Gå til innhold

Skal ikke amme denne gangen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men vil du som lege si det er riktig å si "mitt barn har ikke fått morsmelk men det utgjør ingen forskjell for hun har aldri vært syk" når moren bare har bestemt seg for at forkjølelse ikke er syk? Vi diskuterer her om det å ha virus i kroppen styrker immunsystemet, selv om personen bare opplever viruset som forkjølelse eller snørrete. Altså, det er ikke hvor hardt viruset rammer som bare teller, men også at man har virus i kroppen. I den forstand HAR barnet det er snakk om vært syk, bare ikke "hjemme-fra-barnehagen"-type syk.

Barnet mitt har vært sykt, hun har vært hjemme 3 ganger på de 2 årene hun har levd! Les postene mine ordentøig før du begynner å påstå hva jeg mener og ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barnet mitt har vært sykt, hun har vært hjemme 3 ganger på de 2 årene hun har levd! Les postene mine ordentøig før du begynner å påstå hva jeg mener og ikke!

To sider bak sier du i en og samme setning at datteren din aldri har fått morsmelk, og aldri er syk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To sider bak sier du i en og samme setning at datteren din aldri har fått morsmelk, og aldri er syk?

Da foreslår jeg at du leser flere av mine poster. Og jeg vil si at å være syk tre ganger på to år er i kategorien "aldri" men jeg skrev i en av mine første poster som handler om sykdom at hun har vært syk tre ganger. Men npr jeg ikke gidder pressisere det i hver eneste post jeg skriver sp forstår jeg jo at dere kverulanter er der med en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg at du leser flere av mine poster. Og jeg vil si at å være syk tre ganger på to år er i kategorien "aldri" men jeg skrev i en av mine første poster som handler om sykdom at hun har vært syk tre ganger. Men npr jeg ikke gidder pressisere det i hver eneste post jeg skriver sp forstår jeg jo at dere kverulanter er der med en gang.

Jeg kverulerer ikke, spurte bare siden du har skrevet at hun aldri har vært syk før. Er jo ikke noe rart man stusser litt da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør egentlig være så enkelt som at man slutter å legge seg opp i andres valg om å amme/ikke amme.

Så lenge valget er tatt på veloverveid grunnlag bør dette være normen:

De som vil amme, ammer.

De som ikke vil/ikke kan amme, ammer ikke.

Artikkel fra forskning.no om amming.

Vel, men da må de slutte å lage tråder på kg da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...