le_ofte Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #121 Del Skrevet 13. januar 2013 Så godt å høre at det ikke var noe, har tenkt på deg Håper du har hatt en fin helg Åå, du er så god du villa90 Godt å høre at alt er i orden Fin Lørdag Jaa, takk Her går alt kjempebra! Gleder meg så til svangerskapskontroll på torsdag! Vurderer å bestille meg angelsound, noen som har noen erfaringer med det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 13. januar 2013 #122 Del Skrevet 13. januar 2013 Hva er angelsound? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #123 Del Skrevet 13. januar 2013 Hva er angelsound? Hehe, heter vel egentlig ikke det. Doppler, sånn man hører fosterens puls med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 13. januar 2013 #124 Del Skrevet 13. januar 2013 Gratulerer med 8 uker kjære deg :D De fleste leger sier jo at man er så godt som over faren for sa etter uke 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #125 Del Skrevet 14. januar 2013 (endret) Gratulerer med 8 uker kjære deg :D De fleste leger sier jo at man er så godt som over faren for sa etter uke 8 takk Hihi, mener du det? Må nesten minne meg selv på at faren for sa synker for hver uke som går, og ikke er like høy hele tiden før uke 12.. Endret 14. januar 2013 av le_ofte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 14. januar 2013 #126 Del Skrevet 14. januar 2013 takk Hihi, mener du det? Må nesten minne meg selv på at faren for sa synker for hver uke som går, og ikke er like høy hele tiden før uke 12.. JUpp, var det jeg fikk beskjed om! Husker det var en reportasje her inne en gang for lenge siden også :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #127 Del Skrevet 14. januar 2013 hihi, det hørtes jo bra ut! har bare så lyst å høre hjertelyden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 14. januar 2013 #128 Del Skrevet 14. januar 2013 hihi, det hørtes jo bra ut! har bare så lyst å høre hjertelyden det skjønner jeg hva med tidlig ul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #129 Del Skrevet 15. januar 2013 det skjønner jeg hva med tidlig ul? Ja, skal til legen på torsdag, så skal høre med henne da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 15. januar 2013 #130 Del Skrevet 15. januar 2013 Ja, skal til legen på torsdag, så skal høre med henne da Lykke til på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 15. januar 2013 Forfatter #131 Del Skrevet 15. januar 2013 Lykke til på torsdag Takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 17. januar 2013 Forfatter #132 Del Skrevet 17. januar 2013 Da har jeg vært på 1.svangerskapskontroll! Gikk kjempebra! Har fått time til UL i uke 11 Gleder meg sååå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 17. januar 2013 #133 Del Skrevet 17. januar 2013 Så bra det gikk fint og så gøy med UL snart :-) Hvordan ligger du an med "svangerskapsplager" egentlig? :-) Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #134 Del Skrevet 18. januar 2013 Så bra det gikk fint og så gøy med UL snart :-) Hvordan ligger du an med "svangerskapsplager" egentlig? :-) Ha en fin kveld! Jaa Kvalm og veldig trøtt.. Sover gjerne 11 timer om natten, noe som går dårlig sammen med turnus, så syns det er slitsomt. Ellers har jeg begynt å få vondt nede i korsryggen, i midten. Spesielt når jeg snur meg, bøyer meg og reiser meg fra stol/sofa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 18. januar 2013 #135 Del Skrevet 18. januar 2013 Ånei, håper ikke bekkenet ditt skal skape problemer for deg allerede nå. Oi, 11 timers søvn med turnus hørtes litt krasj ut stakkars! Håper det ordner seg. Ha en fin kveld og god helg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 18. januar 2013 Forfatter #136 Del Skrevet 18. januar 2013 Ånei, håper ikke bekkenet ditt skal skape problemer for deg allerede nå. Oi, 11 timers søvn med turnus hørtes litt krasj ut stakkars! Håper det ordner seg. Ha en fin kveld og god helg! :D Nei, jeg trodde ikke det gikk ann at det kom SÅ tidlig.. men har blitt verre siste uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 27. januar 2013 #137 Del Skrevet 27. januar 2013 Hvordan går det med deg le_ofte? Er bekkenet blitt noe bedre? Ønsker deg en riktig fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
le_ofte Skrevet 27. januar 2013 Forfatter #138 Del Skrevet 27. januar 2013 Hvordan går det med deg le_ofte? Er bekkenet blitt noe bedre? Ønsker deg en riktig fin søndag! Takk for det, fin søndag ønskes andre veien også! Nei, det er det ikke, sliter med smerter når jeg går nå og våkner på natten av at jeg snur meg i sengen.. bah, burde vel komme meg til lege snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 27. januar 2013 #139 Del Skrevet 27. januar 2013 Så utrolig kjedelig at du skal få det så tidlig Kom deg til legen og lykke til! Sender deg masse positive tanker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roseduft Skrevet 28. januar 2013 #140 Del Skrevet 28. januar 2013 God bedring Håper du blir bedre og at det ikke sitter i hele svangerskapet.. Ønsker deg en god mandag og fin start på ny uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå