Gå til innhold

Ventetiden mot et lite nusk


le_ofte

Anbefalte innlegg

Da var vi over i 2013, har på følelsen at dette blir et fantastisk år :strix: Jeg og sambo tok på oss varme klær og gikk til et punkt der vi så nesten hele byen i går kveld, var kjempefint!

Ellers våknet jeg i dag litt uten symptomer, er ikke kvalm og klarte t.o.m. og spise brødmat til frokost.. så ble litt engstelig for dette. Dagen er jo ikke ferdig enda, bare synes det var så ekkelt at symptomene uteble.. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag er jeg 7 uker på vei, jippi! :danse:

Symptomene har kommet tilbake, og puppene er vonde.. hehe. Var t.o.m og kjøpte meg en ny (og større) Bh i går, veldig fornøyd :D

Fortalte om graviditeten til bestevenninen min i går kveld, hun ble kjempeglad :laugh: Er så koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig. :rodmer: Gratulere med 7 uker. :)

Hurra for 7 uker :danse:

hihi, tusen takk jenter! Føler hver uke er en liten milepæl! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7+4 i dag! woho :blomst:

I dag har jeg vært på orientering for medisinsk praksis på sykehuset. Kjenner det kan bli slitsomt å være i praksis denne gangen.. håper det går bra, har bare en praksis igjen!

I morgen skal jeg bestille time til svangerskapskontroll :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

7+4 i dag! woho :blomst:

I dag har jeg vært på orientering for medisinsk praksis på sykehuset. Kjenner det kan bli slitsomt å være i praksis denne gangen.. håper det går bra, har bare en praksis igjen!

I morgen skal jeg bestille time til svangerskapskontroll :laugh:

=) Godt å høre at det går bra =) Lykke til med siste praksisen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bestilt time til svangersapskontroll :hoppe: Lurer på om det var 15 januar jeg skulle der, husker ikk helt :fnise:

Å nå lurer jeg på om jeg vet hvorfor det viser så stort antall dager forskjell fra meg og deg. For jeg har tatt utifra hvor langt jeg er på vei, i og med at jeg vet når befruktningen skjedde (pga ivf'en), så det kan jo være derfor gjerne? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bestilt time til svangersapskontroll :hoppe: Lurer på om det var 15 januar jeg skulle der, husker ikk helt :fnise:

Å nå lurer jeg på om jeg vet hvorfor det viser så stort antall dager forskjell fra meg og deg. For jeg har tatt utifra hvor langt jeg er på vei, i og med at jeg vet når befruktningen skjedde (pga ivf'en), så det kan jo være derfor gjerne? :fnise:

Hihi, så morsomt! :laugh:

Ja, kanskje det er derfor.. hmm, men står samme antall dager på tlf min, så må vel stemme med antall dager igjen.. :vetikke: Hvordan er formen? :blomst:

=) Godt å høre at det går bra =) Lykke til med siste praksisen =)

Tusen takk :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 uker i dag! :laugh: <3

I dag har jeg hatt en dårlig dag.. måtte fortelle en i klassen min om graviditeten, da han måtte overta noen arbeidsoppgaver jeg ikke kan utføre som gravid.. Vet jo at han ikke sladrer eller noe men alikevel. Hovedgrunnen til at jeg har en dårlig dag er vel at når jeg var på do i formiddag var det noe rødt på pappiret.. :( Det var på strl. med en tredjedel av en slik smilie :)

Så, var tror dere jenter? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest roseduft

8 uker i dag! :laugh: <3

I dag har jeg hatt en dårlig dag.. måtte fortelle en i klassen min om graviditeten, da han måtte overta noen arbeidsoppgaver jeg ikke kan utføre som gravid.. Vet jo at han ikke sladrer eller noe men alikevel. Hovedgrunnen til at jeg har en dårlig dag er vel at når jeg var på do i formiddag var det noe rødt på pappiret.. :( Det var på strl. med en tredjedel av en slik smilie :)

Så, var tror dere jenter? :(

:klem: håper dagen din bedret seg litt etter hvert?

Har jo både hørt og lest ved flere tilfeller hvor det har kommet noen små blødninger innimellom.. Så lenge det ikke fosser med friskt blod, og inneholder klumper, så skal det i utgangspunktet være i skjønneste orden.

Prøv å ikke stress over det hvertfall, og slapp mest mulig av.. Fortsetter blødningen, eller tar seg opp, ville jeg kontaktet legen eller gyno for sikkerhetsskyld.

Endret av roseduft
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har heldigvis ikke vært noe mer! og ingen smerter eller noe slikt!

Bare meg som er litt paranoid :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest roseduft

Godt å høre :) da er det nokk i skjønneste orden.

Forstår godt du blir litt paranoid ja :) håper du har en herlig helg og bedre dag idag enn igår :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...