Kverulant Skrevet 12. desember 2012 #1 Skrevet 12. desember 2012 Halal-mat er rasistisk mot nordmenn. Mange nordmenn spiser slik mat daglig, uten å være klar over det. Fordi Gilde/Nortura har masse halal-kjøtt de ikke merker som halalslakt. Halal-mat er rasistisk mot oss nordmenn, det er å si at vår mat ikke god nok. Fordi vi rett og slett ikke er flinke nok til å torturere dyrene før vi spiser dem. Relegiøst bullshit fra sandkassen... For de som ikke vet hva halal-slakt er, kan det sees her. 7
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2012 #2 Skrevet 12. desember 2012 Og jeg som trodde maten vår vokste på trær. Jaja... Anonym poster: 4a5a91940f0851d39aca905132f92cac 2
Gjest Wolfmoon Skrevet 12. desember 2012 #3 Skrevet 12. desember 2012 Må vi ta den diskusjonen igjen? I Norge brukes det bedøvelse også ved halal-slakt, og det foregår på samme måte som vanlig slakting med unntak av en bønn. 8
Apis Skrevet 12. desember 2012 #4 Skrevet 12. desember 2012 Halal-mat er rasistisk mot nordmenn. Mange nordmenn spiser slik mat daglig, uten å være klar over det. Fordi Gilde/Nortura har masse halal-kjøtt de ikke merker som halalslakt. Halal-mat er rasistisk mot oss nordmenn, det er å si at vår mat ikke god nok. Fordi vi rett og slett ikke er flinke nok til å torturere dyrene før vi spiser dem. Relegiøst bullshit fra sandkassen... For de som ikke vet hva halal-slakt er, kan det sees her. Kan ikke du snakke om noe du har greie på. Fordi dette har du ikke greie på. I norge har muslimene tilpasset seg norske forskrifter når det gjelder slakt. Den eneste forskejllen er en bønn som blir sagt. All religiøst slakt fra gilde er merket halal slakt 2
Kverulant Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2012 Og jeg som trodde maten vår vokste på trær. Jaja... Anonym poster: 4a5a91940f0851d39aca905132f92cac Du ser ikke noe i forskjellen på slaktemetoden ? Når det er sagt. Muslimer klager over at juletrær er rasistisk, pepperkaker er rasistisk, nisseluer er rasistisk, ja hele vår eksistens er visst rasistisk. Da vil jeg påstå at muslimenes slaktemetode er rasistisk. For den påstår at vi ikke er gode nok når vi prøver å slakte dyra på en human måte. 7
Kverulant Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2012 Kan ikke du snakke om noe du har greie på. Fordi dette har du ikke greie på. I norge har muslimene tilpasset seg norske forskrifter når det gjelder slakt. Den eneste forskejllen er en bønn som blir sagt. All religiøst slakt fra gilde er merket halal slakt So what ? Relegiøs forsøpling av all kjøtt ser jeg på som diskriminering, rasisme og forsøpling. 5
Apis Skrevet 12. desember 2012 #7 Skrevet 12. desember 2012 Du ser ikke noe i forskjellen på slaktemetoden ? Når det er sagt. Muslimer klager over at juletrær er rasistisk, pepperkaker er rasistisk, nisseluer er rasistisk, ja hele vår eksistens er visst rasistisk. Da vil jeg påstå at muslimenes slaktemetode er rasistisk. For den påstår at vi ikke er gode nok når vi prøver å slakte dyra på en human måte. Du har egentlig aldri vært på et slakteri du? Du vet heller ikke vilket regelverk som omfatter norsk dyrelov?
Kverulant Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #8 Skrevet 12. desember 2012 Kan ikke du snakke om noe du har greie på. Fordi dette har du ikke greie på. I norge har muslimene tilpasset seg norske forskrifter når det gjelder slakt. Den eneste forskejllen er en bønn som blir sagt. All religiøst slakt fra gilde er merket halal slakt Feil. Det selges meget mer halalkjøtt enn det som merkes. For ikke å støte muslimene, har de tortur-maten sin. Så vet de ikke hvor mye som bestilles, og merker etter hvert som bestillingene kommer. 2
Apis Skrevet 12. desember 2012 #9 Skrevet 12. desember 2012 So what ? Relegiøs forsøpling av all kjøtt ser jeg på som diskriminering, rasisme og forsøpling. Kan ikke du heller diskutere noe du har greie på. For dette har du i allefall ikke greie på 4
Gjest Lene Skrevet 12. desember 2012 #10 Skrevet 12. desember 2012 Må vi ta den diskusjonen igjen? I Norge brukes det bedøvelse også ved halal-slakt, og det foregår på samme måte som vanlig slakting med unntak av en bønn. Hva så? Hvorfor mener du at jeg skal kunne påtvinges dette svineriet? hvorfor mener du at jeg skal måtte påtvinges fremmedes perverse ritualer i mitt liv? Du har ingen rett til å påtvinge dette på uskyldige nordmenn. Dessuten så stjeles det fullt av dyr rundt omkring på bygda, til ulovlig halalslakt. Dette er dyreplageri vi kunne vært foruten i Norge, uten slike mennesker som deg som får det inn i landet?
