Pentu Skrevet 11. april 2013 Forfatter #161 Del Skrevet 11. april 2013 Skjønne jenter! Da er jeg akkurat ferdig. For en koselig og omsorgsfull dame. Hun forklarte alt kjempe bra og gjorde undersøkelsen avslappende. Ellers så ser livmoren veldig fin ut. En av eggstokkene mine viser litt tegn til PCO. Men hun mente at nå som jeg har begynt å bevege meg igjen så kom det til å gå fort over. (Har jo bodd på sofaen pga foten min i hele vinter) Hun så ingen grunn til at dette ikke kom til å skje av seg selv. Jeg skal inn igjen neste gang jeg har mensen for å sjekke diverse hormoner. Mannen skal ta sædprøve over helgen. Det er så godt at ting er i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 11. april 2013 Forfatter #162 Del Skrevet 11. april 2013 Hun mente også at grunnen til at det ikke har skjedd noe enda, har vært at jeg har vært i så lite aktivitet. Det fins jo grenser for hvor mye man kan løpe rundt med en fot som ikke funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 11. april 2013 #163 Del Skrevet 11. april 2013 Sniker innom deg i dag, måtte jo se hvordan det gikk i dag! Tenkte fælt på deg Så bra at ting er i gang! Nå skal du se det snart blir to streker kjære deg :D Lykke til videre! Unner deg alt godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 11. april 2013 Forfatter #164 Del Skrevet 11. april 2013 Ja. Nå som mensen er over så er vi i gang med en ny runde. Gyn sa forresten at det er veldig vanlig at man blir gravid før EL (?). Nå får vi bare vente på prøvene hans. Vi må holde oss unna i to dager (for at prøvene skal bli best mulig), men hvis han skal teste seg på tirsdag så må vi kunne ha sex lørdags kveld og tirsdags kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 14. april 2013 Forfatter #165 Del Skrevet 14. april 2013 Jeg kjenner at jeg er litt nervøs for testen til mannen på tirsdag. Er det noen som vet hvor lang tid det tar før man får svar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 14. april 2013 #166 Del Skrevet 14. april 2013 Vi har enda ikke fått svar, tok prøven før påske. men så haster det ikke for vår del lenger heller Sånn som jeg forsto det på sykehuset her er svaret klart ganske raskt. spør de der dere skal levere prøven om når dere kan forvente svar Forsinkelsen for vår del er nok pga påsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 14. april 2013 Forfatter #167 Del Skrevet 14. april 2013 Vi har enda ikke fått svar, tok prøven før påske. men så haster det ikke for vår del lenger heller Sånn som jeg forsto det på sykehuset her er svaret klart ganske raskt. spør de der dere skal levere prøven om når dere kan forvente svar Forsinkelsen for vår del er nok pga påsken Hehe. Nei, dere har ikke stort behov for svar på prøven lenger Vi får høre hva de sier. Hvordan er formen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Oubliette Skrevet 14. april 2013 #168 Del Skrevet 14. april 2013 Hehe. Nei, dere har ikke stort behov for svar på prøven lenger Vi får høre hva de sier. Hvordan er formen din? Formen min er bra, men akkurat nå er jeg litt småuggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 15. april 2013 Forfatter #169 Del Skrevet 15. april 2013 Hipp hurra for meg som har gått ned flere cm på en uke! Etter påske så sluttet vi helt med alt som heter snop her i huset. Kostholder består for det meste av frukt og grønt. Vi spiser middag som vanlig, men ingen form for snacks og godis. Jeg har i tillegg begynt å bevege meg mer, noe som er naturlig nå som foten er bra igjen. Jeg begynte dessverre ikke med å måle meg på første dagen, men en uke inn i omleggingen. Så nå har jeg på det meste gått ned 4 cm (på magen ) Har gått ned i cm alle stedene jeg har valgt å måle. Så nå er jeg kjempe motivert. Gynekologen var veldig glad for at jeg hadde lagt om kostholdet og begynt å bevege meg igjen, for det betydde mye for PCO tendensene. En god følelse er det ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 15. april 2013 Forfatter #170 Del Skrevet 15. april 2013 Formen min er bra, men akkurat nå er jeg litt småuggen Det går så mye