Gå til innhold

Pretty Little Liars


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvilken sesong er vi på nå? Tror ikke jeg har sett siden den som begynte i fjor sommer.. (I USA)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om sesong 4, episode 8. Altså er dette den siste episoden som er komt ut på nettet. Jeg synes det var creepy når Mona gikk til politiet. Kanskje serien begynner å bli bra igjen! :danse:



Anonymous poster hash: d5cd0...85c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns episodene har hatt dritbra endinger hele sesong 4, men det som kommer før er mer som en såpeopera som aldri tar slutt istedet for en thrillerserie. SÅ mye unødvendig prat! Og de skal i tillegg ha en sesong 5?! Har hørt de skal ha en etter det og men er ikke sikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmh, gikk egentlig ganske lei da jeg så hele sesong 1 og 2 i vår, tror jeg stoppet på sesong 2, det siste jeg fikk med meg var at Spencer avslørte Toby og slo opp med ham. Har vurdert å se mer, men jeg synes serien mistet mye av sjarmen etter sesong 1, og jeg begynte i grunnen på sesong 2 fordi jeg var litt hekta der og da.

Vil dere anbefale å se videre eller er det mye dødtid fremover? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Hmmh, gikk egentlig ganske lei da jeg så hele sesong 1 og 2 i vår, tror jeg stoppet på sesong 2, det siste jeg fikk med meg var at Spencer avslørte Toby og slo opp med ham. Har vurdert å se mer, men jeg synes serien mistet mye av sjarmen etter sesong 1, og jeg begynte i grunnen på sesong 2 fordi jeg var litt hekta der og da.

Vil dere anbefale å se videre eller er det mye dødtid fremover? :)

Det blir bare mer og mer såpeserie der ingenting blir løst men det bare baller på seg med problemer og intriger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så spennende, og jeg synes sesong 4 er bedre enn sesong 3, absolutt!

Er veldig spent på episodene fremover.

Spørsmål: Hvordan får jeg opp spoiler over tekst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det bare sesong 1 som ligger på Netflix?

Prøv den amerikanske, der får du alle de 3 første sesongene :-) Engelsk tekst

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så spennende, og jeg synes sesong 4 er bedre enn sesong 3, absolutt!

Er veldig spent på episodene fremover.

Spørsmål: Hvordan får jeg opp spoiler over tekst?

Tekst her

Koden er:

[spoiler ]Tekst her

(fjern mellomrom)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at det skal skje en del fremover :D

I episode 12, sesong 4 får vi vite; (her er kun beskrivelse av hva vi får vite, men ingen detaljer videre, trygt å se dersom du er up to date på Pretty Little Liars)

Om Ali er død/Levende, evt hvem som drepte henne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Har hørt at det skal skje en del fremover :D

I episode 12, sesong 4 får vi vite; (her er kun beskrivelse av hva vi får vite, men ingen detaljer videre, trygt å se dersom du er up to date på Pretty Little Liars)

Om Ali er død/Levende, evt hvem som drepte henne

Vi får ikke vite om Ali er død eller levende før i Halloween episoden. Hvertfall det skuespillerene har sagt. Men, man vet jo aldri, MK lyver jo hele tiden. I episode 12 får vi vite hvem som drepte Wilden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får ikke vite om Ali er død eller levende før i Halloween episoden. Hvertfall det skuespillerene har sagt. Men, man vet jo aldri, MK lyver jo hele tiden. I episode 12 får vi vite hvem som drepte Wilden.

ååå:( Ja tenkte det var for godt til å være sant! Men, spennende at vi kanskje får vite det du skrev under spoilertagsen her! Endelig noen svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende sesongfinale. Fikk ikke så mange svar som jeg håpet på men fikk ihvertfall vite hvem A er. Sjokkerende :jolie:



Anonymous poster hash: f2146...2e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...