Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så vidt jeg vet er politi"utdanningen" i USA veldig kort - 3 mnd. Og tre mnd kan det vel ha gått, eller?

Og til deg som ikke husket hva som skjedde med magen til Melissa...hun mistet barnet rundt tiden Ian døde, og klarte ikke si noe, så hun faket gravid i noen mnd.

Jeg tror det er bedre å se serien som jeg har sett den nå, alle 5 sesongene i løpet av noen få uker ;) Hater å gå og vente på nye episoder! ...og det er ikke ferdig før i 2017?? Seriously?

Jeg skjønner ikke hvorfor så mange tror det er Aria da..da holder jeg heller en knapp på Emily! Jeg hadde håpet det skulle være noe mer muffens med Ezra...likte han som mørk og "skummel"!

Men jeg er temmelig sikker på at vi ikke får vite hvem A er før aller siste episode i siste sesong. Det gir jo ingen mening å røpe det tidligere, når det er hele plottet med serien.

Anonymous poster hash: c8034...ec5

Angående 2017 så er det bare bekreftet to nye sesonger foreløpig, men det kan alltids komme flere og vare lenger... Uheldgvis. Tror heller ikke vi får vite det før siste episode, dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det reagerte jeg også på. Jentene blir aldrifrdig på skolen, men han blir politi på et par dager.

Enig at det gikk fort for han å bli politi. De burde ha en god forklaring på det.. Jentene går det siste året på skolen nå. Det virker for oss som ser på at det går så lang tid, men det har gått ganske kort tid i serien. Halloween-episoden fra i fjor høst der de besøker Ravenswood er bare en måned siden i tidslinjen i serien.

Anonymous poster hash: 7b5fe...483

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er vel halvveis i sesong 5 nå, altså 12 episoder av sesong 5 har kommet ut.

DVD vet jeg ikke.. sjekk platekompaniet.no?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 måneder senere...

Det skal komme ut ny episode av PLL i dag, men pga piratebay er nede så får jeg ikke lastet ned!! :(

Er det noen sider hvor man kan se de nyeste seriene, uten at man må laste ned? Tenker da på PLL.



Anonymous poster hash: 01e43...8ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest daisydaisy

Er det bare jeg som synes episoden var litt barnslig? Eneste scenen jeg likte godt var når alle var samlet rundt spisebordet og hygget seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett ferdig julespesialen nå. Jeg føler at jeg mister hjerneceller av å se på serien - for et ork det er å se bare en episode. Ja, jeg kan bare slutte å se, men serien hadde jo en grei start, og jeg vil vite hvem A er siden så mye tid er investert i å se gjennom 5 sesonger.



Anonymous poster hash: 68321...383
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Føler at PLL er i ferd med å bli Days of Our Lives... Nå haler og drar de det bare ut i det uendelige, det er jo nesten ingen handling i serien :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett ferdig julespesialen nå. Jeg føler at jeg mister hjerneceller av å se på serien - for et ork det er å se bare en episode. Ja, jeg kan bare slutte å se, men serien hadde jo en grei start, og jeg vil vite hvem A er siden så mye tid er investert i å se gjennom 5 sesonger.

Anonymous poster hash: 68321...383

Da kan du muligens bare lene deg tilbake og slappe av leeeenge, for serien skal visst gå til i hvert fall 2017, så de kan jo ikke avsløre noenting endelig før det, vil jeg tro...

Jeg har sluttet å se, jeg ble så himla irritert fordi det har blitt som skyflakes sier; det minner mest om en såpeopera som Days of our lives... alt er jo bare blitt helt teit. Det begynte bra, men burde sluttet med at det var Mona som var -A- og det var vel allerede i sesong 3, var det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer aldri til å få vite hvem A er, so enjoy the ride :P Avslører de det, så er jo serien ferdig.



Anonymous poster hash: ce941...17d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...