omgangssyke på jobben at jeg føler at jeg har vært småuggen siden januar :P Men er aldri noe kjekt! Håper du er bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 16. april 2013 Forfatter #171 Del Skrevet 16. april 2013 Da har mannen tatt prøven sin. Stakkars kar, han var så utilpass, men jeg sa til han at han kunne prøvd å dra til gynekolog. Nå venter vi bare på svarene. I mellomtiden skal vi kose oss . Mannen sa så greit at det er plutselig veldig vanskelig å skulle holde seg i 3 dager når man vet at man ikke har lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 17. april 2013 Forfatter #172 Del Skrevet 17. april 2013 Nervøs.no!! Tenk at vi bare har ventet i en dag! At det kan ta to uker er en smule frustrerende!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 18. april 2013 #173 Del Skrevet 18. april 2013 Nervøs.no!! Tenk at vi bare har ventet i en dag! At det kan ta to uker er en smule frustrerende!!!! Åh, kjedelig! MEEEN, det kan ikke være verre enn DPO-land?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 19. april 2013 Forfatter #174 Del Skrevet 19. april 2013 (endret) Hehe. Det som er verst med å vente på svar på sædprøve er egentlig det å se hvordan det påvirker mannen. Han er virkelig redd for at det er noe med han. I hele denne tiden vi har prøvd å få barn så har han ikke tenkt noe særlig på hva det innebar utenom sex. Men nå ser jeg hvor mye dette plager han. Men men, vi prøver nå fremdeles. Jeg har EL på søndag (bryllupsdagen vår ) så det blir kos hele helgen Håper dere har det bra alle sammen Endret 19. april 2013 av Pentu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 19. april 2013 #175 Del Skrevet 19. april 2013 Hehe. Det som er verst med å vente på svar på sædprøve er egentlig det å se hvordan det påvirker mannen. Han er virkelig redd for at det er noe med han. I hele denne tiden vi har prøvd å få barn så har han ikke tenkt noe særlig på hva det innebar utenom sex. Men nå ser jeg hvor mye dette plager han. Men men, vi prøver nå fremdeles. Jeg har EL på søndag (bryllupsdagen vår ) så det blir kos hele helgen Håper dere har det bra alle sammen Jeg ser den! Det er kjipt å være den det er noe "feil" med Satser på at eggløsningene dine kanskje bare har tulla litt med dere, og at eggene leker hide & seek? Sitter nok snart pentu Og tillykke med bryllupsdag! Hurra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 20. april 2013 Forfatter #176 Del Skrevet 20. april 2013 Jeg ser den! Det er kjipt å være den det er noe "feil" med Satser på at eggløsningene dine kanskje bare har tulla litt med dere, og at eggene leker hide & seek? Sitter nok snart pentu Og tillykke med bryllupsdag! Hurra!! Ja, det er vel ingen som vil ha noe feil ved seg. Håper egentlig at prøvene hans er supre og at hvis det skulle vise seg at det er noe feil på noe at det er blodprøvene mine, for da kan det hjelpes med piller. De sa det ville ta 1-2 uker før vi fikk svar på prøvene hans så jeg tenker at jeg ringer til gyn 2. Mai hvis jeg ikke har hørt noe. Da er det gått 2 uker og 2 dager. Takk skal du ha Missdior, du er god å ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 21. april 2013 Forfatter #177 Del Skrevet 21. april 2013 Jeg må le litt når jeg ser på tickerene mine i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 21. april 2013 Forfatter #178 Del Skrevet 21. april 2013 (endret) For en kjekk bryllupsdag. Denne gangen som EL tok med seg voldsomt med pms. Ekstremt mye!! Snakk om å være søt og sjarmerende Endret 22. april 2013 av Pentu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 22. april 2013 #179 Del Skrevet 22. april 2013 For en kjekk bryllupsdag. Denne gangen som tok EL med seg voldsomt med pms. Ekstremt mye!! Snakk om å være søt og sjarmerende hadde du bryllupsdag i går!? (Sitter på telefonen, så får ikke sett tickeren din) isåfall GRATULERER!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pentu Skrevet 22. april 2013 Forfatter #180 Del Skrevet 22. april 2013 (endret) . Endret 22. april 2013 av Pentu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå