Gå til innhold

Pentu sitt liv som mamma


Pentu

Anbefalte innlegg

Jeg har laget en sovespilleliste og sovner nå alltid med plugger i ørene. Det holder pulseringen vekke. For medisinen jeg fikk av legen hjelper ikke :P

Vi har vært i lag i 6 år i mars :P Min mann overrasket meg veldig når jeg etter 3 mnd sammen med han fikk mensen flere dager på overtid. Han var skuffet, for han hadde veldig lyst på en baby med meg. :P Jeg er nesten av den typen som har problemer med å skjønne at ikke alle vil ha barn :P

Ellers så føler jeg at mensen kommer snart. Den typiske murringen er på plass. Flere dager for tidlig.

Og dere er jo gift også:) Er så misunnelig. Vi er jo forlovet, men vi skal ikke gifte oss før 2015-2016. Da er jeg ferdig utdannet:) Men god tid å planlegge og spare på da:)

åh, det er da du vet du har funnet rett mann :rodmer: Vi har selv hatt våre ganger der vi tror vi har vært gravid vi også. Da har samboeren sagt at han ble litt stressa, men hadde så aldeles ikke blitt lei seg om den var positiv:) God følelse. Skjønner heller ikke at ikke alle vil ha barn :fnise:

Venninnen min som akkurat ble gravid sa at grunnen til at hun ikke testet før 2 uker etter IKM var fordi hun hver dag trodde at mensen kom. Skikkelige mensensmerter hele tiden. Så er håp;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og dere er jo gift også:) Er så misunnelig. Vi er jo forlovet, men vi skal ikke gifte oss før 2015-2016. Da er jeg ferdig utdannet:) Men god tid å planlegge og spare på da:)

åh, det er da du vet du har funnet rett mann :rodmer: Vi har selv hatt våre ganger der vi tror vi har vært gravid vi også. Da har samboeren sagt at han ble litt stressa, men hadde så aldeles ikke blitt lei seg om den var positiv:) God følelse. Skjønner heller ikke at ikke alle vil ha barn :fnise:

Venninnen min som akkurat ble gravid sa at grunnen til at hun ikke testet før 2 uker etter IKM var fordi hun hver dag trodde at mensen kom. Skikkelige mensensmerter hele tiden. Så er håp;)

Det er helt fantastisk å gifte seg. Når folk spør deg etter bryllupet om det føles annerledes så sier man nei. Mennå må jeg si at det kjennes annerledes ut. Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det. Han er faktisk mannen min :P

Det er godt at dere har god tid, for bryllupsplanlegging tar tid.

Det var kjekt å høre. For nå kjennes det veldig ut som at mensen er på vei. Vi får se når jeg våkner i morgen. Hvis det ikke er tegn til mens så blir det testing.

Håper du har hatt en fin fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mensen dukket opp. Intet hell denne runden heller. Jaja, jeg er nå begynt å bli vant til det. Det eneste er at jeg gruer meg veldig til å fortelle det til mannen når han kommer hjem i ettermiddag.

Selvfølgelig er jeg skuffet, men jeg lot meg ikke håpe skikkelig denne gangen. Syklusen har nå hått fra 32 til 30 dager. Kanskje kroppen ikke er helt stabil enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: Sender deg en god og varm klem jeg! Life sucks sometimes... desverre =/ men husk: det som ikke dreper deg gjør deg sterkere!! Og tenk så utrolig etterlengtet spiren deres er! Det barnet vil bli det lykkeligste og med to foreldre som VIRKELIG ønsket det og som da VIRKELIG vil elske det :) Det blir din tur snart, det er jeg helt sikker på :hug: :hug:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: Sender deg en god og varm klem jeg! Life sucks sometimes... desverre =/ men husk: det som ikke dreper deg gjør deg sterkere!! Og tenk så utrolig etterlengtet spiren deres er! Det barnet vil bli det lykkeligste og med to foreldre som VIRKELIG ønsket det og som da VIRKELIG vil elske det :) Det blir din tur snart, det er jeg helt sikker på :hug: :hug:

Du er så utrolig god å ha, vet du det? Jeg er helt nede i kjelleren og ved noen få setninger fra deg så smiler jeg fra øre til øre. Det er helt sant, dette er en baby som er veldig ønsket.

Hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så utrolig god å ha, vet du det? Jeg er helt nede i kjelleren og ved noen få setninger fra deg så smiler jeg fra øre til øre. Det er helt sant, dette er en baby som er veldig ønsket.

Hvordan går det med deg?

