Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha, nei. De fortsetter vel å melke serien så lenge de kan. Ufattelig langtekkelig.

Anonymous poster hash: 68321...383

Sesong 6 og 7 har blitt bekreftet, så du har nok rett. Det var gøy en stund, for da fulgte jeg med fordi jeg ville vite mer. Nå får vi aldri vite noe og jeg gir snart opp hele serien.

Anonymous poster hash: b8a4b...ec9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor har de ødelagt Caleb? :(

Er vel pga den andre serien, slik at det virker fornuftig at han har opplevd noe traumatisk der.......

Anonymous poster hash: 27176...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Er vel pga den andre serien, slik at det virker fornuftig at han har opplevd noe traumatisk der.......

Anonymous poster hash: 27176...8a5

Æsj! Både håret og oppførselen er jo helt på trynet! :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere den minste peiling på hvem A kan være? :ler: Føler liksom at det kan være hvem som helst, nettopp pga vi ikke får vite noe....



Anonymous poster hash: 4ca59...73a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig nysgjerrig på fyren som var i avhørsrommet i siste episode...

Kanskje det er bare ett lureri fra politi damen sin side? For å avsløre at jentene lyver?

Anonymous poster hash: 27176...8a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er bare ett lureri fra politi damen sin side? For å avsløre at jentene lyver?

Anonymous poster hash: 27176...8a5

Det var egentlig en interessant teori, hun politidama virker ganske utspekulert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissWinter

Kjenner jeg er litt lei av alle A'ene og Caleb, som jeg ikke kan fordra i det hele tatt og aller helst ikke ville sett igjen etter Ravenswood-floppen.

Noen av hovedrollene har virkelig tapt seg den siste sesongen, men en som jeg derimot har fått veldig sansen for er Emily, hun virker å være den eneste fornuftige og oppegående personen av jentene og har utviklet seg mye gjennom serien. Også er hun så utrolig vakker!
Og selv om det har klikket litt for Hanna, kler hun det rocka uttrykket mye mer enn den grusomme klovnestilen hun hadde tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må det vel skje noe?? Synes iallefall denne ukens episode var langt bedre enn de andre i sesongen hittils.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så nettop de 5 nyeste episodene på rad, og ca. ingenting har skjedd. Det går så ufattelig tregt. Har serien som bakgrunsstøy mens jeg spiller og får med meg små ting og kan overse såpeserie-bablinga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Jeg så nettop de 5 nyeste episodene på rad, og ca. ingenting har skjedd. Det går så ufattelig tregt. Har serien som bakgrunsstøy mens jeg spiller og får med meg små ting og kan overse såpeserie-bablinga.

Samme her! Det er så kjedelig at jeg ikke orker å følge med, men jeg ser videre kun fordi jeg vil vite mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så himla irritert på hvor tafatte de er. Folk rundt de kommer med hint om det ene og det andre, så står de sjokkert og kikker etter de, og bruker de to neste episodene på "kva kan hun ha ment med det?!?". Slik som når Melissa sier at det er så mye Spencer ikke vet, at det er farlig, osv. Hvorfor går hun ikke etter og insisterer på å få vite hva det er som foregår? Sånne ting skjer hele tiden!

Så mye rart som skjer rundt de, men alikevel går livet helt normalt. Ingen (omtrent ikke foreldrene en gang) reagerer på alt som skjer. I en normal familie, hadde en tenåring forsvunnet fra familien i årevis, slik Ali har gjort, og moren dør rett etter tilbakekomsten, hadde ikke faren dratt av gårde på hva han nå driver med. Alt er så himla urealistisk.

Det her er den mest irriterende serien jeg noen gang har sett, men nå har jeg sett så mye at det er jo helt bortkastet å ikke få med seg hva plottet faktisk er. gah!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir så himla irritert på hvor tafatte de er. Folk rundt de kommer med hint om det ene og det andre, så står de sjokkert og kikker etter de, og bruker de to neste episodene på "kva kan hun ha ment med det?!?". Slik som når Melissa sier at det er så mye Spencer ikke vet, at det er farlig, osv. Hvorfor går hun ikke etter og insisterer på å få vite hva det er som foregår? Sånne ting skjer hele tiden!

Så mye rart som skjer rundt de, men alikevel går livet helt normalt. Ingen (omtrent ikke foreldrene en gang) reagerer på alt som skjer. I en normal familie, hadde en tenåring forsvunnet fra familien i årevis, slik Ali har gjort, og moren dør rett etter tilbakekomsten, hadde ikke faren dratt av gårde på hva han nå driver med. Alt er så himla urealistisk.

Det her er den mest irriterende serien jeg noen gang har sett, men nå har jeg sett så mye at det er jo helt bortkastet å ikke få med seg hva plottet faktisk er. gah!

Godt sagt! Hvorfor de har fått 2 sesonger til utenom denne skjønner jeg ikke. Blir sikkert kutta før vi får vite alt fordi skaperne fucker alt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så enig med dere over. Hvorfor får vi aldri vite noe? Jentene er jo så opplagt dumme også.

Det jeg irriterer meg mest over er når jentene ser A. Hvorfor rotter de seg ikke sammen, for så å rive av maska på morderen? Alle skal liksom spille så redde, mens de små-løper etter hverandre. :dry:



Anonymous poster hash: 4ca59...73a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

Jeg er så enig med dere over. Hvorfor får vi aldri vite noe? Jentene er jo så opplagt dumme også.

Det jeg irriterer meg mest over er når jentene ser A. Hvorfor rotter de seg ikke sammen, for så å rive av maska på morderen? Alle skal liksom spille så redde, mens de små-løper etter hverandre. :dry:

Anonymous poster hash: 4ca59...73a

Irriterer meg så mye over det samme!

I begynnelsen syntes jeg det var gøy, for da så jeg videre for å få vite mer. Det er 5 sesonger siden og vi har enda ikke fått vite noe interessant :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser det er en del som misstenker at Aria er A. Hva tror dere?

Teorier på at Aria er A:

http://www.youtube.com/watch?v=MTAjm3DikjU#t=200

Jeg vet virkelig ikke altså.

Anonymous poster hash: 4ca59...73a

For å være helt ærlig så tror jeg allison er A, og har gjort alt dette mot seg selv...

Anonymous poster hash: 27176...8a5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _LilleMy

For å være helt ærlig så tror jeg allison er A, og har gjort alt dette mot seg selv...

Anonymous poster hash: 27176...8a5

Det tviler jeg ikke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste episode var ganske bra, og ga en del svar på ting! Det eneste dumme var referansen til Ravenswood på slutten, synes det blir tullete å blande magi med PPL. Støtter også opp ideen om at Allison er A.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...