolen i jakka inne på sykehuset, eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

Ellers irriterer det meg som alltid at jentene har perfekt krøllet hår og ser bra ut hele tiden... selv om det er litt av grunnen til at jeg liker serien også :fnise:

Jeg fikk faktisk ikke med meg dette (spoileren), men når du sier det så er det jo veldig rart.

I tillegg så brukte hun jo den hagla(?) til å true Shana med (rart hvis hun hadde en pistol hun kunne bruke). Kan dette bety at Shana har tatt pistolen fra Aria mens hun sov, eller brukte hun en annen pistol til å true jentene med? I så fall blir det kanskje noe kluss med beviser, fingeravtrykk osv.

Vet ikke hvordan jeg merker spoiling, kopierte bare likt som du gjorde, håper jeg fikk det til.

Ellers så er dette egentlig en serie som irriterer meg veldig mye. I begynnelsen likte jeg den godt, men blir så oppgitt av den. Det går så utrolig sakte framover og det er fortsatt den samme problemstillingen som i begynnelsen: Hvem er A? Er så mye røring rundt i grøten osv osv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...