Bare hyggelig kjære deg! :hug: Godt å høre at du smilte litt ihvetfall :D Du vil bli en fantastisk mor når tiden er inne det er jeg bombesikker på! :) Det er en mening med alt vet du?? Noen ganger virker de bare utrolig idiotiske før man fktisk innser meningen med kjipe ting :):hug: HUsk jeg er her om det er noe, om du vil få ut frustrasjon/glede/sinne eller hva det nå en skulle vært :)

Meg er litt opp og ned som du kan se i prøvedagboken min :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå klarer jeg ikke å se en mening med ting. Tidligere var det helt greit, men nå kjenner jeg at tårene presser på. Mannen har lagt seg etter en lang dag på jobb og jeg sitter alene i stuen og føler meg helt hjelpesløs.

Jeg hadde en situasjon med en venninne tidligere i dag (jeg trodde man var ferdig med løgner og sånt når man blir såpass gammel) og jeg gikk helt i kjelleren. Mannen prøvde å si at det kanskje var fordi det hadde klaffet denne mnd heller. Men jeg påsto at det bare var fordi jeg var så utrolig skuffet over venninnen min. Men nå kjenner jeg at jeg virkelig er helt vekke pga mangel på magetroll. Dette er første gangen jeg har reagert sånn. Dette begynner bare å bli tyngre og tyngre. Jeg føler det er mer og mer urettferdig :( Nei, nå skal jeg gi meg. Tror ikke det kommer noe godt ut av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå klarer jeg ikke å se en mening med ting. Tidligere var det helt greit, men nå kjenner jeg at tårene presser på. Mannen har lagt seg etter en lang dag på jobb og jeg sitter alene i stuen og føler meg helt hjelpesløs.

Jeg hadde en situasjon med en venninne tidligere i dag (jeg trodde man var ferdig med løgner og sånt når man blir såpass gammel) og jeg gikk helt i kjelleren. Mannen prøvde å si at det kanskje var fordi det hadde klaffet denne mnd heller. Men jeg påsto at det bare var fordi jeg var så utrolig skuffet over venninnen min. Men nå kjenner jeg at jeg virkelig er helt vekke pga mangel på magetroll. Dette er første gangen jeg har reagert sånn. Dette begynner bare å bli tyngre og tyngre. Jeg føler det er mer og mer urettferdig :( Nei, nå skal jeg gi meg. Tror ikke det kommer noe godt ut av dette.

Petu husk at der er lov å "klage" og det er faktisk helt greit å føle at verden går imot deg... Kjelleren er det nederste punktet på ett hus, så nå kan det bare gå oppover :) Jeg føler med deg, virkelig!! Vet hvordan den intense følelsen av det urettferdige kan rive og slite i kroppen i perioder! Men jeg skal love deg, at ting blir bedre! Det vil klaffe hos dere også! Jeg lover kjære deg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har mensen dukket opp. Intet hell denne runden heller. Jaja, jeg er nå begynt å bli vant til det. Det eneste er at jeg gruer meg veldig til å fortelle det til mannen når han kommer hjem i ettermiddag.

Selvfølgelig er jeg skuffet, men jeg lot meg ikke håpe skikkelig denne gangen. Syklusen har nå hått fra 32 til 30 dager. Kanskje kroppen ikke er helt stabil enda?

Kan godt hende at kroppen ikke har stabilisert seg helt enda, ja :) Bedre lykke neste periode!!! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Petu husk at der er lov å "klage" og det er faktisk helt greit å føle at verden går imot deg... Kjelleren er det nederste punktet på ett hus, så nå kan det bare gå oppover :) Jeg føler med deg, virkelig!! Vet hvordan den intense følelsen av det urettferdige kan rive og slite i kroppen i perioder! Men jeg skal love deg, at ting blir bedre! Det vil klaffe hos dere også! Jeg lover kjære deg :hug:

Ja, ting begynner å bli litt lettere nå. Jeg er ikke så tung til sins i dag. Selv om jeg på min første dag tilbake på jobb så min vakre kollega med en liten kulemage, jeg har ikke truffet henne på lenge. Da kjente jeg det godt. Men jeg kjente heller at jeg gledet meg istedenfor å bli misunnelig. Nå er det jo andre gangen syklusen er på 30 dager, så kanskje det er håp neste periode?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt hende at kroppen ikke har stabilisert seg helt enda, ja :) Bedre lykke neste periode!!! :blomst:

Ja. Jeg håper at kroppen nå er i rute og at den tidligere bare har latet som :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Jeg håper at kroppen nå er i rute og at den tidligere bare har latet som :P

Hehe, tja, det kan jo hende!! ;) Satser på at spira sitter denne perioden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det har vært veldig lenge siden jeg har skrevet noe her inne. Jeg har prøvd å stresse mindre og rett og slett bare la ting gå sin gang. Jeg kjenner at denne mnd har vært veldig avslappende og jeg nyter å la prøvertankene mine ligge litt. Neste helg drar vi vekk, langhelg til Krakow. Noe som blir utrolig deilig. Etter planen så kommer mensen når vi er vekke.

