Gå til innhold

Pentu sitt liv som mamma


Pentu

Anbefalte innlegg

Jeg testet ikke i dag. Fant ut at jeg venter til i morgen for å se om mensen kommer for det har kjentes ut som at den er på vei siden i går formiddag. Ellers så har jeg hatt veldig vondt i ene brystet det siste døgnet. Det kjennes ut som puppene har luft i magen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For en liten time siden så ringte det på døren. Jeg ble rimelig forvirret når jeg åpnet døren. For der sto mannen. Han kom hjem tidlig! Gjett om det var en som var overlykkelig!!! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet ikke i dag. Fant ut at jeg venter til i morgen for å se om mensen kommer for det har kjentes ut som at den er på vei siden i går formiddag. Ellers så har jeg hatt veldig vondt i ene brystet det siste døgnet. Det kjennes ut som puppene har luft i magen :P

Sånne pupper har jeg og :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en liten time siden så ringte det på døren. Jeg ble rimelig forvirret når jeg åpnet døren. For der sto mannen. Han kom hjem tidlig! Gjett om det var en som var overlykkelig!!! :biggrin:

Ååh, så koselig :hjerte: Sikkert like greit at du ikke testa i dag.. jeg testa negativt og ble litt trist :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var veldig koselig :rodmer: . Selv om jeg i dag har hatt en veldig "kjekk" mage. MASSE luft :P Hvis ikke mensen er der når jeg våkner i morgen så tester jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende det blir her i morgen da :D gleder meg til update og heier på deg, eller støtter deg opp igjen om tr dukker opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok skuffe. Den var negativ. Ikke noe tvil om det. Så nå er det bare å vente. Mensen kommer sikkert i løpet av helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok skuffe. Den var negativ. Ikke noe tvil om det. Så nå er det bare å vente. Mensen kommer sikkert i løpet av helgen.

:klem: Håpet er ikke ute før mensen dukker opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er rett og slett fantastiske. Men mensen kom, eller en variant av mensen. Jeg har hatt samme blødning en gang før. I og med at vi deler alt her inne så bare hopper jeg i detaljene. Mye slim og rosa er vel beste måten å beskrive det på. Er uvanlig for meg ihvertfall. Skjedde sist når jeg fikk mensen to dager før tiden i begynnelsen av januar. Jaja. Nå får jeg prøve å sove. Håper dere får en fantastisk helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ringte de nettopp fra gynekologen. De hadde ledig time i morgen. Jeg ble kjempe glad og fortalte damen i tlf at jeg kom jeg. Men nå sitter jeg her og kjenner at jeg er litt redd for hva de finner ut av. Men men, litt flaks var det jo. For i dag er siste dagen med mensen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er sjebnen det :D skjønner du gruer deg, det gjorde jeg også! Men du kommer til å bli SÅÅÅ lettet når du går derrifra uansett hvilket utfall det får, fordi du er ett steg nærmere mål !

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så god til å berolige meg! Nå er jeg egentlig helt rolig. Men kommer nok til å være nervøs når jeg sitter utenfor kontoret i morgen.

Blir spennende å se om det er en naturlig løsning på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så god til å berolige meg! Nå er jeg egentlig helt rolig. Men kommer nok til å være nervøs når jeg sitter utenfor kontoret i morgen.

Blir spennende å se om det er en naturlig løsning på dette.

Jeg skal tenke på deg i morgen kjære deg :) DU er sterk! Husk det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til Pentu, dette går nok sååå bra :) Skal nok bli deilig å få svar på hvordan ting ligger ann :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...