Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

sesong 1 og 2 selges på platekompaniet, sesong 3 kommer i oktober på dvd, vi som bruker andre metoder(uten tekst) er i midten av sesong 4 allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv den amerikanske, der får du alle de 3 første sesongene :-) Engelsk tekst

Takk, nå så jeg dette svaret:) fungerer det på samme måte som den norske? Med betaling og sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, nå så jeg dette svaret:) fungerer det på samme måte som den norske? Med betaling og sånn?

Jeg registrerte meg på den Norske - betaler osv. Så gikk jeg inn her og ordnet meg; http://www.dinside.no/906126/slik-faar-du-amerikanske-netflix

Får fremdeles penger trukket fra konto hver måned, 79,- som ved den Norske. Alt er likt, utenom utvalget.

PS: Insatllerer du slik at du får amerikansk netflix på firefox, vil du fremdeles ha norsk på explorer og google chrome ;) pose OG sekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg registrerte meg på den Norske - betaler osv. Så gikk jeg inn her og ordnet meg; http://www.dinside.no/906126/slik-faar-du-amerikanske-netflix

Får fremdeles penger trukket fra konto hver måned, 79,- som ved den Norske. Alt er likt, utenom utvalget.

PS: Insatllerer du slik at du får amerikansk netflix på firefox, vil du fremdeles ha norsk på explorer og google chrome ;) pose OG sekk!

Takk for hjelpen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herreguuuuud, har ikke ord. Ezra er vel ikke A? Eller er han en del av teamet? Skjønner ingenting jeg nå.



Anonymous poster hash: d5cd0...85c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guuud, nå er jeg skuffet!! Fikk jo ikke vite noe omtrent.. Den red coat avsløringen var jo håpløs.. Sjokkerte meg ikke ett sekund.

og Ezra ender vel opp med å bare ville hjelpe Aria, eller noe sånn lame

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå jeg må si en ting; (sesong 4, episode 12)

Ezra var KJEKK i slutten der, herregud! KJEKKAS, men tror dere han var sint fordi de fant rommet hans, eller fordi han oppdaget at A fremdeles følger etter Aria og jentene?

GLEDER meg til episode 13 -- som kommer om 2 måneder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det siste:)

Og så må jeg si at jeg synes han er kjekkere ellers:p

Enig, haha! Synes ikke han var spesieeelt kjekk på slutten der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://pretty-little-liars-theories.blogspot.no/2013/01/ezra-is-bitch.html?showComment=1377678863364#c1762823111788062654

Her har en PLL fan vært utrolig flink til å sette sammen clues vi har fått gjennom serien! Så hva sier dere? Tror dere Ezra er A?

Elsket episode 12! Endelig noen svar. Serien tok seg plutselig opp. Sjekk ut linken som ligger i spoilern, dere som har sett den siste episoden i sesong 4!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Synes det er teit at serien driver å drøyer ut episodene sånn. Tenk av vi har sett så mye uten å vite hvem A er enda. Drøøøyt :P Men klarer forsatt ikke slutte å se på serien.



Anonymous poster hash: d5cd0...85c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de kommer til å løse det på akkurat samme måte som da Toby var en del av A-teamet. Samtidig er det jo en god ting om Ezra er A, da får vi jo se mye mer av ham

:tommelopp::strix:

Endret av Marla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest slettetbruker

Ja, det er kanskje det. Så teit:/

Ja.. 2 måneder, så kommer halloween spesialen, og så blir det lang ventetid igjen.. sånn har det alltid vært e.e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...