Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tydelig at du ikke har noe erfaring med den gjennomsnitte muslimen da du fortsatt ikke skjønt at alle muslimer ikke er like.

De aller fleste jobber, prater med naboen, bryr seg om barna og holder sitt for seg sjøl!

På samme måte som at det finnes muslimer med vrangforestillinger som påvirker deres meninger og handlinger, finnes det nordmenn vrangforestillinger som påvirker deres meninger og handlinger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så DU videoen ?

Vet du at det foregår ulovlig halal-slakt i Norge ?

Vet du at muslimske land i FN forsøker å tvinge alle land til å godta tradisjonell halal-slakt ?

Nei jeg har ikke sett videoen da jeg meget godt vet vilken perversitet tradisjonell religiøs slakting er.

Ja jeg vet det foregår ulovelig halal slakting i norge. Jeg vet også at jeg kan garantere deg at du ikke får kjøpt det kjøtet i butikken. Det står det en veterinær fra matilsynetn og følger med på at lover og regler blir fulgt.

Jeg vet godt at jøder og muslimer prøver å påvirke eu til å godta religiøs slakting. Har du sett en Kosher slakting?

• Liker 1
Skrevet

Hva? Er det en imam som har sagt en bønn over kjøttet fra Gilde? Det står vel presisert på pakken håper jeg, med store bokstaver.

Nesten alt fra Gilde er i dag halal-mat. Men de vet ikke hvor mye de selger av det, så de merker bare den delen som til en hver tid blir bestilt. Så du får relegiøst forurenset mat fra Gilde. Med de andre slakteriene vet jeg ikke.

Skrevet

Hva? Er det en imam som har sagt en bønn over kjøttet fra Gilde? Det står vel presisert på pakken håper jeg, med store bokstaver.

Det er merket

Skrevet

Tydelig at du ikke har noe erfaring med den gjennomsnitte muslimen da du fortsatt ikke skjønt at alle muslimer ikke er like.

De aller fleste jobber, prater med naboen, bryr seg om barna og holder sitt for seg sjøl!

På samme måte som at det finnes muslimer med vrangforestillinger som påvirker deres meninger og handlinger, finnes det nordmenn vrangforestillinger som påvirker deres meninger og handlinger!

De aller fleste drapsmenn går også på jobb, snakker med naboen, bryr seg om barna sine osv.

Det betyr ikke at du kjenner dem eller vet hva som bor i dem.

• Liker 2
Skrevet

Du skulle bare visst hva jeg har hørt.

Men det kan jeg ikke si offentlig.

For da mister flere folk jobbene sine. Jeg vil bli saksøkt , og atter andre anmeldt for dyreplageri.

Hva du har hørt, og virkeligheten er to helt forskjellige ting!

Skrevet

Det er merket

Noe av det ja.

Skrevet

Hvor jobber du, eller har du jobbet ?

Skrevet

Nesten alt fra Gilde er i dag halal-mat. Men de vet ikke hvor mye de selger av det, så de merker bare den delen som til en hver tid blir bestilt. Så du får relegiøst forurenset mat fra Gilde. Med de andre slakteriene vet jeg ikke.

Særlig grisekjøttet har jeg hørt blir religiøst forurenset

• Liker 1
Skrevet

Du er kanskje slakter på Gilde ?

Skrevet

Særlig grisekjøttet har jeg hørt blir religiøst forurenset

Tosk.

Du vet veldig godt at muslimer er allergiske selv mot tegninger av griser. Særlig i Kristiansand...

Skrevet

Noe av det ja.

Er det ikke etter 2005 de garanterer at det er to varestrømmer. De skjerpet rutinene da.

Skrevet

Du er egentlig for dum til å være en god kverulant.

• Liker 8
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Det er merket

Med ørliten skrift bakpå? :klo:

Skrevet (endret)

Fordi alle sosialister er muslimenes nyttigie idioter, av en eller annen merkelig grunn.

Upresisit. De fleste SV ére, kanskje. Men i utgangspunktet er troende sosialister i mot all religion. En god del Islamittisk er temmelig høyreekstrem, og det er svært merkerlig dersom det blir akseptert av sosialister.

Sv-sosialister har imidlertid en annen greie i tillegg. De er superantirasister, og supernaivistisk superinkluderende. Det er denne greia somslår ut til fordel for Islamistene.

Endret av I Grosny
Skrevet

Nei, nei og atter nei. Dette stemmer ikke. Å slakte halal-kjøtt er mye dyrer en vanlig kjøtt, hvorfor i alle dager skulle de ønske å heve produksjonskostnad? De merker heller ikke kun halal kjøtt på bestilling, noe du hadde vist om du hadde satt deg litt inn i hvordan leverandører produserer. Det er nøye kalkulert lang tid i før produksjon (Det var grunnen til smør mangelen, feil i kalkulasjonene) Du får det til å framstå som at Gilde er styrt av noen inkompetente idioter, noe det ikke er!

De aller fleste drapsmenn går også på jobb, snakker med naboen, bryr seg om barna sine osv.

Det betyr ikke at du kjenner dem eller vet hva som bor i dem.

De er også norske.

Mener du virkelig at majoriteten av muslimer mener nordmenn er rasister? Å at de er ute etter å ta oss?

Skrevet

Nei jeg har ikke sett videoen da jeg meget godt vet vilken perversitet tradisjonell religiøs slakting er.

Ja jeg vet det foregår ulovelig halal slakting i norge. Jeg vet også at jeg kan garantere deg at du ikke får kjøpt det kjøtet i butikken. Det står det en veterinær fra matilsynetn og følger med på at lover og regler blir fulgt.

Jeg vet godt at jøder og muslimer prøver å påvirke eu til å godta religiøs slakting. Har du sett en Kosher slakting?

Vi er i alle fall enige om noe ser jeg.

Jeg vet at kosher og halalslakt er omtrent den samme torturen for dyrene. Det unnskylder ikke jødene det grann, siden du bringer dem på bane. Men jeg trekker frem muslimer her fordi de er den gruppen i Norge og Europa som mest gjør seg bemerket med sine evinnelige særkrav.

Gjest Wolfmoon
Skrevet

Er det ikke etter 2005 de garanterer at det er to varestrømmer. De skjerpet rutinene da.

Det stemmer, etter kritikk ble det bestemt at alt halalprodusert kjøtt skulle merkes med det.

I tillegg følges det som sagt samme dyrevernslov for halal som annen slakting i Norge. Grunnen til at kosher slakting ikke er tillatt (som er veldig lik halal) er at det i jødedommen ikke ble akseptert at dyret ble bedøvet før avliving.

• Liker 1
Gjest Wolfmoon
Skrevet (endret)

Vi er i alle fall enige om noe ser jeg.

Jeg vet at kosher og halalslakt er omtrent den samme torturen for dyrene. Det unnskylder ikke jødene det grann, siden du bringer dem på bane. Men jeg trekker frem muslimer her fordi de er den gruppen i Norge og Europa som mest gjør seg bemerket med sine evinnelige særkrav.

Morsomt at du her trekker de fram i en sammenheng der de rettet seg etter norsk lov og tilpasset sine tradisjoner, da.

Endret av Wolfmoon
  • Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...