Jeg håper dere har det bra. Jeg har savnet å skrive her inne, men det har vært veldig godt og.

God helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært veldig lenge siden jeg har skrevet noe her inne. Jeg har prøvd å stresse mindre og rett og slett bare la ting gå sin gang. Jeg kjenner at denne mnd har vært veldig avslappende og jeg nyter å la prøvertankene mine ligge litt. Neste helg drar vi vekk, langhelg til Krakow. Noe som blir utrolig deilig. Etter planen så kommer mensen når vi er vekke.

Jeg håper dere har det bra. Jeg har savnet å skrive her inne, men det har vært veldig godt og.

God helg alle sammen :)

velkommen "tilbake" :) Langweekend hørtes herlig ut! Det gjør nok godt for dere begge to :hug: SÅ fint å høre at du er litt lettere til sinns :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en ganske tøff tøff helg. Vi opplevde noe veldig traumatisk som gjør at jeg sliter med å sove. Jeg ser ut som et spøkelse med poser under øynene. Fysisk har jeg det veldig bra, men sliten mentalt.

I forhold til prøvingen så venter jeg på IKM. Jeg hadde EL 17-18 og hadde sengekos siste gang 19. Siden det har hodet mitt vært helt vekke. Jeg håper jo at vi har truffet (vi hadde sex annenhver dag før EL altså).

Håper det går bra med dere alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger her og kjenner på murringen i magen, jeg tør ikke håpe at det er noe annet enn mensen som er på vei..Vi reiser vekk i helgen og skal virkelig kose oss. Jeg er redd for at jeg ikke kan kose meg skikkelig når jeg bare venter på at mensen skal komme på mandagen.Så jeg som ikke er noe stor fan av å teste tidlig, lurer når faktisk på om jeg skal teste på lørdag før vi drar. Hva sier dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå ligger her og kjenner på murringen i magen, jeg tør ikke håpe at det er noe annet enn mensen som er på vei..Vi reiser vekk i helgen og skal virkelig kose oss. Jeg er redd for at jeg ikke kan kose meg skikkelig når jeg bare venter på at mensen skal komme på mandagen.Så jeg som ikke er noe stor fan av å teste tidlig, lurer når faktisk på om jeg skal teste på lørdag før vi drar. Hva sier dere?

Du venter mensen på mandag slik som meg ? :) jeg ville tatt en test. Tror du greier å være litt roligere da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du venter mensen på mandag slik som meg ? :) jeg ville tatt en test. Tror du greier å være litt roligere da :)

Jeg er bare så redd for at den skal være negativ, da er det en smule lettere at mensen kommer og ferdig med det. Jeg har hatt en så tung tid i det siste at jeg er skremmende langt nede. Nå tør jeg ikke håpe på denne PP. Denne mnd har vært full av skuffelser, vonde ting og en voldsom mengde med tårer. Jeg føler at når jeg er så langt nede så er det ikke naturlig å få noen form for gode nyheter.

Nei nå skal jeg legge fra med maskinen før jeg blir helt på tuppa :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test i natt (flyet gikk kl 6 i natt) :( Mensen kommer nok på mandag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare så redd for at den skal være negativ, da er det en smule lettere at mensen kommer og ferdig med det. Jeg har hatt en så tung tid i det siste at jeg er skremmende langt nede. Nå tør jeg ikke håpe på denne PP. Denne mnd har vært full av skuffelser, vonde ting og en voldsom mengde med tårer. Jeg føler at når jeg er så langt nede så er det ikke naturlig å få noen form for gode nyheter.

Nei nå skal jeg legge fra med maskinen før jeg blir helt på tuppa :P

Kjedlig å høre at du ikke har hatt det noe bra:/ Håper ting blir bedre :hug:

Negativ test i natt (flyet gikk kl 6 i natt) :( Mensen kommer nok på mandag :(

Håpet er ikke ute før TR kommer Pentu :hug: Kos deg på tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...