Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter det jeg har lest på andre forumer så skal vi få vite hvem A er i sesong 5 eller 6, men vanskelig å stole på sånne uttalelser. Skjer sikkert ikke i sesong 5. Nå er nok de som lager serien veldig opptatt av å holde det gående så lenge som mulig, og da blir det mange dårlige filler-episoder og lite svar på ting. Det ligner veldig på en såpeopera nå..

Marlene King har sagt i intervjuer at serien fortsetter etter vi får vite hvem A er. Blir interessant å se hvordan de gjør det. Det er så mange historier nå om Bethany, hvem som drepte Mona, og alle i serien har en eller annen hemmelighet.

Er ikke bare du som synes det ;) Flere av de virker nesten litt lei. Shay (Emily) og Keegan (Toby) har aldri vært flinke skuespillere, og det er merkelig at de ikke blir bedre.

Anonymous poster hash: 7b5fe...483

Helt enig med deg, trodde virkelig Emily skulle ta seg opp etter sesong 1, men hun er like dårlig som fra strat, Toby også. Ufattelig at de ikke kan finne noen bedre? :P Uansett synes jeg de fleste andre begynner å som du sier, kjede seg, og dermed blir det mye ræva skuespill.

Anonymous poster hash: b492e...4af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som syns det virker som om at de vil at man skal tro at det er Mike som er A nå?

Endret av maipai
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre som syns det virker som om at de virker som om at de vil at man skal tro at det er Mike som er A nå?

nei i grunn ikke, men ikke godt å si :P

Anonymous poster hash: b492e...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy F så kjedelige de siste episodene har vært. Er enig med dere som sier at skuespillerne har tapt seg veldig! Hvis ikke neste episode er bedre så må jeg ha en lang pause tror jeg.

Endret av Missfebruary
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå må det skje litt action snart.. Det mest spennende i dag var jo Hanna og politimannen, men det varte jo bare i 2 sek og vi fikk ikke så mye ut av det.

Jeg tror og skuespillerene begynner å bli lei. Tror og det er sagt at det ikke kommer noe mer etter sesong 7, for det er frem til da de har kontrakter. Og tror ikke de er så interessert i å signere kontrakter for enda et par år etter det.. Så da vet vi vel hvertfall hvem A er i mars 2017 :laugh:



Anonymous poster hash: cdf92...e69
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet å se på selve serien, jeg får oppdateringer om hva som skjer her i tråden.

Og så leste jeg på linken til Bruden2015 og kommentarene under der var det mange som mente det kunne være Jason.

Hva tenker dere som ser serien? Kan det være Jason?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg må ha en pause fra serien, nå begynner det å bli irriterende dårlig...!!!



Anonymous poster hash: b492e...4af
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg orker å se mer skjønner jeg ikke! Det er jo virkelig ingenting som skjer......



Anonymous poster hash: 4ca59...73a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest baremeg89

det virker jo helt bak mål :P

Anonymous poster hash: b492e...4af

Tror hun lider av en personlighet forstyrrelse og ikke "vet det selv"

Tror noen har gitt seg ut for å være A for å ta hevn på ally i tilegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun lider av en personlighet forstyrrelse og ikke "vet det selv"

Tror noen har gitt seg ut for å være A for å ta hevn på ally i tilegg.

Keegan Allen har sagt at man kommer til å få en aha-opplevelse når A blir avslørt. Tror ikke en så komplisert løsning vil gi en aha-opplevelse. Tror det er Jason jeg.

Anonymous poster hash: 68139...d41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke Mike er A. Han får sikkert vite hvem som drepte Mona i gjengjeld for det han gjør eller noe sånt. Det er jo aldri den som de legger opp til at det kan være. Tror heller ikke det er Jason. Men nå må det skje noe snart! Boring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Keegan Allen har sagt at man kommer til å få en aha-opplevelse når A blir avslørt. Tror ikke en så komplisert løsning vil gi en aha-opplevelse. Tror det er Jason jeg.

Anonymous poster hash: 68139...d41

Vanskelig å si hvem som kan være det altså, men er nok den vi sist forventer :P

Anonymous poster hash: b492e...4af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får dere sett de nyeste episodene?

Anonymous poster hash: d11ec...df4

Never mind. Så det nå :P

Anonymous poster hash: d11ec...df4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får dere sett de siste episodene? Jeg kom til episode 13 i sesong 5, men der stoppa det :( Da får jeg plutselig beskjed om at jeg må registrere meg for å fortsette og det gidder jeg ikke....



Anonymous poster hash: 2001d...e5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...