Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Der var sesongavsluttningen sett. Følte ikke jeg fikk så mange svar som jeg håpet på og nå må vi vente heeeelt til juni på nye episoder :P

Anonym poster: f2146edfb3b01475ea3fbc3ddf7e52e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syntes finalen var spennende enn de andre episodene i denne seasongen, som generelt har vært ganske kjedelig. Men jeg ser fram til hva som skjer videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymbruker

med min flaks kommer serien til å bli kansellert før vi får et endelig svar.

Ulempen med å melke serier for hver eneste dråpe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Dette er den mest irriterende serien ever! For hver sak som blir oppklart dukker det opp 10 nye spørsmål.

Men jeg klarer jo ikke la vær å se heller da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå har jeg sett begge sesongene som finnes på amerikansk netflix, har også forsøkt de linkene til streaming på ulike am. sider, men får ingen av de til å funke! sist gang endte jeg opp med å betale 300 fordi en side ba meg bli abbonement for å kunne se PLL, det hele endte med at jeg ikke fikk sett en dritt :-/ noen som vet av en side der jeg kan se sesong 3-4 GRATIS uten og måtte belaste bankkort og laste ned masse tull og tøys? en side der man kan spille direkte av?

Anonym poster: 84c30d8b27b1ef326cc1bd5df19589a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ta heller å last ned utorrent, også går du på torrentz.eu og søker på pretty little liars s03. så trykker du på hver episode, og går på thepiratebay, og trykker på get torrent elns.

så laster du ned episodene.

eller, så kan du se på project-free-tv. bare søk på google:)

sesong 4 kommer foresten ikke før i juni :)

Anonym poster: f9194c54f81efb9f9206124356f435c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt gal av den drøyinga. Alltid skal det skje noe nytt når vi har fått vite noe om en annen del. Synes noen ganger det er nokså teit. Alle har sett Alisson, og hun har stått rett forran de noen ganger. Hvorfor tar de ikke tak i hun og sier "ER DU EKTE?", og er med hun hele tiden til alle vennene kan se hun sammen? Så kan de få bekreftet at det er hun.

Også når de løper etter en de tror er misstenkt. Hvorfor løper de ikke skikkelig? De bare går fort på en måte. Så klart så når du ikke tak i den personen du skal ha tak i om du går fort!

Jesus, blir litt irritert over den seien, selv om jeg må se mer :-p :fnise:

Anonym poster: 5e934eccb3e4b26b0d0a2a8a8624c625

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nå har jeg sett begge sesongene som finnes på amerikansk netflix, har også forsøkt de linkene til streaming på ulike am. sider, men får ingen av de til å funke! sist gang endte jeg opp med å betale 300 fordi en side ba meg bli abbonement for å kunne se PLL, det hele endte med at jeg ikke fikk sett en dritt :-/ noen som vet av en side der jeg kan se sesong 3-4 GRATIS uten og måtte belaste bankkort og laste ned masse tull og tøys? en side der man kan spille direkte av?

Anonym poster: 84c30d8b27b1ef326cc1bd5df19589a5

Google project free tv. Se episodene gratis, trenger ikke laste ned. Fikk vondt i meg med tanke på at du har betalt 300 kr for ingenting..

Anonym poster: acd233df6ab6d100bde35b4c89b8e40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Google project free tv. Se episodene gratis, trenger ikke laste ned. Fikk vondt i meg med tanke på at du har betalt 300 kr for ingenting..

Anonym poster: acd233df6ab6d100bde35b4c89b8e40c

tusen takk:) og takk til dere andre også, det var snilt. skal prøve det ut nå:)

Anonym poster: 84c30d8b27b1ef326cc1bd5df19589a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, nå har jeg funnet episodene på project free tv, men når jeg trykker meg inn på episodene får jeg bare opp en beskjed om at jeg må registrere meg på "cina play" med kredittkort og det hele. når jeg trykker på "close ad and watch as free user" så kommer det bare opp spillreklamer :-/ har ikke dere samme problemet? hva er det dere trykker på i såfall for å få episodene til å spilles av direkte?

-L

Anonym poster: 84c30d8b27b1ef326cc1bd5df19589a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Det er spørs hvilken av spillerene du bruker, anbefaler "Putlocker" eller "Sockshare" da de som regel er best og har minst reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ikke bare enklere å laste det direkte ned fra piratebay. Alltid HD og ikke noe annet tull :)

Jeg syntes ikke denne episoden var like bra som de andre sesongavslutningene, forventa mer. Og jeg ble litt skuffa hvis Toby virkelig snakker sant. Syntes det var en litt morsom vri at han var med i A team.. Og endelig fikk vi svaret på at det faktisk var Ali sin hånd som stakk opp fra jorden. Husker det var med i en annen sesongavslutning,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forrige sesongavslutning med Mona var mye mer spennende enn denne. Ingenting ble liksom bekreftet skikkelig.

F.eks

- Snakker Toby sant? Mulig han fortsatt spiller et spill ovenfor Spencer.

- Snakker Mona sant?

- Hva er egentlig Melissa, Jenna og hun nye sin agenda?

- Er Allison fortsatt i live? Eller er det tvillingen som lever, eller begge etc?

- Hvem/hva ligger i truncken på bilen til Wilden?

- Kan vi stole på alle pretty liars jentene?

Trodde episoden skulle gi noen store overraskelser jeg. Skuffet :-P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ok, nå har jeg sett begge sesongene som finnes på amerikansk netflix, har også forsøkt de linkene til streaming på ulike am. sider, men får ingen av de til å funke! sist gang endte jeg opp med å betale 300 fordi en side ba meg bli abbonement for å kunne se PLL, det hele endte med at jeg ikke fikk sett en dritt :-/ noen som vet av en side der jeg kan se sesong 3-4 GRATIS uten og måtte belaste bankkort og laste ned masse tull og tøys? en side der man kan spille direkte av?

Anonym poster: 84c30d8b27b1ef326cc1bd5df19589a5

tv-links.eu

http://www.watchseriesus.com/

http://www.btvguide.com/

Anonym poster: 6a74b0b42e5c9aa58bed75c10da94391

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig avslutning, jeg hadde satt meg fast i sofaen så jeg ikke skulle hoppe av i spenning men den gang ei. Jeg håpte de skulle få se "Red coat", men det var nok en gang glimt av Alison, sånn som jentene har sett 100 ganger. Kan de ikke get their shit together og forstå at det er henne de har sett når de var dopa, søvnige og svimle? Håper 4 er siste sesongen så vi får svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dianna

Begynte å se PLL like etter jeg ble ferdig med seks sesonger av Gossip Girl, men synes ikke konseptet funker. Har fått et elsk/hat-forhold, og er ikke så spent at jeg -må- se episodene med en gang. Håper også at 4 er siste sesongen, og at svarene kommer på bordet. Begrenset hvor mye mer de kan spille på nå.

Endret av Dianna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...