Kverulant Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #11 Skrevet 12. desember 2012 Du har egentlig aldri vært på et slakteri du? Du vet heller ikke vilket regelverk som omfatter norsk dyrelov? Nei. Hva skal jeg på et slakteri å gjøre ? Men jeg har kjørt varer for Gilde, og sett og hørt litt av hvert... Fra slakteriet. 2
Kverulant Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #12 Skrevet 12. desember 2012 Hva så? Hvorfor mener du at jeg skal kunne påtvinges dette svineriet? hvorfor mener du at jeg skal måtte påtvinges fremmedes perverse ritualer i mitt liv? Du har ingen rett til å påtvinge dette på uskyldige nordmenn. Dessuten så stjeles det fullt av dyr rundt omkring på bygda, til ulovlig halalslakt. Dette er dyreplageri vi kunne vært foruten i Norge, uten slike mennesker som deg som får det inn i landet? Fordi alle sosialister er muslimenes nyttigie idioter, av en eller annen merkelig grunn. 5
Apis Skrevet 12. desember 2012 #13 Skrevet 12. desember 2012 Hva så? Hvorfor mener du at jeg skal kunne påtvinges dette svineriet? hvorfor mener du at jeg skal måtte påtvinges fremmedes perverse ritualer i mitt liv? Du har ingen rett til å påtvinge dette på uskyldige nordmenn. Dessuten så stjeles det fullt av dyr rundt omkring på bygda, til ulovlig halalslakt. Dette er dyreplageri vi kunne vært foruten i Norge, uten slike mennesker som deg som får det inn i landet? Selvsagt er all religiøse ritualer som går utover mennesker og dyrs rettigheter rett og slett perverst. Men hvorfor skape en konstruert problemstilling når slikt ikke forekommer i alle normale slakterier i Norge 1
Apis Skrevet 12. desember 2012 #14 Skrevet 12. desember 2012 Fordi alle sosialister er muslimenes nyttigie idioter, av en eller annen merkelig grunn. Du snakker også jøder her da de er de som faktisk har vist minst vilje til omstilling for å følge norske dyrerettightslover 2
Kverulant Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #15 Skrevet 12. desember 2012 Selvsagt er all religiøse ritualer som går utover mennesker og dyrs rettigheter rett og slett perverst. Men hvorfor skape en konstruert problemstilling når slikt ikke forekommer i alle normale slakterier i Norge Så DU videoen ? Vet du at det foregår ulovlig halal-slakt i Norge ? Vet du at muslimske land i FN forsøker å tvinge alle land til å godta tradisjonell halal-slakt ? 3
Apis Skrevet 12. desember 2012 #16 Skrevet 12. desember 2012 Nei. Hva skal jeg på et slakteri å gjøre ? Men jeg har kjørt varer for Gilde, og sett og hørt litt av hvert... Fra slakteriet. Det tviler jeg ikke på men du har garantert ikke hørt at det foregår tradisjonell halal slakting. 1
Sugerøret Skrevet 12. desember 2012 #17 Skrevet 12. desember 2012 Jeg vil IKKE ha halal mat,fordi jeg støtter ikke måten dyrene blir slaktet på. Og da mener jeg at mat som er slaktet på denne måten,må merkes. Så folk kan selv få bestemme om de ønsker å kjøpe slikt. 4
Kverulant Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #18 Skrevet 12. desember 2012 Du snakker også jøder her da de er de som faktisk har vist minst vilje til omstilling for å følge norske dyrerettightslover Kosher-mat er like forkastelig, bare så det er sagt.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 12. desember 2012 #19 Skrevet 12. desember 2012 Hva? Er det en imam som har sagt en bønn over kjøttet fra Gilde? Det står vel presisert på pakken håper jeg, med store bokstaver.
Kverulant Skrevet 12. desember 2012 Forfatter #20 Skrevet 12. desember 2012 Det tviler jeg ikke på men du har garantert ikke hørt at det foregår tradisjonell halal slakting. Du skulle bare visst hva jeg har hørt. Men det kan jeg ikke si offentlig. For da mister flere folk jobbene sine. Jeg vil bli saksøkt , og atter andre anmeldt for dyreplageri. 1
Fremhevede innlegg