Cata Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #81 Del Skrevet 31. desember 2012 Lurer på om det kanskje hadde vært lurt med litt mer varme på plata . Etter en halv time så er det så vidt jeg ikke bøyer tennene på gaffelen når jeg prøver å stikke den i potet og kålrot. en liten feilberegning, bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 31. desember 2012 #82 Del Skrevet 31. desember 2012 Jonathan Rhys Meyers må vel kunne være en av hovedgrunnene til at jeg gjerne skulle ha sett på den serien Ah ja! Bare en ting som er dumt, lyssettingen er ikke alltid den beste. I de scenene der du ser han naken forfra har den nederste lyspæra gått så man får ikke sett alt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2012 #83 Del Skrevet 31. desember 2012 Lurer på om det kanskje hadde vært lurt med litt mer varme på plata . Etter en halv time så er det så vidt jeg ikke bøyer tennene på gaffelen når jeg prøver å stikke den i potet og kålrot. en liten feilberegning, bare... Oi, du bør nok skru opp tempen litt ja! Anonym poster: a082244ac4eca36f3929bab22c988602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 31. desember 2012 #84 Del Skrevet 31. desember 2012 Ja, taxikø på nyttårsaften er bare håpløst. Her er jeg pynta, bare synd de krøllene forsvinner ut av håret nesten like fort som de kom i. Og kalkunbrystet er i ovnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #85 Del Skrevet 31. desember 2012 Oi, du bør nok skru opp tempen litt ja! Anonym poster: a082244ac4eca36f3929bab22c988602 Er alt gjort. Det kokte sikkert ikke helt skikkelig da jeg skrudde ned. Jaja, kjøttet tåler å dampe litt til, og jeg blir bare enda litt mer sulten. Skal jeg først kokkelere feil så er det der en grei feil . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. desember 2012 #86 Del Skrevet 31. desember 2012 Hallo og velkommen. Takk. ^^ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 31. desember 2012 #87 Del Skrevet 31. desember 2012 Takk. ^^ Den var søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. desember 2012 #88 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Er alt gjort. Det kokte sikkert ikke helt skikkelig da jeg skrudde ned. Jaja, kjøttet tåler å dampe litt til, og jeg blir bare enda litt mer sulten. Skal jeg først kokkelere feil så er det der en grei feil . Godt du har hele kvelden på deg Ah ja! Bare en ting som er dumt, lyssettingen er ikke alltid den beste. I de scenene der du ser han naken forfra har den nederste lyspæra gått så man får ikke sett alt... Er det mulig. Uprofft altså! :gjeiper: Endret 31. desember 2012 av Wolfmoon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petrine Skrevet 31. desember 2012 #89 Del Skrevet 31. desember 2012 Noen som vet av andre gode kostymedramaserier enn the Tudors? Hadde vært fint å tilbringe kvelden med.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. desember 2012 Forfatter #90 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt du har hele kvelden på deg Jeg tar nok siste stikk. Har nettopp sjekket og det er bedring å spore. Mørhetsgrad 1 er nå blitt til 3... . Men får vel vente litt til, så ikke kålbiter flyr veggimellom når jeg fisker fram stappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 31. desember 2012 #91 Del Skrevet 31. desember 2012 Noen som vet av andre gode kostymedramaserier enn the Tudors? Hadde vært fint å tilbringe kvelden med.. Jeg har ikke sett så mange av de nyeste, men BBC har en del gode kostymedramaer av Jane Austen-bøker, om jeg ikke husker helt feil. Og gamle versjonen av Pride and Prejudice er jo uslåelig, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 31. desember 2012 #92 Del Skrevet 31. desember 2012 Noen som vet av andre gode kostymedramaserier enn the Tudors? Hadde vært fint å tilbringe kvelden med.. Wolfmoon nevnte BBC og pride and predjudice. Store favoritter her også. Jane Eyre er også en favoritt her. The pillars of the earth er også laget som tvserie, ganske god synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petrine Skrevet 31. desember 2012 #93 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg har ikke sett så mange av de nyeste, men BBC har en del gode kostymedramaer av Jane Austen-bøker, om jeg ikke husker helt feil. Og gamle versjonen av Pride and Prejudice er jo uslåelig, da De er det. Så de har jeg sett opp til mange ganger Er vel kanskje ikke så mange slike filmer og serier jeg ikke har sett allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 31. desember 2012 #94 Del Skrevet 31. desember 2012 Godt du har hele kvelden på deg Er det mulig. Uprofft altså! :gjeiper: Ja! De burde filme på nytt og så kan jeg være lyskvinne! *knegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 31. desember 2012 #95 Del Skrevet 31. desember 2012 Noen som vet av andre gode kostymedramaserier enn the Tudors? Hadde vært fint å tilbringe kvelden med.. Denne er ganske nyttig. http://www.tastekid.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 31. desember 2012 #96 Del Skrevet 31. desember 2012 Nå er vi stappmette på kalkun, potetstappe, waldorfsalat og en supergod saus som jeg mekket sammen:D OG mannen er hjemme!!!!!!! Måtte bare folk holde seg på beina i noen timer til..... Gått i fakkeltog har vi også gjort, men det var så glatt ute at fyrverkeriet ble sett fra soveromsvinduet vårt....t.o.m bikkja sto og tittet ut;) Maria_marihøne; kniiiiip igjen! Jeg klarte å knipe igjen helt til 4de januar.....hadde termin 30des:) Vært litt gøy med KGnyttårsbarn:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Petrine Skrevet 31. desember 2012 #97 Del Skrevet 31. desember 2012 Denne er ganske nyttig. http://www.tastekid.com/ Takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 31. desember 2012 #98 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Noen som vet av andre gode kostymedramaserier enn the Tudors? Hadde vært fint å tilbringe kvelden med.. Jeg elsker kostymedramaer. Mine favoritter er: Jane Eyre (2006) North & South (2005) Bleak House (2005) Mansfield Park (finnes mange versjoner av denne, ble laget en i 1999 og 2007 jeg liker) Northanger Abbey (samme som over) Our Mutual Friend The Paradise (ny serie jeg gleder meg til å følge med på!) Downton Abbey Little Dorrit Anbefaler deg denne tråden, der jeg blant annet har listet opp mange flere på nest siste side. Mvh Yvonne Endret 31. desember 2012 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 31. desember 2012 #99 Del Skrevet 31. desember 2012 Jeg elsker kostymedramaer. Mine favoritter er: Jane Eyre (2006) North & South (2005) Bleak House (2005) Mansfield Park (finnes mange versjoner av denne, ble laget en i 1999 og 2007 jeg liker) Northanger Abbey (samme som over) Our Mutual Friend The Paradise (ny serie jeg gleder meg til å følge med på!) Downton Abbey Little Dorrit Anbefaler deg denne tråden, der jeg blant annet har listet opp mange flere. Mvh Yvonne nord og sør!!! Jeg elsker den gode gamle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 31. desember 2012 #100 Del Skrevet 31. desember 2012 Ah ja! Bare en ting som er dumt, lyssettingen er ikke alltid den beste. I de scenene der du ser han naken forfra har den nederste lyspæra gått så man får ikke sett alt... Gu' kor uproft. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå