Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I tillegg så brukte hun jo den hagla(?) til å true Shana med (rart hvis hun hadde en pistol hun kunne bruke). Kan dette bety at Shana har tatt pistolen fra Aria mens hun sov, eller brukte hun en annen pistol til å true jentene med? I så fall blir det kanskje noe kluss med beviser, fingeravtrykk osv.

Det er jo egentlig ganske logisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir bare mer og mer forvirret, jeg!

Har ikke vært så mye fokus på Shana i tidligere episoder, så jeg lurer på hvordan dette egentlig henger sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel sett Shana med Jenna uti skogen der og de var så glad for å se hverandre, så vi dem ikke i ravenswood også? Eller Shana kjørte bilen hennes ellerno? Husker ikke helt jeg, men det var helt opplagt for meg at de hadde en greie.. Dere som klager på at det blir flere sesonger, det vil jo ta tid å få svar på hva egentlig historien til alle som er med i serien er, det er mange ubesvarte spørsmål, kanskje vi får en sesong av A's point of you også:)Tror det blir bra jeg:)

Anonymous poster hash: 8a876...8d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser en blogger her skriver at Shana er A.

http://prettylittleliarsblog.blogg.no/1402583184_escape_from_new_york.html

Er/var hun virkelig det? Blir jo litt lettvint å drepe "A" sånn plutselig.

Anonymous poster hash: d5cd0...85c

Tror ikke hun er hoved-A, men sikkert en av de som A har brukt...

Anonymous poster hash: 30111...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn Cathrin

Ser en blogger her skriver at Shana er A.

http://prettylittleliarsblog.blogg.no/1402583184_escape_from_new_york.html

Er/var hun virkelig det? Blir jo litt lettvint å drepe "A" sånn plutselig.

Anonymous poster hash: d5cd0...85c

Hun er ikke A, aldri i livet. Enten har hun ingenting å gjøre med A og bare kjører sitt eget løp, eller så er hun en A har brukt. Ettersom det kommer sju sesonger kommer vi jo ikke til å få vite hvem det er enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linn Cathrin

Er det forresten noen som tror en av jentene er A? Følte en stund det var Arya, men etter sesong fire slo jeg det fra meg igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAH! Alison lever! Jeg er på season 5/1. Alison er tilbake hjem, men hun stoler fortsatt ikke på familien. Moren hennes er død, siden det var noen som drepte henne



Anonymous poster hash: efeeb...193
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Shana var jo ikke ute etter Alison eller jentene i utgangspunktet? Hun kan jo ikke være A, for A har jo "terrorisert" jentene fra sesong 1.. Så jeg tror nok A bare har brukt Shana

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som tror en av jentene er A? Følte en stund det var Arya, men etter sesong fire slo jeg det fra meg igjen.

Mona og #haterAlison er en gruppe. Jeg mistenker at det er 2 grupper. Den ene "hatepastAlison og den ene A gruppen, som vi ikke vet hvem. Alison lever, og hun er tilbake hjemme. Hun sover med et øye, for hun stoler ikke helt på familien. Moren ble drept av en person. Faren og broren har noe hemmelig på gang. Ezra ligger på sykehuset, og nok en gang er det flere som vil drepe alison

Anonymous poster hash: efeeb...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ikke A, aldri i livet. Enten har hun ingenting å gjøre med A og bare kjører sitt eget løp, eller så er hun en A har brukt. Ettersom det kommer sju sesonger kommer vi jo ikke til å få vite hvem det er enda.

Shana ble drept, så det er ikke henne

Anonymous poster hash: efeeb...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare mer og mer forvirret, jeg!

Har ikke vært så mye fokus på Shana i tidligere episoder, så jeg lurer på hvordan dette egentlig henger sammen :P

Hun er ikke A. Hun ble drept, og Mona og hategruppen er løs og A gruppen er fortsatt på frifot

Anonymous poster hash: efeeb...193

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn Cathrin

Mona og #haterAlison er en gruppe. Jeg mistenker at det er 2 grupper. Den ene "hatepastAlison og den ene A gruppen, som vi ikke vet hvem. Alison lever, og hun er tilbake hjemme. Hun sover med et øye, for hun stoler ikke helt på familien. Moren ble drept av en person. Faren og broren har noe hemmelig på gang. Ezra ligger på sykehuset, og nok en gang er det flere som vil drepe alison

Anonymous poster hash: efeeb...193

Hæ, når ble moren drept?? Det skjedde jo ikke i denne episoden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linn Cathrin

Shana ble drept, så det er ikke henne

Anonymous poster hash: efeeb...193

Jeg sa jo nettopp at det ikke er henne, men det er jo likevel godt mulig at hun er en av A sine folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, når ble moren drept?? Det skjedde jo ikke i denne episoden?

Det siste som skjedde i sesong 4.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lurer på hva som er greia med hemmeligheten i Spencers familie.

Vi vet jo at Spencers far også er faren til Jason,

men det er jo åpenbart mer han skjuler. Noen som har en anelse om hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste som skjedde i sesong 4.

hæ? Det siste som skjedde i sesong 4? Hvordan ble hun drept da? Kan ikke huske å ha sett det?

Anonymous poster hash: 27176...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hæ? Det siste som skjedde i sesong 4? Hvordan ble hun drept da? Kan ikke huske å ha sett det?

Anonymous poster hash: 27176...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv mo noen tilsynelatende er døde, er de ikke nødvendigvis det. Oghjelper ikke å negrave de, det har vi jo fått eksempel på tidligere. :P

Jeg er egentlig veldig lei av serien, de burde ikke lage mer enn en sesong til. Vurderer å slutte om det skal bli hele tre sesonger til (inkludert denne), når man venter i årevis og ikke får noe svar blir det bare kjedelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...