Nique Skrevet 9. juli 2013 #501 Del Skrevet 9. juli 2013 Blir ballongkateter først, om de får det til, hvis ikke blir det rett på pille®. Så blir bare å reise inn torsdag for å ordne det, så hjem ett døgn, tilbake fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 9. juli 2013 #502 Del Skrevet 9. juli 2013 Spennende, masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 11. juli 2013 #503 Del Skrevet 11. juli 2013 Lykke til! Håper du får en fin fødsel. Og tenk, snart er du i mål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 11. juli 2013 #504 Del Skrevet 11. juli 2013 Lykke til Nique! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 11. juli 2013 #505 Del Skrevet 11. juli 2013 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 11. juli 2013 #506 Del Skrevet 11. juli 2013 Det er forresten torsdag om en uke, bare så det ikke blir noe misorståelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 11. juli 2013 #507 Del Skrevet 11. juli 2013 Vet ikke om jeg har skrevet om det her før, men jeg vurderer å føde alene. Fikk svar fra en doula jeg spurte om hjelp, og hun tar oppdraget! Jeg er typen som synes alt nytt er spennende, så nå gleder jeg meg nesten til fødselen. Eneste faren er vel at jeg får høye forventninger og går rett på trynet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvakk Skrevet 12. juli 2013 #508 Del Skrevet 12. juli 2013 takk for hjelpen! gøy å se at det begynner å skje ting, fødslene er linet opp :D og oi til doulaen, det var sprekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 12. juli 2013 #509 Del Skrevet 12. juli 2013 Så spennende Stinelin! Er ikke ofte jeg har lest om folk som benytter seg av Doula, så jeg er er veldig interessert i å høre din erfaring i ettertid! Kvakk, ja hvordan står det til med deg egentlig? Du har vel termin 2 dager før meg, jeg er 32+6 idag, stinelin er et par dager bak meg igjen, men såvidt jeg har fått med meg var du lagt inn forrige uke? Uansett, Stinelin kan se ut som du og jeg blir sittende igjen her i slutten av august/begynnelsen av september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 12. juli 2013 #510 Del Skrevet 12. juli 2013 Vet du Stinelin, jeg tror du kommer til å klare det helt fint, spesielt sammen med en doula Jeg har fulgt med i de andre trådene vedr temaet, og det vriker som den beste løsningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 12. juli 2013 #511 Del Skrevet 12. juli 2013 Så bra at doulaen kunne stille Stinelin! Syns det hørtes ut som den beste løsningen, alt i alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 12. juli 2013 #512 Del Skrevet 12. juli 2013 (endret) Synes det høres veldig spennende ut, jeg, Stinelin! Har og lest litt i den andre tråden din om det. Håper dere går godt ilag og at du klarer å slappe av sammen med henne. Kanskje jeg og hadde vurdert det om mannen absolutt ikke kunne stille? Endret 12. juli 2013 av finkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 13. juli 2013 #513 Del Skrevet 13. juli 2013 Takk for støtte alle sammen, har jo fått noen reaksjoner. Fortalte mamma at jeg vurderte å føde alene, og hun sa det var fint, så slapp hun å reise fra katta for å passe gutten... Det gjorde saken enda klarere. Så spennende Stinelin! Er ikke ofte jeg har lest om folk som benytter seg av Doula, så jeg er er veldig interessert i å høre din erfaring i ettertid! Kvakk, ja hvordan står det til med deg egentlig? Du har vel termin 2 dager før meg, jeg er 32+6 idag, stinelin er et par dager bak meg igjen, men såvidt jeg har fått med meg var du lagt inn forrige uke? Uansett, Stinelin kan se ut som du og jeg blir sittende igjen her i slutten av august/begynnelsen av september Jeg har sett for meg å bli helt sist ja, har jo termin i "feil" måned til og med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 17. juli 2013 #514 Del Skrevet 17. juli 2013 Nique, hvordan er ståa? Rart å tenke på morgendagen med knøtt i armene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 17. juli 2013 #515 Del Skrevet 17. juli 2013 Så langt tenker jeg ikke ennå Fra igangsetting til fødsel kan det ta ett par dager. Håper knøttet er ute innen mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finkel Skrevet 17. juli 2013 #516 Del Skrevet 17. juli 2013 (endret) Hjelp, slimproppen har gått! I alle fall deler av den, aner ikke hvor stor den skal være. Den kom i går kveld, og de siste par dagene har jeg hatt skikkelig sterke kynnere med litt endret utflod... Her deler vi alt Vet at selv om proppen går så trenger det ikke bety at fødsel er nær, men var likevel spent da jeg la meg i går. Kjenner bittelitt murring/mensverk nederst i magen og i ryggen nå i dag, men ingenting sterkt. Spennende uansett!! Var på kontroll i går, og hodet var festet, og med alle de regelmessige kynnerne jeg har hatt de siste ukene så mente jordmor at det nok begynte å modnes litt. Men ville ikke sjekke. Nå blir jeg i alle fall utålmodig om jeg må gå lenge over... Endret 17. juli 2013 av finkel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 17. juli 2013 #517 Del Skrevet 17. juli 2013 Så spennende Finkel! Mange får jo ganske raskt etter at slimproppen har gått Masse lykke til i morgen Nique! Håper du får en rask og grei fødsel Min baby kom på mandagen, etter igangsetting, så nå koser vi oss masse på sykehuset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 17. juli 2013 #518 Del Skrevet 17. juli 2013 Så utrolig spennende da Finkel! Får håpe det ikke drøyer altfor lenge! Nå skjer det altså ting her inne, tiden går fortere enn jeg trodde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 17. juli 2013 #519 Del Skrevet 17. juli 2013 Så spennende Finkel Ingen tegn til noe slimpropp her i gården, men det har begynt å modnes ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinelin Skrevet 17. juli 2013 #520 Del Skrevet 17. juli 2013 Ååå, gratulerer Synne-Marie!! Håper alt gikk fint med dere, lykke til med alt fremover. Nique: Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå