Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor får dere sett de siste episodene? Jeg kom til episode 13 i sesong 5, men der stoppa det :( Da får jeg plutselig beskjed om at jeg må registrere meg for å fortsette og det gidder jeg ikke....

Anonymous poster hash: 2001d...e5e

watchtvlinks

Anonymous poster hash: b492e...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en teori, men om det stemmer aner jeg ikke! Tenk om de alle er "A"?? Til sammen har de alle en eller flere grunner for å bli kvitt Alison, så hvorfor ikke samarbeide om å bli kvitt henne? Ellers liker jeg teorien om at Aria er "A". Synes serien nå går ganske treigt for tiden... men håper det blir bedre snart! Det som jeg finner veldig morsomt er at mannen min, som sverger han ikke ser på PLL, er plutselig veldig engasjert! :fnise: Lurer egentlig hvordan de kan lage 2 sesonger til pluss en film??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm ja, jeg tror kanskje ikke alle er A fordi de blir jo også rammet av A. Tror kanskje Emily kunne vært, ho får ikke like mye trøbbel og ho var jo forelska i allisson?

Syntes å det er kjedelig at de drar det utrolig langt.. Men skulle vist få vite en del i siste episode av denne sesongen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes å det er kjedelig at de drar det utrolig langt.. Men skulle vist få vite en del i siste episode av denne sesongen :)

:sjokkert: Hvor har du lest det?

Anonymous poster hash: 68139...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen av jentene viser seg å være A så har jeg mest tro på at det er Hannah :P Og alt som ikke gir mening når A avsløres blir sikkert bare bortforklart med at akkurat det var en annen A (som da Mona var A) eller en av As hjelpere, eller noen som latet som de var A....

Skjønner heller ikke hvorfor jeg ser på fremdeles.. men gjør alltid noe annet samtidig. Må bare vite hva som skjer.

Er forresten dritt lei av kjærlighetshistoriene.. klarer ikke Spencer være 2 sekunder i samme rom som en gutt uten å bli forelsket? Og hvor mange lesbiske jenter finnes egentlig i denne lille byen? Og hvorfor har alle issues? Og kan Ezra og Aria bestemme seg for hva de vil (har alle glemt boken hans btw, hva skjedde med den?? Og at han hooket opp med Ally (mens han var sammen med hun collegedama?) Jeg er så forvirret)

Endret av SoftKitty
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jaa helt enig i alt det du skreiv der!

Og det er faktisk ikke så vanlig at jenter blir sjekka opp som det der som Emily blir.

Blir ofte for drøyt og dumt, man vet nesten hva som skjer hvis de går inn i noen mørke rom, hus osv..

Menmen. Tiden vil vise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Mona er A. Ja, håper hun lever!

Ellers blir jeg skuffaaa om Mike er en slemming. Kjedelig.

Men etter sigene vet vi hvem A er innen sesongens finale :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Mona er A. Ja, håper hun lever!

Ellers blir jeg skuffaaa om Mike er en slemming. Kjedelig.

Men etter sigene vet vi hvem A er innen sesongens finale :) )

Nja nei tror ikke hun lever. Vi så jo at Mona var død, når hun lå i bilen, i bagasjerommet.

Anonymous poster hash: 4ca59...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja nei tror ikke hun lever. Vi så jo at Mona var død, når hun lå i bilen, i bagasjerommet. Anonymous poster hash: 4ca59...73a

Jeg lever i trua! Kan ha vært spill for galleriet. Long shot, I know. Elsker Mona!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom på en irriterende ting til.. i en av de forrige episodene når de kom til det lageret eller fabrikken eller hva det nå var, og Aria bare "We better split up"... NEI NEI NEI.. :bond::bond:

Altså, med mindre hun er A og sa det med vilje, hvorfor splitter de ALLTID opp etter å ha med vilje dratt til et mørkt og creepy sted? Skulle tro de ville bli angrepet.

Endret av SoftKitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en irriterende ting til.. i en av de forrige episodene når de kom til det lageret eller fabrikken eller hva det nå var, og Aria bare "We better split up"... NEI NEI NEI.. :bond::bond:

Altså, med mindre hun er A og sa det med vilje, hvorfor splitter de ALLTID opp etter å ha med vilje dratt til et mørkt og creepy sted? Skulle tro de ville bli angrepet.

enig

Anonymous poster hash: fa73a...f31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en irriterende ting til.. i en av de forrige episodene når de kom til det lageret eller fabrikken eller hva det nå var, og Aria bare "We better split up"... NEI NEI NEI.. :bond::bond:

Altså, med mindre hun er A og sa det med vilje, hvorfor splitter de ALLTID opp etter å ha med vilje dratt til et mørkt og creepy sted? Skulle tro de ville bli angrepet.

Ja, og en annen ting som irriterer meg kraftig er dette med bevis og politet..

De VET at det er noen som er ute etter dem, likevel går de aktivt inn for å "ødelegge" bevis? Slik at det kan spores tilbake til dem? F.eks dette med Toby og Hannah inne på det lageret. Når de har driti seg ut så mange ganger, hvorfor gjør de det igjen? Kan de ikke bare snakke med politiet? :klaske::klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er flere ting som irriterer meg med PLL, blandt annet at det er FEM sesonger og de planlegger to sesonger til. Jeg har hørt at vi ikke får vite hvem A er før i sesong 6, og for å være helt ærlig så driter jeg i hvem A er fordi de har dratt denne serien ut for langt.

Og plutselig er Toby politimann? Hvor lang tid tok det, 1 mnd?

Jeg tror Mona lever. Jeg tror også at Bethany (Alisons søster) lever. Jeg an ikke forklare det, men jeg tror det bare. Og jeg blir bare mer og mer overbevist om at Mona lever. For gjett hva - denne serien gjør alt!



Anonymous poster hash: b4385...dd4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

You will find out who Big A is on March 24th! #‎BigAReveAl

Gledet meg også til det, men det viser seg at vi ikke helt får hvite hvem A er likevel :( vi får kun vite... [fårikketilspoiler hjeelp] Endret av rumperister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...