Gå til innhold

Pentu sitt liv som mamma


Pentu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da jeg våknet merket jeg at mensen ikke hadde meldt sin ankomst. Helt giret så fant jeg frem en test som fortalte meg at jeg ikke er gravid. Så nå venter jeg bare :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg våknet merket jeg at mensen ikke hadde meldt sin ankomst. Helt giret så fant jeg frem en test som fortalte meg at jeg ikke er gravid. Så nå venter jeg bare :/

Kjedelig at den var negativ :/ dumt at syklusene våre skal være så teite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig at den var negativ :/ dumt at syklusene våre skal være så teite.

Teite syklusen. Min har vært grei hele tiden. Men nå er mensen sein. Men as we speak så begynte det å murre. Så den kommer nok snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teite syklusen. Min har vært grei hele tiden. Men nå er mensen sein. Men as we speak så begynte det å murre. Så den kommer nok snart.

Krysser fingrende for at noe skjer iløpet av dagen :) uansett greit at tr kommer så du får begynt på ny pp :) meen, vil jo at du skal få positiv test da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen mensen enda, så nå føler jeg meg skikkelig på vent. Hvis den ikke kommer, hvor lenge bør jeg vente til neste test?

Endret av Pentu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk en veldig svak positiv på IKM nå som gravid for andre gang, og den var så sterk som mulig 3 dager etterpå. Trur det er 2-3 dager som er anbefalt å vente. Kan jo hende at du får mensen i dag eller i morgen. Kanskje vente til torsdag med å teste hvis du ikke får mensen? :) Jeg vet at det er vanskelig å vente!

Første gang jeg var gravid testet jeg ikke positivt før i uke 6, men mistet spiren, vet ikke om det har en sammenheng men har lest om andre som har testet positivt sent og hvor det har gått bra!

Må innrømme at jeg ikke har lest hele dagboken din ;) Lykke til!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter. Jeg skal vente til torsdag. Akkurat nå løper jeg på do alt for ofte for å sjekke om mensen er komt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter. Jeg skal vente til torsdag. Akkurat nå løper jeg på do alt for ofte for å sjekke om mensen er komt.

Off, kjenner følelsen :) kjennes det ut som den kommer å? Slik var det iallfall for venninnen min som nå er 13 uker ;) trodde mensen kom hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, kjenner følelsen :) kjennes det ut som den kommer å? Slik var det iallfall for venninnen min som nå er 13 uker ;) trodde mensen kom hele tiden.

Ja! Jeg er bombesikker på at den kommer hele tiden. Hjelpes som tiden flyr. Er hun så langt på vei allerede?!

Jeg ble forresten tante til en lite gutt i helgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg er bombesikker på at den kommer hele tiden. Hjelpes som tiden flyr. Er hun så langt på vei allerede?!

Jeg ble forresten tante til en lite gutt i helgen :D

Oioi:) kanskje det er samme med deg også :) ja, da jeg skrev innlegget om at hun var gravid så hadde hun misforstått. Hun testet ikke før 2 uker etter ikm. Sto 3-4+ på testen, men hun var 6 uker :) tiden går urolig fort.

Åh, gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, der tror jeg faktisk mensen kom. Når jeg var på do isted kom det brunlig utflod på papiret (noe som egentlig aldri skjer hos meg) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urk, der tror jeg faktisk mensen kom. Når jeg var på do isted kom det brunlig utflod på papiret (noe som egentlig aldri skjer hos meg) :(

Dersom det aldri skjer med deg så kan det jo bety noe annet enn mensen. Her gir vi ikke opp før vi får friskt blod pentu ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom det aldri skjer med deg så kan det jo bety noe annet enn mensen. Her gir vi ikke opp før vi får friskt blod pentu ;)

Du er god å ha du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er jo blod, men det er mindre enn normalt. Så jeg får bare se. Tenker det ikke klaffet denne mnd heller. Nå tenker jeg at jeg snart må snakke med legen :(

Endret av Pentu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg faktisk ringt til legen for å få videre henvisning. Jeg skal ikke til han før 18. Mars, men kjenner at jeg er nervøs allerede :( Min største frykt er at jeg ikke kan få barn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...