Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I know!! Altfor spennende. Nå MÅ det jo være Ezra som er A. Lurer også på hva i all verden det med gravene i Ravenswood er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow, episoden idag!! FYTTI sier jeg bare. Den var drittskummel og bra! Endelig litt ting som blir avslørt!

Bra?? Jeg er så drit lei av at de drar ut serien i det uendelige.... Herregud hvor mange sesonger skal de egentlig lage? PLL hadde et supert utgangspunkt, men nå syns jeg bare det begynner å bli tullete.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli veldig lei av at de drar det så langt. De brukte jo hele episoden på å løpe rundt i det huset, jeg ble bare mer og mer irritert. Tok seg litt opp på slutten, men likevel syns jeg det begynner å bli vel langstrekt. Tror forøvrig det er Ezra som er A :) Det er jo litt opplagt akkurat nå, men jeg satser på at det er fordi det nærmer seg en avsløring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som var helt opp i skyene fordi det var en ''2 hour special''. My ass om det var. Det var utrolig skuffende, da jeg fant ut at det var pga ravenswood.. Stygg måte å reklamere på. Å lure fans og seere?? Virkelig? Da har de nok skjønt at de taper seg..
forøvrig er jeg skuffet over hele episoden. De brukte episoden mest som en introduksjon til ravenswood, For ikke å snakke om hvordan de dro ut alt..
Jeg er lei.



Anonymous poster hash: 2ee9a...e49
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker også at jeg blir mer og mer irritert av denne serien. Det er så mange dumme ting som skjer, de lærer liksom aldri og det er så utrolig mye ulogisk som skjer. Som f.eks når Hannah forsvant og ble byttet ut med en statue. Hallo liksom?? Man kjenner da om hånden man holder blir byttet ut med stein?? :P

Men likevel MÅ jeg se på denne serien! :P Lurer på hva de gravsteinene betyr, og kjenner jeg veldig gjerne vil vite hva som ligger bak alt dette her!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn som jeg har forstått det er de gravstein greiene liksom litt introduksjon til ravenswood spinnoff serien. caleb skal jo være med der.



Anonymous poster hash: 6a74b...391
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som f.eks når Hannah forsvant og ble byttet ut med en statue. Hallo liksom?? Man kjenner da om hånden man holder blir byttet ut med stein?? :P

Ja, og hvem var det som gjorde det liksm. De snakka ikke noe om det etterpå, og Hannah gikk jo helt fint rundt alene etter det, uten å lure på hvordan hun kom seg bort fra de andre. Utrolig dumt! Endret av Lana Del Rey
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker også at jeg blir mer og mer irritert av denne serien. Det er så mange dumme ting som skjer, de lærer liksom aldri og det er så utrolig mye ulogisk som skjer. Som f.eks når Hannah forsvant og ble byttet ut med en statue. Hallo liksom?? Man kjenner da om hånden man holder blir byttet ut med stein?? :P

Men likevel MÅ jeg se på denne serien! :P Lurer på hva de gravsteinene betyr, og kjenner jeg veldig gjerne vil vite hva som ligger bak alt dette her!

Du får svaret i ravenswood, om du ikke allerede har sett den episoden.

Anonymous poster hash: 27176...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får svaret i ravenswood, om du ikke allerede har sett den episoden.

Anonymous poster hash: 27176...8a5

Men skal Caleb skifte serie nå da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men skal Caleb skifte serie nå da eller?

Jepp. Nå skal han spille sammen Miranda i ravenswood.

Anonymous poster hash: 2ee9a...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så dumt de gangene de har sett jenta i den råde kåpa, og de såvidt jogger etter henne når hun løper for å gjemme seg. :ler: Hadde det vært meg, så hadde jeg kasta meg etter personen, om jeg virkelig hadde vært så nysgjerrig på hvem det var. Er mange ganger jeg har blitt småirritert når de sier "Åh søren, vi mista hun", når de hadde DEN sjansen... :sinnatagg: Men jeg forstår at de må drøye programmet da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når kommer neste episode? Stemmer det at det ikke kommer noe før januar?

Jepp. 7 januar tror jeg neste kommer.

Synes dagens episode var skikkelig dårlig. De første 38 minuttene var bare fylling, før det var 2 spennende minutter mot slutten. Hvis ikke Ezra er A, så slutter jeg å se på. Marlene King har jo allerede sagt at han er ond, hvis hun lyver denne gangen så klikker jeg.

Anonymous poster hash: cdf92...e69

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tvunget av noen venninner til å se første episode i dag, kan godt hende det bedrer seg, men jeg syntes skuespillerne spilte helt latterlig dårlig? Er det bare jeg som syntes det? Spesielt i første scene, null person og innlevelse. Virket skikkelig falskt og innøvd bare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble tvunget av noen venninner til å se første episode i dag, kan godt hende det bedrer seg, men jeg syntes skuespillerne spilte helt latterlig dårlig? Er det bare jeg som syntes det? Spesielt i første scene, null person og innlevelse. Virket skikkelig falskt og innøvd bare.

Du har helt rett. Likevel har jeg sett alle sesongene :vetikke: Det er noe med det som gjorde at jeg ble helt hektet. Det er langt i fra en bra serie, men jeg syns det er kjekk underholdning. Nothing more, nothing less :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du har helt rett. Likevel har jeg sett alle sesongene :vetikke: Det er noe med det som gjorde at jeg ble helt hektet. Det er langt i fra en bra serie, men jeg syns det er kjekk underholdning. Nothing more, nothing less :)

hehe ok! De andre ble bare sure da jeg kommenterte det, så lurte på om jeg var helt på bærtur her. Er nok ikke helt min type serie, men andre skal så klart få like det de vil :) Er nok ikke alle som liker "mine" serier heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... nå har jeg sett noen episoder. Hvorfor, hvorfor, går de ikke til politiet og sier de føler seg truet etc. av alle disse meldingene? Politiet finner ut hvem denne personen er. Done

De har ikke en gang prøvd å søke opp nummeret. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... nå har jeg sett noen episoder. Hvorfor, hvorfor, går de ikke til politiet og sier de føler seg truet etc. av alle disse meldingene? Politiet finner ut hvem denne personen er. Done

De har ikke en gang prøvd å søke opp nummeret. :klo:

Det hadde jo ikke blitt morsomt om det hadde vært slik :P Da hadde det jo sikkert blitt maks 3-4 episoder :P

Anonymous poster hash: f9194...5c6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Semi-spoiler. Fant dette intervjuet med hun som spiller Ali! Hun kommenterer hva som skal skje i sesong 4B. Høres spennende ut! Liker hva hun sier om at

Ezra ikke er bra for Aria. Det er noe merkelig med han, ja. Og her bekreftes det for 10.gang at Ali er i live! Så det var ikke et tullete puss de spilte oss i episode 4-13

Forklaring: Her avsløres det ting som har skjedd til og med episode 13, sesong 4. Det pekes også på teorier om hva som kan skje fremover, og en person muligens er ond. Spoiler egentlig ikke noe, men gir likevel teorier.

http://www.etonline.com/tv/139897_Sasha_Pieterse_Alison_is_Alive_Interview_Pretty_Little_Liars_Halloween_Episode/

edit: Sette inn spoiler

Endret av rumperister
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...