Gå til innhold

Pentu sitt liv som mamma


Pentu

Anbefalte innlegg

Det er rart hvordan vanene forandrer seg når mannen er på reise. I dag har jeg spiste jeg 3 biter med spekeskinke til lunsj (bare spekeskinke :P). Jeg som elsker spekeskine kjenner at det hele gjorde meg utrolig kvalm. Nå angrer jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er rart hvordan vanene forandrer seg når mannen er på reise. I dag har jeg spiste jeg 3 biter med spekeskinke til lunsj (bare spekeskinke :P). Jeg som elsker spekeskine kjenner at det hele gjorde meg utrolig kvalm. Nå angrer jeg :P

oioi, liker du ikke noe du vanligvis liker? :biggrin: Det kan være et tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi, liker du ikke noe du vanligvis liker? :biggrin: Det kan være et tegn.

Jeg tør ikke å håpe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lov å håpe litt :D Jeg krysser iallefall fingrer og tær for deg :hug:

Takk for det søta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå kan du ikke bare teste nååå :P ? :fnise: jeg er sååå spent :fnise:

Haha. Du er nå søt er du :P. Nei, jeg venter nok til helgen. Hater de blendahvite testene.

Jeg skal få besøk av en venninne i morgen og må derfor vaske og støvsuge. Men etter å ha støvsug gangen så ble jeg så svimmel at jeg måtte sitte meg ned. Nå ligger jeg på sofaen for å finne nok kontroll til å fortsette :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her inne var det spennende! Når skal du teste? :popcorn:

Hehe. Jeg lurer på om jeg skal teste i helgen. Er usikker på hvilken dag det blir. Spørs hvor lenge jeg klarer å vente :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte til gynekologen i dag og hun har satt meg opp på ringeliste. Kontordamen sa at det ikke var noe problem, men at det jeg skulle pleide å ta litt tid så det var ikke alltid like lett å finne plass til en sånn time. Nå lurer jeg veldig på hva hun har skrevet at hun skal gjøre med meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til helgen!! :Nikke: Håper på 2 streker :)

Hvilke tester bruker du?

Jeg har brukt både strimmeltester og CB digital, men nå er jeg tom for CB. Lurer på om jeg skal bestille noen nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg hatt en venninne og babyene hennes på besøk. Jeg er så svimmel at jeg datt ut i setningene og jeg klarte ikke å fullføre ord. En smule ekkelt kan man si. Nå ligger jeg helt dø på sofaen med potte tett nese og syns at mannen kan ta turen hjem. Syns det passer dårlig at han er på reise nå, ikke det at jeg ikke klarer meg. Men når man føler seg dårlig så er det ekstra godt med en som steller med deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du teste i morgen? :D :danse:

Jeg har lyst, men jeg er så redd for å bli skuffet igjen :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal teste i morgen, pentu!! :) Kanskje vi skal ha en testedate? :fnise:

Hihi. Jeg vet ikke om jeg tørr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi. Jeg vet ikke om jeg tørr :P

Ikke jeg heller egentlig!! :fnise: Men vi er jo ikke på IKM enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...