Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har en interessant teori om hva hemmeligheten til Melissa Hastings var i den siste episoden? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har en interessant teori om hva hemmeligheten til Melissa Hastings var i den siste episoden? :klo:

Jeg er alt for forvirret til å klare å komme på noen troverdige teorier, men det var i hvert fall ganske tydelig at faren vet hva det er og ønsker å holde det hemmelig, mens moren ikke har peiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alt for forvirret til å klare å komme på noen troverdige teorier, men det var i hvert fall ganske tydelig at faren vet hva det er og ønsker å holde det hemmelig, mens moren ikke har peiling.

Mhm..! Jeg tror nok Melissa har vært med på noe av Mona's faenskap..

Hadde nesten glemt den scenen der hvor hun kom inn i det rommet, hvor Mona hadde en slags forsamling :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm..! Jeg tror nok Melissa har vært med på noe av Mona's faenskap..

Hadde nesten glemt den scenen der hvor hun kom inn i det rommet, hvor Mona hadde en slags forsamling :klo:

Ja, hva i alle dager var det? Hva skulle det være godt for? Skal de liksom TA Allison?

Jeg tror Mona skjuler mye.

Anonymous poster hash: 30111...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett siste episode?

Nå begynner jeg seriøst å bli sykt lei, har mistet helt tråden på alt omtrent og kan ikke se at løsningen blir noe sjokkerende heller...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har en interessant teori om hva hemmeligheten til Melissa Hastings var i den siste episoden? :klo:

Nei, men jeg grubler. Melissa har det alltid vært noe usikkert med, mistenker at hun er involvert i et drap eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Tror Aria er A, jeg.

Anonymous poster hash: b8a4b...ec9

Og hva får deg til å tro det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Aria er A, jeg.

Anonymous poster hash: b8a4b...ec9

Det tror ikke jeg. Hun kan da ikke sende tekstmeldinger til seg selv? I tillegg så har hun jo blitt angrepet av A. Det kunne hun ikke blitt, om hun var A.

Anonymous poster hash: 4ca59...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den som prøvde å drepe Alison er tvillingsøsteren til Jason - det er kun når ens egen barn dreper det andre barnet at en mor vil prøve å beskytte det (Mrs. D). Som vi vet er jo Jason sønnen til Mr. Hastings og Mrs. D, og det er nok derfor Mr. Hastings er så involvert også - fordi tvillingen til Jason da selvfølgelig er datteren hans. Og denne jenta er A, og har vært på Radley fordi hun er gal :) Det blir det mest logiske for min del.

Anonymous poster hash: 6a2e1...e8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror den som prøvde å drepe Alison er tvillingsøsteren til Jason - det er kun når ens egen barn dreper det andre barnet at en mor vil prøve å beskytte det (Mrs. D). Som vi vet er jo Jason sønnen til Mr. Hastings og Mrs. D, og det er nok derfor Mr. Hastings er så involvert også - fordi tvillingen til Jason da selvfølgelig er datteren hans. Og denne jenta er A, og har vært på Radley fordi hun er gal :) Det blir det mest logiske for min del.

Anonymous poster hash: 6a2e1...e8a

Hæ? Har jason en tvillingsøster? Når fikk vi vite det? Trodde han bare hadde Alison, Spencer og Melissa!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel Allison som har en halvgal tvillingsøster i følge bøkene, er det ikke? Og hvis det da hadde vært Bethany som var innlagt, så ville jo A ha sluttet når hun døde.



Anonymous poster hash: 5410c...7e8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest thesledge

Hæ? Har jason en tvillingsøster? Når fikk vi vite det? Trodde han bare hadde Alison, Spencer og Melissa!

Vi har ikke fått vite det, men produsentene har sagt at noen har en tvilling, så det er nok bare en av mange teorier. Det er ikke Alison som har en tvilling i hvert fall, det er bekreftet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva får deg til å tro det?

Det tror ikke jeg. Hun kan da ikke sende tekstmeldinger til seg selv? I tillegg så har hun jo blitt angrepet av A. Det kunne hun ikke blitt, om hun var A.

Anonymous poster hash: 4ca59...73a

http://idontneednoroad.tumblr.com/ariaisa

Det er selvfølgelig ikke bare en person som er A, som disse dumme jentene tror etter at Shana døde. Én person kan ikke gjøre alt dette og være overalt på en gang. Jeg tror Aria er hoved-A.

Anonymous poster hash: b8a4b...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett 4 sesonger så orker jeg ikke meeeer.. Det siste jeg så var at Ezra lå på sykehuset, og jentene ble omringet av mange maskerte A'er. Da gadd jeg ikke mer :P Har det skjedd noe banebrytende siden den gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest thesledge

Etter å ha sett 4 sesonger så orker jeg ikke meeeer.. Det siste jeg så var at Ezra lå på sykehuset, og jentene ble omringet av mange maskerte A'er. Da gadd jeg ikke mer :P Har det skjedd noe banebrytende siden den gang?

Nei, ingenting spesielt som skjer. Synes PLL har blitt utrolig kjedelig, og vi får aldri vite noe. Vil slutte å se på det, men må vite hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett 4 sesonger så orker jeg ikke meeeer.. Det siste jeg så var at Ezra lå på sykehuset, og jentene ble omringet av mange maskerte A'er. Da gadd jeg ikke mer :P Har det skjedd noe banebrytende siden den gang?

Ikke noe som tilsier hvem som er A nei.... :P

Anonymous poster hash: 4ca59...73a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett 4 sesonger så orker jeg ikke meeeer.. Det siste jeg så var at Ezra lå på sykehuset, og jentene ble omringet av mange maskerte A'er. Da gadd jeg ikke mer :P Har det skjedd noe banebrytende siden den gang?

Haha, nei. De fortsetter vel å melke serien så lenge de kan. Ufattelig langtekkelig.

Anonymous poster hash: 68321...383

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett 4 sesonger så orker jeg ikke meeeer.. Det siste jeg så var at Ezra lå på sykehuset, og jentene ble omringet av mange maskerte A'er. Da gadd jeg ikke mer :P Har det skjedd noe banebrytende siden den gang?

Vi har fått vite hvem som er i graven til Alison, Aria har begynt å jobbe på Radley og fått informasjon av venninnen til hun som lå i Allie sin grav osv. Ingenting spennende som skjer.

Anonymous poster hash: b8a4b...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...