Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men så da er Allison A da? eller? :hakeslepp:

Anonymous poster hash: 4ca59...73a

Jeg tror ikke det. Har ingen anelse om hvem det kan være istedet, men hun slår meg som litt for usikker til å være hoved A.

Denne serien.. Jeg hater den!! Og elsker den!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Jeg tror ikke det. Har ingen anelse om hvem det kan være istedet, men hun slår meg som litt for usikker til å være hoved A.

Denne serien.. Jeg hater den!! Og elsker den!

Jeg har lagt merke til at hun virker veldig usikker rundt jentene og politiet, men ikke alene og med andre, så mulig hun bare spiller usikker. Tror det er meningen å gjøre seerne forvirret iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt merke til at hun virker veldig usikker rundt jentene og politiet, men ikke alene og med andre, så mulig hun bare spiller usikker. Tror det er meningen å gjøre seerne forvirret iallfall!

Ja, de gjør en god jobb med det. Hehe. Jeg skjønner godt teoriene rundt henne som A, jeg har vel egentlig bare satt meg negativ til det ganske uten god grunn! Håper det skal være noen kulere, men hvem......
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _LilleMy

Ja, de gjør en god jobb med det. Hehe. Jeg skjønner godt teoriene rundt henne som A, jeg har vel egentlig bare satt meg negativ til det ganske uten god grunn! Håper det skal være noen kulere, men hvem......

Ja, det håper jeg også. Det var ikke akkurat det jeg ventet 5 sesonger på, liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det ikke sånn Halloween-episode som det gjør hvert år? :o



Anonymous poster hash: 30111...7d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer det ikke sånn Halloween-episode som det gjør hvert år? :o

Anonymous poster hash: 30111...7d3

Nope, det var jo allerede Thanksgiving der denne episoden. Blir nok jule episode istede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det håper jeg også. Det var ikke akkurat det jeg ventet 5 sesonger på, liksom :P

Aner ikke lengre hva jeg venter på. Føler imdb message board tilogmed har gått litt på repeat! Jeg holder fremdeles en knapp på at Melissa og faren er shaaady, men det er litt oppbrukt :P tilbake til tvillingscenarioet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte faktisk å like Mona litt... :(

La merke til en ting med drapet - jenta som gikk opp trappa i huset til Mona hadde samme hår som Allison, men jenta som kom inn på rommet hennes hadde kortere hår - noen tanker?

Endret av Apocalypse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte faktisk å like Mona litt... :(

La merke til en ting med drapet - jenta som gikk opp trappa i huset til Mona hadde samme hår som Allison, men jenta som kom inn på rommet hennes hadde kortere hår - noen tanker?

Det tenkte jeg ikke på faktisk :vetikke:

Det jeg la merke til var at Allison smilte når ho sto mellom bilene der, etter at politiet sa det var drap..

Lurer på hva som egentlig har skjedd med Allison jeg, ho kan da ikke være så flink til å spille?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte faktisk å like Mona litt... :(

La merke til en ting med drapet - jenta som gikk opp trappa i huset til Mona hadde samme hår som Allison, men jenta som kom inn på rommet hennes hadde kortere hår - noen tanker?

Hvis du ser etter er det ikke samme hår som Allison. Det er lysere, kortere og rettere. Kanskje hun der Cece?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare jeg som ble livredd når de zoomet sånn inn på liket? Greit nok at jeg så episoden om natten, men her har de vært for flink med sminken, så jeg klarte ikke å se på det :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10624848_733694440031570_311226000088166

Personen under har hvertfall en ganske stygg parykk :P

Men det er ikke alltid samme person som spiller A. Det er ulike "skuespillere". Men definitivt ikke samme person. Dårlig hvis det opprinnelig skulle være en.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som ble livredd når de zoomet sånn inn på liket? Greit nok at jeg så episoden om natten, men her har de vært for flink med sminken, så jeg klarte ikke å se på det :P

Haha, jeg ser på litt for mange skrekkfilmer og horrorserier til å bli skremt av Pretty Little Liars :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg ser på litt for mange skrekkfilmer og horrorserier til å bli skremt av Pretty Little Liars :P

Jeg har sett nok skrekkfilmer og serier til at jeg bare ventet på at ho skulle blunke eller noe jeg :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...